Icma.az
close
up
RU
Yumurta yemək ölüm riskini azaldır?

Yumurta yemək ölüm riskini azaldır?

Icma.az bildirir, Bizim media saytına əsaslanaraq.

Yumurtanın mülayim miqdarda istehlakı yaşlı insanlarda ürək-damar xəstəliklərindən ölüm riskini demək olar ki, 1/3 qədər azalda bilər.
Bizim.Media oxu.az-a istinadən xəbər verir ki, avstraliyalı alimlər apardıqları araşdırmadan sonra bu qənaətə gəliblər. 
Tədqiqat "Nutrients" elmi jurnalında dərc olunub.
Mütəxəssislərin nəticələri "ASPREE Longitudinal Study of Older Persons" (ALSOP) elmi layihəsində iştirak edən 70 yaş və daha yuxarı yaşda olan 8756 yetkin şəxsin məlumatlarına əsaslanır.
Tədqiqat iştirakçıları yumurta istehlakının tezliyi barədə məlumat veriblər: heç vaxt/nadir hallarda (ayda 1-2 dəfə), həftəlik (həftədə 1-6 dəfə) və ya gündəlik (hər gün/gündə bir neçə dəfə).
Alimlər aşkar ediblər ki, yumurtanı nadir hallarda və ya heç vaxt istehlak etməyənlərlə müqayisədə həftədə 1-6 dəfə yumurta yeyənlərdə bütün səbəblərdən ölüm riski 15%, ürək-damar xəstəliklərindən ölüm riski isə 29% daha aşağı olub.
"Yumurta yüksəkkeyfiyyətli zülal, "B" qrupu vitaminlər, doymamış yağ turşuları, xolin və digər vacib mikroelementlərlə zəngin olan qidalı məhsuldur. Onlar, xüsusilə, yaşlı insanlar üçün faydalıdır, çünki fiziki funksiyaların yaşla əlaqəli azalması ilə üzləşə bilərlər" - deyə alimlər bildiriblər.

Tədqiqat həmçinin göstərdi ki, qidalanma keyfiyyəti orta və ya yüksək olan yaşlı insanlarda rasiona yumurta əlavə etmək ürək-damar xəstəliklərindən ölüm riskini müvafiq olaraq 33% və 44% azaldır.
Bizim.Media

Daha ətraflı məlumat və yeniliklər üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:174
embedMənbə:https://bizim.media
archiveBu xəbər 06 Fevral 2025 08:45 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

“Gənclərimizi müasir elmi trendlərlə tanış etmək çox vacibdir”

11 İyun 2026 21:09see411

Vüsal Aslanovun müşaviri AZCON un layihə rəhbəri təyin edilib

12 İyun 2026 15:07see255

Bu gün Dünya Çempionatı başlayır Açılış matçının saatı

11 İyun 2026 09:12see235

Nevroloqlarımız İstanbul konfransında

11 İyun 2026 12:02see213

284 saylı məktəbdə birinci sinfə qəbul ləğv olunub? VİDEO

10 İyun 2026 23:51see205

Çində yeraltı detektor xəyali neytrinolar haqqında məlumat əldə edib

11 İyun 2026 12:01see201

Günəşdən qoruyucu krem əvəzinə bundan istifadə olunur

12 İyun 2026 04:27see200

Karapetyanın bloku Ermənistanda seçkilərin nəticələrinin ləğv edilməsini tələb edir

12 İyun 2026 12:13see198

Bu rayonda 122 hektarda aqropark yaradılacaq AÇIQLAMA

12 İyun 2026 04:07see187

Bir dəqiqəyə bir kiloqram bal yedi

11 İyun 2026 01:11see184

Vuçiç istefa verəcək: “Sizə xəbər verəcəyəm”

11 İyun 2026 13:32see183

Azərbaycanda yeni bankın yaradılması TƏKLİFİ Faizlər daha əlçatan olacaq

11 İyun 2026 16:24see178

Vuçiç Baş nazir olmaq istəyir

11 İyun 2026 03:08see177

Makrona gələ bilməyəcəyini dedi

12 İyun 2026 01:11see170

Son zənglə bağlı valideynlərə çağırış edildi

11 İyun 2026 13:29see157

Fransa 2027 ci il prezident seçkiləri öncəsi xarici müdaxilələrə qarşı tədbirləri açıqlayıb

12 İyun 2026 12:17see157

Evdə pişik saxlamaq uşaqlarda astmanı ağırlaşdırmır ARAŞDIRMA

12 İyun 2026 03:47see156

Qeydiyyat yoxdursa, vətəndaş da yoxdur: “Qara biznes”ə qapı açılıb

11 İyun 2026 17:00see155

Messi yenidən DÇ nin qalibi olmaq şanslarını dəyərləndirdi

12 İyun 2026 12:17see154

DÇ 2026 nın açılış mərasimi baş tutdu VİDEO

12 İyun 2026 01:07see153
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri