Anadangəlmə olduğunu düşündüyümüz riyazi bacarıqlara sahib olmaq mümkündürmü?
Icma.az, Bizimyol portalına istinadən məlumat verir.
Bizimyol.info "webtekno"ya istinadən xəbər verir ki, söhbət riyaziyyatdan gedirsə, sual yaranır ki, bu qabiliyyəti təcrübə ilə əldə etmək olar, yoxsa anadangəlmədir. Bəs əsl məsələ nədir?
Əslində, bir çox riyaziyyatçı dörd əməliyyatı yerinə yetirməkdə insanların düşündüyü qədər uğurlu deyil.
Çünki əsas səviyyədən kənar riyaziyyat rəqəmlərlə bağlı deyil; məntiq, naxışlar, simvollar və formalarla məşğul olur. Riyaziyyatçı nadir hallarda dörd əməliyyatla məşğul olur. Bu səbəbdən mental arifmetika zamanla pisləşə bilər.
Lakin riyaziyyatçılar, digər insanlar kimi, ilkin ədəd hissi ilə doğulurlar. Bəs bu fitri duyğu kifayət qədər yaxşı olmasaydı, riyaziyyatçılar ilk növbədə öz riyazi qabiliyyətlərini inkişaf etdirə bilərdilərmi?
Bu suala cavab vermək üçün Cons Hopkins Universitetindən üç psixoloq riyazi qabiliyyətin təxmini ədəd hissi deyilən bir şeylə necə əlaqəli olduğunu öyrənmək üçün yola çıxdı
Təxmini rəqəm hissi bir baxışda iki kasadan hansının daha çox peçenye olduğunu və ya ziyafətdə neçə nəfərin olduğunu təxmin etmək qabiliyyətini təmsil edir.
Bu, bizim doğulduğumuz bir bacarıqdır və tədqiqatda əsas sual yaxşı ədəd hissi ilə riyazi qabiliyyətlə yanaşı olub-olmamasıdır. Tədqiqat qrupu 3-5 yaş arası uşaqları sınaqdan keçirir.
Bu yaş aralığını seçmələrinin səbəbi, uşaqların anadangəlmə say hisslərinin hələ təhsillə formalaşmadığı bir mərhələdə olmasıdır.
İşdə uşaqlara kompüter ekranında qısa müddət ərzində yanıb-sönən mavi və sarı nöqtələr göstərilir
Uşaqların etməli olduğu hər şey hansı rəngli nöqtənin daha çox olduğunu təxmin etməkdir.
Tədqiqatın nəticələri göstərir ki, rəqəm hissi ilə riyazi qabiliyyət arasında həqiqətən də güclü əlaqə var.
Bundan əlavə, anadangəlmə say hissi daha çox inkişaf etmiş uşaqlar riyaziyyat testlərində daha uğurlu olublar. Ancaq hələ aydın olmayan şey, rəqəm hissi ilə riyazi qabiliyyət arasındakı bu əlaqənin niyə mövcud olmasıdır.
Xülasə, yaxşı bir riyazi təməl ədədin və ədədlərin bir-biri ilə əlaqəsinin başa düşülməsinə əsaslanır. Bu, kiçik yaşlarından rəqəmlərlə tanışlıq vasitəsilə inkişaf edir.
Qadir, Bizimyol.info

