Avtoservisdə müəmmalı hadisə; Radiator və ventilyatorlar yoxa çıxdı FOTO
Icma.az xəbər verir, Avtosfer saytına əsaslanaraq.
Paytaxtda fəaliyyət göstərən avtomobil təmiri servislərindən biri ilə bağlı sürücünün şikayəti gündəmə gəlib.
Avtosfer.az xəbər verir ki, son zamanlar servislərlə bağlı şikayətlər çoxalmağa davam edir. Artıq belə problemlər adi hal alsa da, sürücülər bununla bağlı hər hansı bir tədbir görülməyini tələb edirlər.
Vətəndaş şikayətində qeyd edib ki, “Masterbox” adlı avtomobil servisində maşının mühərriki yenidən qurularkən bir sıra problemlər yaşayıb.
Onun sözlərinə görə, təmir zamanı radiator və iki ventilyator avtomobildən çıxarılıb və geri qaytarılmayıb. Servis rəhbərliyindən məsələ ilə bağlı soruşduqda isə “narkomanlar tərəfindən oğurlandığı” bildirilib.
Şikayətçi bildirir ki, nəticədə avtomobil servisdən çıxdığı gün radiator yararsız hala düşüb və mühərrikdə ciddi nasazlıq yaranıb. O, vurulan ziyanın aradan qaldırılması üçün servisdən tələb etsə də, rəhbərlik məsuliyyəti üzərindən atıb:
“Servisin səhlənkarlığı ucbatından ziyana düşdüm, amma rəhbərlik məsuliyyəti boynuna almır” – deyə sürücü qeyd edib.
Məsələ ilə bağlı Azad İstehlakçılar Birliyinin sədri Eyyub Hüseynov Avtosfer.az-a açıqlamasında biıdirib ki, bu hal birbaşa istehlakçı hüquqlarının pozulmasıdır:
“Bir çox ciddi servislərdə sürücünün və ya avtomobil sahibinin təmir olunan sahəyə daxil olmasına icazə verilmir. Onlar yalnız yuxarı mərtəbədən pəncərədən baxa bilərlər və s. Lakin Azərbaycan şəraitində düşünürəm ki, sürücülərin avtomobillərinin təmirini müşahidə etmələri daha məqsədəuyğundur. Bunun üçün təhlükəsizlik tədbirləri görülməlidir, məsələn, sürücünün başında qoruyucu dəbilqə olmalıdır və digər qaydalara diqqət edilməlidir. Mənim şəxsi təcrübəmdə belə bir hal olub: Avtomobilimin alt örtüyü bağlanmamışdı. Təxminən üç ay sonra bunu gördüm və həmin servisdən tələb etdim. Məlum oldu ki, usta ya unudub, ya da bilərəkdən bağlamayıb. Tələb etdikdən sonra problemi aradan qaldırdılar”. Eyyub Hüseynov qeyd edib ki, belə hallarda sürücünün əlində müəyyən sənədlər olarsa, hüquqlarını qorumaq üçün Prezident yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidmətinin 195 və ya (012) 599-76-00 nömrələri ilə əlaqə saxlamaq mümkündür. Eyni zamanda, şübhə yarandıqda Azad İstehlakçılar Birliyinə rəsmi ərizə ilə müraciət edərsə, onun hüquqların müdafiəsi üçün addımlar atıla bilər. Çox təəssüf ki, avtomobil servislərində əksər hallarda istehlakçıya heç bir sənəd verilmir. Bu isə böyük hüquq pozuntularına gətirib çıxarır. Servisdən çıxan avtomobil bir neçə gün sonra yol qəzasına düşərsə, məsələn, təkər açılarsa, bunu kimin bağladığını sübut edəcək heç bir sənəd olmur. Həmçinin, işin keyfiyyətinə dair qəbz və ya zəmanət kağızı da əksər hallarda təqdim edilmir. Bu məsələlərin mütləq şəkildə həll olunması vacibdir”.
Fidan


