Icma.az
close
up
RU
İnfluenser və brend əməkdaşlığı necə yaranır?

İnfluenser və brend əməkdaşlığı necə yaranır?

Qafqazinfo portalından alınan məlumata görə, Icma.az xəbər verir.

Rəqəmsal dünyada brendlər öz məhsul və xidmətlərini geniş auditoriyalara tanıtmaq üçün influenser marketinqindən fəal şəkildə istifadə edirlər. İnfluenserlər vasitəsilə aparılan kampaniyalar, markaların müştəri etimadını qazanmasına, tanınmasını artırmasına və satışlara birbaşa təsir edir. 

Ötən yazıda günümüzün təlabatı olan mövzunu şərh edib, “Nəyə görə influenserlik yaranır, istiqamət olaraq seçilir, hətta gələcək peşə kimi arzulanır” məsələsinə toxunduq.

Yazımızda bəhs etmişdik ki, rəqəmsal aləmdə də brendlər məhsullarını auditoriyalarına təqdim etmək üçün influenser əməkdaşlıq yardımlarını agentliklərdən alırlar.

Yaxşı, bəs, maraqlıdırmı bu proses necə baş verir, influenserlər nəyə əsasən seçilir? Brendlər influenser seçərkən hansı nüanslara diqqət edir?

Kateqoriya uyğunluğu –İnfluenserin fəaliyyəti və auditoriyası brendin təqdim etdiyi məhsul və ya xidmətlə uzlaşmalıdır. Məsələn, əmlak sektoru ilə bağlı bir kampaniya üçün oyun və ya idman kateqoriyasına aid influenserlərin seçilməsi effektiv nəticə verməyəcək.

İzləyici sayı – Brendlər adətən 20,000 və daha çox izləyicisi olan influenserlərlə əməkdaşlığa üstünlük verirlər. Nəzərinizə çatdıraq ki, burada kateqoriya mühim rol oynayır. Mikro influenserlər səhifələrinin yeni və aktiv olduğuna görə, makro influenserlər isə böyük auditoriyası olduğu səbəbindən seçilir. 

Səhifənin aktivliyi – Brend influenser seçimi etdiyi zaman influenser tərəfindən səhifədə paylaşılan məzmunların “Bəyənmə sayı”nın gizli olub-olmadığına diqqət edir. Səhifədə “Bəyənmə”lərin gizli olması brenddə şüuraltı olaraq influenser səhifəsinin aktivliyinin zəif olduğu mesajını ötürür.

Paylaşım tezliyi – Müntəzəm paylaşımlar edən və aktiv hekayələr yayımlayan influenserlər auditoriya ilə güclü əlaqə qururlar. Belə ki, 1 gün aralıqla paylaşılan postlar, səliqəli feed, aydın bio agentlik və brendlərdə sözsüz ki, ilkin olaraq xoş təəssürat yaradır. Tez-tez edilən paylaşımlar, hekayə bölümünün boş qalmaması influenserin günün müəyyən saatlarında auditoriyası ilə kommunikasiyada olub məhsul, fikir alış-verişi ilə məşğul olduğundan xəbər verir.

Agentliklərin rolu və seçim prosesi

Brendlər influenser seçimini birbaşa həyata keçirə biləcəkləri kimi, bu prosesi peşəkar influenser agentliklərinə də həvalə edə bilərlər. influencer.az  bu prosesdə aşağıdakı nüanslara əsaslanaraq seçim edir:

İzləyici sayı və səhifənin aktivliyi – İnfluenserin auditoriyasının real olub-olmaması, aktivlik dərəcəsi müxtəlif tətbiqlər və daxili analiz sistemləri vasitəsilə yoxlanılır.

Əvvəlki əməkdaşlıqlar – İnfluenserin son əməkdaşlıq etdiyi brendlər və həmin kampaniyaların effektivliyi nəzərdən keçirilir.
Sürətli geri dönüş – Agentliklər sorğulara tez cavab verən və əməkdaşlıq prosesini çevik şəkildə idarə edə bilən influenserlərlə işləməyə üstünlük verirlər.

