Çin ötən il 11 milyon ədəd elektrikli avtomobil satıb FOTO
Icma.az, Avtosfer portalına istinadən məlumat yayır.
Elektrikli avtomobil satışının bu il 20 milyonu keçəcəyi və bütün dünyada satılan avtomobillərin 25 faizindən çoxunu təşkil edəcəyi proqnozlaşdırılır. Bu barədə Beynəlxalq Enerji Agentliyinin (IEA) hər il dərc etdiyi “Elektrikli Vasitələrin Görünüşü” (Global EV Outlook) hesabatında qeyd olunub.
Avtosfer.az xəbər verir ki, hesabatda qlobal iqtisadiyyatda qeyri-müəyyənliklərə və avtomobil sektoruna müxtəlif təzyiqlərə baxmayaraq, elektrikli avtomobillərin satışının artmaqda davam etdiyi bildirilir. Qlobal miqyasda elektrikli avtomobil satışlarının 2024-cü ildə 17 milyonu keçəcəyi və bu avtomobillərin bazar payının ilk dəfə olaraq 20% həddini aşacağı vurğulanıb.
Çin ötən il bazarda liderliyini qoruyaraq satışların yarıdan çoxunu həyata keçirib. Belə ki, bu ölkədə satılan 11 milyon elektrikli avtomobil, 2022-ci ildə bütün dünyada satılan elektrikli avtomobillərin ümumi sayına bərabər olub.
Hesabatda qeyd olunur ki, Asiya və Latın Amerikasının inkişaf etməkdə olan bazarlarında elektrikli avtomobil satışları ötən il 60% artım göstərib. ABŞ-də isə hər il elektrikli avtomobil satışlarında təxminən 10 faizlik artım müşahidə edilib. Avropada isə təşviqedici tədbirlərin zəifləməsi və dəstəkləyici siyasətlərin azalması nəticəsində satışlar durğunluq dövrünə daxil olub.

Diqqətçəkən məqamlardan biri də odur ki, ötən il Çində satılan elektrikli nəqliyyat vasitələrinin üçdə ikisi, alış stimulları olmamasına baxmayaraq, adi avtomobillərlə müqayisədə daha ucuz qiymətə təqdim olunub. Bununla belə, bir çox ölkədə elektrikli və daxili yanma mühərrikli avtomobillər arasında qiymət fərqi hələ də yüksək olaraq qalır.
Bu ilin ilk üç ayında isə elektrikli avtomobil satışlarında illik müqayisədə 35% artım qeydə alınıb. Nəticədə, 2025-ci ildə dünyada satılan hər dörd avtomobildən birinin elektrikli olacağı təxmin edilir.
Hesabatda vurğulanır ki, qlobal iqtisadi artım, ticarət əlaqələrinin genişlənməsi və sənaye siyasətləri elektrikli avtomobil sektorunun inkişaf perspektivinə təsir göstərə bilər. Bununla yanaşı, daha münasib qiymətlərlə təqdim olunan elektrikli avtomobillər satışların artımına əlavə dəstək verir.
Yanacaq xərclərinə gəldikdə isə, hesabat göstərir ki, bir çox ölkədə elektriklə çalışan avtomobillərin istifadə xərcləri azalmağa başlayıb. Məsələn, Avropada elektrikli avtomobilin evdə şarj vasitəsilə idarə olunmasının xərci, neft qiymətləri bir barel üçün 40 dollar olsa belə, adi avtomobillə müqayisədə təxminən yarı qiymətə başa gəlir.
Eltac Zülfüqaroğlu


