Bayram ərəfəsində qiymət artımı ənənəyə çevrilib... İqtisadçı səbəblərdən danışdı
Demokrat.az saytından əldə olunan məlumata görə, Icma.az məlumat yayır.
“Ölkədə bayramqabağı bazarlarda bahalaşmanın olması artıq ənənəyə çevrilib. Amma bundan da vacib məsələ ölkə iqtisadiyyatının getdikcə inhisarlaşmasıdır. İnhisarlaşma deyəndə kiçik sahibkarlardan söhbət getmir. Söhbət iri bazar oyunçularından gedir, onların böyük bir hissəsi inhisarçıdır”.
Bu fikirləri Demokrat.az-a açıqlamasında iqtisadçı Akif Nəsirli deyib. O, bayramqabağı bazarlarda məhsulların bahalaşmasının səbəbləri haqqında danışıb:

“Yəni onların rəqibi yoxdur, sahibkarın rəqibi olmayanda onun üçün qiyməti qaldırmaq “iki vur iki”dir. Qiyməti qaldıranda heç bir məğlubiyyəti yoxdur, həmişə qələbəsi var. Ona görə də Azərbaycanda hansısa məhsulların dövriyyəsi artırsa, yəni satışı çoxalırsa, qiymətləri bahalaşır. Rəqabətli bazarda isə sahibkar üçün ən çətin iş qiyməti bahalaşdırmaqdır. Hətta bəzi hallarda sahibkar aylarla ziyana işləyir, maya dəyərinin artmasını hansı formada kompensasiya edəcəyini düşünür. Çünki onun qarşısında rəqib var”.
Ekspert bildirib ki, rəqabətli bazarda müştəri qazanan tərəf olur:
“Sahibkar daha çox satış edirsə, daha çox dövriyyəyə malik olursa, dərhal əldə etdiyi qazancın bir hissəsini müştəriyə güzəştə gedir ki, rəqibi qarşısında üstünlüyünü nümayiş etdirsin. Belə olan halda müştəri qazanır, qiymətlər düşür aşağı. Bir sözlə, Azərbaycan iqtisadiyyatının əsas problemi rəqabət mühitinin olmaması, ölkə iqtisadiyyatının böyük bir hissəsinin inhisar altında olmasıdır”.
Törə Zeynallı
Demokrat.az
Ən son xəbərləri və yenilikləri almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
Bu fikirləri Demokrat.az-a açıqlamasında iqtisadçı Akif Nəsirli deyib. O, bayramqabağı bazarlarda məhsulların bahalaşmasının səbəbləri haqqında danışıb:

“Yəni onların rəqibi yoxdur, sahibkarın rəqibi olmayanda onun üçün qiyməti qaldırmaq “iki vur iki”dir. Qiyməti qaldıranda heç bir məğlubiyyəti yoxdur, həmişə qələbəsi var. Ona görə də Azərbaycanda hansısa məhsulların dövriyyəsi artırsa, yəni satışı çoxalırsa, qiymətləri bahalaşır. Rəqabətli bazarda isə sahibkar üçün ən çətin iş qiyməti bahalaşdırmaqdır. Hətta bəzi hallarda sahibkar aylarla ziyana işləyir, maya dəyərinin artmasını hansı formada kompensasiya edəcəyini düşünür. Çünki onun qarşısında rəqib var”.
Ekspert bildirib ki, rəqabətli bazarda müştəri qazanan tərəf olur:
“Sahibkar daha çox satış edirsə, daha çox dövriyyəyə malik olursa, dərhal əldə etdiyi qazancın bir hissəsini müştəriyə güzəştə gedir ki, rəqibi qarşısında üstünlüyünü nümayiş etdirsin. Belə olan halda müştəri qazanır, qiymətlər düşür aşağı. Bir sözlə, Azərbaycan iqtisadiyyatının əsas problemi rəqabət mühitinin olmaması, ölkə iqtisadiyyatının böyük bir hissəsinin inhisar altında olmasıdır”.
Törə Zeynallı
Demokrat.az
Bu mövzuda digər xəbərlər:İqtisadçı: Novruz bayramı ərəfəsində qiymətlər dəyişəcək
30 Dekabr 2024 23:27
Bayram ərəfəsində bazarda vəziyyət necədir? qiymət VİDEO
20 Dekabr 2024 08:55
“Art Shopping” beynəlxalq incəsənət sərgisində azərbaycanlı rəssamların uğurlu iştirakı ənənəyə çevrilib
18 Oktyabr 2025 03:52
Bayram ərəfəsində bazarlardakı QİYMƏTLƏR
20 Dekabr 2024 09:25
Azərbaycanda qiymət artımı qadağan olunacaq? İqtisadçı izah edir
11 Oktyabr 2025 12:20
Baxış sayı:124
Bu xəbər 23 Dekabr 2024 16:57 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















