4 6 cı sinif şagirdlərinin monitorinqlərə cəlb olunması, onlara böyük psixoloji travma yaradır
Redaktor.az saytından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər verir.
"Kütləvi sayda uşaqların monitorinqə cəlb olunması təbii ki, müəyyən məktəblərdə texniki məsələlərdə problem yaradacaqdı və bu, gözlənilən idi. Üstəlik, indiki komandanın bu səhvləri buraxması adi haldır. Biz hətta sertifikasiyada bu kimi səhvləri görürük".
Bu fikirləri Redaktor.az-a təhsil ekspeti Elşən Qafarov ötən günlərdə Bakıda məktəblərin birində 4-cü siniflər üçün keçirilən monitorinq imtahanı zamanı yaranan problemdən danışarkən bildirdi. Onun fikrincə, nəticə etibarilə əsas toxunulmalı məqam 4-cü sinif şagirdlərinin belə kütləvi monitorinqlərə cəlb olunması, onlara böyük psixoloji travma yaradır:
"4-cü sinif şagirdləri körpədirlər. Onların yaş dövrü xüsusiyyətləri var. Onların xüsusiyyətləri həssas yanaşma tələb edir. Bizim onları kütləvi formada monitorinqə cəlb etməyimiz onlara yaşadılan travmadır. Görürsüz ki, onlar ağlayıb, özlərini narahat hiss edirlər. Hətta 6-cı sinif uşaqları arasında özünü itirən, ürəyi gedən və s. kimi hallar yaşanmışdı. Monitorinq tədrisin keyfiyyətinin yoxlanılması ilə bağlı lazımdır. Amma kiçik yaş qrupu olan 4-6-cı sinif şagirdlərinin bu formada monitorinqlərə cəlb olunması ağlasığmazdır".
Ekspert bildirdi ki, bu gün ölkənin təhsili idarəetmə sistemində işləyənlərin heç birinin pedaqoji fəaliyyəti yoxdur.
"Bunların məqsədi sadəcə statistik rəqəmlər aşkar etməkdir. Bir sahə üzrə təhsili və təcrübəsi olmayan şəxsin belə qərarlar verməsinin izahı yoxdur. Təşkilatçılıqda çox ciddi problemlər olur. Hətta orada variantlarda, suallarda çox ciddi problemlər olub. Əsas məsələ isə 4-cü siniflərin monitorinqə cəlb olunması nə verəcək? Uşaq bildiyini yaza biləcəkmi? O stress, həyəcan. Öz ibtidai sinif müəllimindən başqa kimi görüb o? Bir gündə ölkə üzrə bunu kütləvi formada, qeyri-peşəkarcasına keçirmək təəccüb doğurur. Bunlar Emin Əmrullayev və onun ortağı Təhsil İnstitutunun direktoru Elnur Əliyevin növbəti şou yaratmaq, guya təhsildə ciddi işlər gedir imici formalaşdırmaq cəhdidir. Təhsildə baş verənləri, monitorinqləri hər kəs başa düşür ki, işlər düzgün getmir. Artıq hamı barışıb ki, bu gün ölkəmizin təhsili bərbad gündədir. Nə qədər tənqid edilməsindən asılı olmayaraq tədbir görülmür",- deyə Elşən Qafarov vurğuladı.
Aytəkin TOFİQQIZI


