“Baku Electronics” servisi xarab məhsula görə pul tələb edir Şikayət
Icma.az, Tribuna portalından verilən məlumatlara əsaslanaraq xəbər verir.
“Baku Electronics”in servis xidməti düzəldə bilmədiyi məhsula görə müştəridən pul alıb.
Tribunainfo.az xəbər verir ki, bu barədə müştəri Mehman Nəsirov şikayətini paylaşıb. O bildirib ki, ”Baku Electronics” xarab məhsulu düzəlmiş adı ilə müştəriyə sırıyır:
“Baku Electronics”in Əhmədli servis mərkəzinə təmirə ətçəkən Tefal vermişdim. Diaqnoz qoydular ki, dişli çarx xarab olub, 29 manata dəyişdilər. Aprelin 25-i malı alsam da, 26-sı qoşduq. Ətçəkən qığıldayıb-qığıldayıb əti didməyə başladı, sonra tüstülədi. Bu gün apardım servisə, elə durdular ki, üzümə, sanki mən bununla 5 ton ət çəkmişəm. Necə olur ki, 29 manat təmirə alırsan, ay “Baku Electronics”? Sonra da xarab malı düzəlmiş adı ili müştəriyə sırıyırsan”.
Qarşı tərəfi dinləməyə hazırıq.
Gülşən Rəsul
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:58
Bu xəbər 27 May 2025 12:55 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