Qiymət təklifi – İnfluenserin təqdim etdiyi qiymət və büdcəyə uyğunluğu qiymətləndirilir.

Rəqib markalarla əməkdaşlıq – Brendlər, adətən, rəqib şirkətlərlə əməkdaşlıq edən influenserlərlə müəyyən müddət ərzində (ortalama 3 - 6 ay) işləmək istəmir. Bu nüans diqqətlə analiz edilir və uyğun olmayan influenserlər siyahıdan çıxarılır.

İnfluenser seçimində mühim detallar

Brendin seçdiyi influenserlə birbaşa əlaqə yaradılır, ona layihə brifi təqdim olunur və qiymət təklifi alınır. Bundan sonra layihə üçün uyğunluğu dəyərləndirilir və təsdiqlənmiş influenserlər ilə əməkdaşlıq baş tutur.

Yazı ilə tanış olduqdan sonra, əgər hələ də layihənizə uyğun influenser tapmaqda çətinlik çəkirsinizsə, nəyə görə bütün yükü bazasında 1200-dən çox influenser məlumatını saxlayan influenser marketinq agentliyinə həvalə etməyəsiniz ki?!

Brendinizin tanınmasını artırmaq və effektiv influenser marketinq strategiyası qurmaq üçün bizimlə əlaqə saxlayın!

Ən son xəbərləri və yenilikləri almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:51
embedMənbə:https://qafqazinfo.az
archiveBu xəbər 23 Aprel 2025 18:02 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Rusiyanın Azərbaycana qarşı növbəti təzyiq mexanizmi

25 İyul 2025 00:06see577

Şörzingerin Azərbaycanca öyrəndiyi söz…

24 İyul 2025 01:29see245

Şəmkirdə 15 yaşlı qızın ehtiyatsızlığı faciə ilə nəticələndi

24 İyul 2025 01:38see244

PA nın Vətəndaş Qəbulu Mərkəzində avqust ayı üçün qəbul cədvəli AÇIQLANDI

23 İyul 2025 18:12see149

Qurban Qurbanov: Qələbəni unudub cavab oyununa ciddi hazırlaşacağıq

24 İyul 2025 01:30see143

Xankəndi şəhərində “Sarı gəlin” abidəsi belə ola bilər

23 İyul 2025 17:48see141

Uşağın smartfona erkən çıxışı psixi sağlamlıq problemlərinə gətirib çıxarır

24 İyul 2025 04:25see141

BYD və “Geely”də saxtakarlıq aşkarlandı Subsidiyalar bu mexanizmlə mənimsənilir

23 İyul 2025 20:07see138

ABŞ da qırmızı ət qiymətləri rekord həddə çatdı

23 İyul 2025 20:13see138

Goji berry nədir? Goji giləmeyvəsinin faydaları

24 İyul 2025 17:12see136

Aktivlərinin həcminə görə Azərbaycan banklarının RENKİNQİ

23 İyul 2025 18:27see135

YPG Suriyada silahları təhvil verməyəcəyini açıqlayıb

24 İyul 2025 02:48see132

“Qarabağ”ın darmadağınla qələbəsi Video

24 İyul 2025 02:30see131

Təmiz enerji dövrünü necə sürətləndirmək olar ANALİZ

24 İyul 2025 16:58see130

Bu şəhərdə 22 min abonentin qaz təchizatı dayandırılacaq

24 İyul 2025 17:01see129

Avropa və ABŞ razılaşacaqlar Ticarət gərginliyi aradan qalxacaq

24 İyul 2025 17:15see129

Qız Qalasında “Vyetnam Günləri : Şərqin incə zərifliyi İçərişəhərdə FOTO

24 İyul 2025 17:07see126

Türkiyədə oxuyan bir qrup tələbə Azərbaycan universitetlərinə köçürülmə hüququndan məhrum edilib?

25 İyul 2025 01:36see124

Dondurma yeyəndə dişlərimiz niyə sızıldayır? Səbəbi

24 İyul 2025 15:59see122

“Sumqayıt” fransalı müdafiəçi transfer etdi

24 İyul 2025 06:24see118
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri