Dünyada ən bahalı geri çağırılma baş verə bilər 4 milyon avtomobildə köhnəlmiş çiplər aşkarlanıb
Avtosfer saytından verilən məlumata əsasən, Icma.az məlumatı açıqlayır.
“Tesla” təxminən 4 milyon avtomobildə avtopilotu gücləndirən çipləri dəyişdirməli və ya ehtimal ki, həmin avtomobillərin sahiblərinə təzminat ödəməlidir. Bu, dəyərinə görə avtomobilin geri çağırılması üzrə ən böyük hadisə ola bilər. Avtosfer.az "Azərtac"a istinadən xəbər verir ki, “Tesla” şirkətinin 2016-cı ildə verdiyi bəyanata görə, onun gələcəkdə istehsal olunacaq bütün avtomobillərində “tam avtopilot üçün bütün lazımi avadanlıqlar” olacaq. "Tam avtonom sürücülük" termini “Tesla”da uzun müddətdir var idi, amma bundan illər sonra şirkətin sahibi İlon Mask iddia etdi ki, bu, onun istehsal etdiyi avtomobillərin sahiblərinin nəhayət öz maşınlarını 4 və ya 5-ci səviyyədə avtonom idarə edə bilən “robotaksilərə” çevirəcək bir proqram yeniləməsi alacaqları deməkdir. Bu bəyanatdan demək olar ki, 10 il keçib, amma “Tesla”nın bu müddətdə buraxdığı avtomobillərin əksəriyyətində belə bir dəyişiklik baş verməyib və tezliklə gözlənilmir.

“Tesla”nın avtomobillərinin “tam avtonom rejim üçün bütün lazımi avadanlıqlarla” təchiz olunduğu iddiasının yalan olduğu sübuta yetirildi. Bu şirkət əvvəllər avtomobillərini kameralar, irəliyə baxan radar, ultrasəs sensorları və HW2.5 adlı “sürücüsüz” kompüterlə təchiz edirdi. “Tesla” qısa bir zamanda yeni “HW3 özünü idarə edən kompüteri” ilə yeni avtomobillər buraxmağa başladı və HW2.5 kompüterinin özünü idarəetmə qabiliyyətinə nail olmaq üzrə kifayət qədər güclü olmadığını etiraf etdi. Avtomobil istehsalçısı “Full Self-Driving” (FSD) proqram paketini almış sürücülər üçün mövcud HW2.5 avtomobillərini yeni HW3 kompüterləri ilə pulsuz təkmilləşdirməyə başlayıb.
2025-ci ilin yanvarında Mask HW3 kompüterlərinin nəzarətsiz avtonom idarəetməni həyata keçirmək üçün kifayət qədər güclü olmadığını etiraf edib. Dünyada HW3 kompüterləri olan təxminən 4 milyon “Tesla” avtomobili var. Bu kompüterin vəd edilmiş avtonom hərəkət imkanlarını dəstəkləməyəcəyini etiraf etməklə yanaşı, Mask, həmçinin “Tesla”nın sərbəst proqram təminatı rəhbəri (FSD) paketini satın almış bütün HW3 avtomobil sahiblərinin kompüterlərini təkmilləşdirəcəyini bildirib.
Mask bütün kompüterlərin dəyişdirilməsinin çətin proses olacağını etiraf edib və FSD paketini alan müştərilərin sayının çox olmamasına sevinib.


