Facebook və Instagram pullu olacaq
News24 saytından alınan məlumatlara görə, Icma.az xəbər verir.
"Meta" şirkəti şəxsi məlumatların reklam məqsədilə istifadəsi ilə bağlı tənqidlərdən sonra yeni qərar verib.
News24.az xəbər verir ki, şirkət bundan sonra istifadəçilərə seçim imkanı təqdim edəcək: "Facebook" və "Instagram"dan ya əvvəlki kimi ödənişsiz, lakin reklamlı istifadə, ya da ödənişli və reklamsız abunə əsasında yararlanmaq mümkün olacaq.
"Meta"nın açıqlamasına görə, reklamlı versiyada fərdi reklamlar göstərilməyə davam edəcək. Reklam görmək istəməyən istifadəçilər isə aylıq abunə haqqı ödəməklə bu reklamlardan azad ola biləcəklər. Yeni xidmət yaxın həftələrdə mərhələli şəkildə istifadəyə veriləcək.
Qeyd edək ki, "Meta" daha əvvəl Avropa Birliyi (AB) daxilində bu cür xidmət tətbiq etmişdi. Lakin “Rəqəmsal Bazarlar Qanunu”ları pozduğuna görə Avropa Komissiyası şirkəti 200 milyon avro məbləğində cərimələmişdi. Komissiya bildirmişdi ki, Meta yalnız reklamsız pullu versiya deyil, həm də daha az fərdiləşdirilmiş reklamlarla ödənişsiz seçim imkanı da təqdim etməlidir.
Digər tərəfdən, Böyük Britaniyanın Məlumat Nəzarəti Ofisi (ICO) "Meta"nın bu yeni abunə modelini müsbət addım kimi qiymətləndirib.
Xatırladaq ki, "Meta" bundan əvvəl insan hüquqları fəalı Tanya O’Carrollın açdığı məhkəmə işi nəticəsində onun şəxsi məlumatlarını reklam üçün istifadə etməyi dayandırmağa razı olmuşdu. Şirkət indi həmin yanaşmanı abunə modeli ilə rəsmiləşdirir.
Xeyrənsə Piriyeva


