Dəmir yollarında çəpərləri kəsib, həyatlarını itirirlər AÇIQLAMA
Redaktor.az portalından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər yayır.
Bu ilin yanvar-avqust aylarında "Azərbaycan Dəmir Yolları" QSC-nin (ADY) qatarlarının qarşısına 81 dəfə qəfil insan çıxıb. Verilən məlumata görə, Onlardan 7 nəfəri ölüb, 1 nəfər isə xəsarət alıb.
Mövzu ilə bağlı Redaktor.az-a danışan nəqliyyat eksperti Rauf Ağamirzəyev bildirdi ki, bu məsələ əslində ciddi təftiş olunmalıdır:

"Yaşayış məntəqələrinin ətrafında keçidlərin sayı yetərlidirmi? Onlar nə dərəcədə effektivdir? Həmin keçidlərə doğru olan səkilərin vəziyyəti hansı səviyyədədir? Yəni burada təkcə dəmir yolunun məsələsi deyil, həm də yerli icmalarda işləyən icra hakimiyyəti və bələdiyyə orqanlarının üzərinə düşən məsələlər var. Belə ki, keçidlərə doğru gedən səkilərin örtüyü və işıqlandırması hansı səviyyədədir, bu da nəzərə alınmalıdır. Digər tərəfdən, çəpərlənmə işləri aparılmalıdır. Əgər məsələ heyvanların miqrasiyası və ya fermer təsərrüfatı ilə bağlıdırsa, onda Kənd Təsərrüfatı Nazirliyi, Ekologiya Nazirliyi və dəmir yolu birgə layihələr icra etməlidir ki, ekodukların, yəni heyvanlar üçün körpülərin tikilməsinə səy göstərilsin. Həmçinin müxtəlif səviyyəli keçidlər, o cümlədən avtomobillər üçün nəzərdə tutulmuş keçidlər təşkil olunmalıdır. Bu, həm sürətə təsir edəcək, həm də təhlükəsizliyə birbaşa zəmanət verəcək. Yəni çıxış yolu budur. Amma dünyanın müxtəlif yerlərində də bu tip hadisələr baş verir. Əsas məsələ, onların hansı sayda baş verdiyidir. Əgər bizdə tez-tez müşahidə olunursa, bunun səbəbləri araşdırılmalıdır. Tək-tək hallarda bu, başqa reallıqdır, amma kütləvi şəkildə baş verirsə, deməli, problem daha dərindir. Əgər fermer təsərrüfatı ilə bağlı olaraq heyvanların keçidi kütləvi xarakter alırsa, bu o deməkdir ki, mövcud keçidlərin sayı yetərli deyil".
Məsələ ilə bağlı "Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC-nin Kommunikasiya departamentinin İctimaiyyətlə əlaqələr şöbəsinin müdiri Bəxtiyar Hacıyev də fikirlərini Redaktor.az-la bölüşdü:
.jpg)
"Bəzi yerlərdə, xüsusilə dəmir yoluna yaxın sıx məskunlaşma ərazilərində çəpərləmələr həyata keçirilib. Lakin təəssüf ki, bəzən sakinlər çəpərləri kəsərək dəmir yollarını müəyyən edilməmiş yerlərdən keçir, bu da bəzən faciə ilə nəticələnir. Ölkə boyu bütün dəmir yollarının sağ və sol tərəflərini çəpərləmək mümkün deyil. Bu, dəmir yollarının keçdiyi kənd, qəsəbə və şəhərləri iki yerə ayırmaq demək olar. Yol hərəkəti haqqında qaydalar var, qaydalara əməl edilməlidir ki, bu cür hadisələr yaşanmasın. Ümumiyyətlə, qaydalara əməl etmək hər kəsin borcudur".
Nuriyyə NATİQQIZI


