Icma.az
close
up
RU
İnfluenser və brend əməkdaşlığı necə yaranır?

İnfluenser və brend əməkdaşlığı necə yaranır?

Qafqazinfo portalından alınan məlumata görə, Icma.az xəbər verir.

Rəqəmsal dünyada brendlər öz məhsul və xidmətlərini geniş auditoriyalara tanıtmaq üçün influenser marketinqindən fəal şəkildə istifadə edirlər. İnfluenserlər vasitəsilə aparılan kampaniyalar, markaların müştəri etimadını qazanmasına, tanınmasını artırmasına və satışlara birbaşa təsir edir. 

Ötən yazıda günümüzün təlabatı olan mövzunu şərh edib, “Nəyə görə influenserlik yaranır, istiqamət olaraq seçilir, hətta gələcək peşə kimi arzulanır” məsələsinə toxunduq.

Yazımızda bəhs etmişdik ki, rəqəmsal aləmdə də brendlər məhsullarını auditoriyalarına təqdim etmək üçün influenser əməkdaşlıq yardımlarını agentliklərdən alırlar.

Yaxşı, bəs, maraqlıdırmı bu proses necə baş verir, influenserlər nəyə əsasən seçilir? Brendlər influenser seçərkən hansı nüanslara diqqət edir?

Kateqoriya uyğunluğu –İnfluenserin fəaliyyəti və auditoriyası brendin təqdim etdiyi məhsul və ya xidmətlə uzlaşmalıdır. Məsələn, əmlak sektoru ilə bağlı bir kampaniya üçün oyun və ya idman kateqoriyasına aid influenserlərin seçilməsi effektiv nəticə verməyəcək.

İzləyici sayı – Brendlər adətən 20,000 və daha çox izləyicisi olan influenserlərlə əməkdaşlığa üstünlük verirlər. Nəzərinizə çatdıraq ki, burada kateqoriya mühim rol oynayır. Mikro influenserlər səhifələrinin yeni və aktiv olduğuna görə, makro influenserlər isə böyük auditoriyası olduğu səbəbindən seçilir. 

Səhifənin aktivliyi – Brend influenser seçimi etdiyi zaman influenser tərəfindən səhifədə paylaşılan məzmunların “Bəyənmə sayı”nın gizli olub-olmadığına diqqət edir. Səhifədə “Bəyənmə”lərin gizli olması brenddə şüuraltı olaraq influenser səhifəsinin aktivliyinin zəif olduğu mesajını ötürür.

Paylaşım tezliyi – Müntəzəm paylaşımlar edən və aktiv hekayələr yayımlayan influenserlər auditoriya ilə güclü əlaqə qururlar. Belə ki, 1 gün aralıqla paylaşılan postlar, səliqəli feed, aydın bio agentlik və brendlərdə sözsüz ki, ilkin olaraq xoş təəssürat yaradır. Tez-tez edilən paylaşımlar, hekayə bölümünün boş qalmaması influenserin günün müəyyən saatlarında auditoriyası ilə kommunikasiyada olub məhsul, fikir alış-verişi ilə məşğul olduğundan xəbər verir.

Agentliklərin rolu və seçim prosesi

Brendlər influenser seçimini birbaşa həyata keçirə biləcəkləri kimi, bu prosesi peşəkar influenser agentliklərinə də həvalə edə bilərlər. influencer.az  bu prosesdə aşağıdakı nüanslara əsaslanaraq seçim edir:

İzləyici sayı və səhifənin aktivliyi – İnfluenserin auditoriyasının real olub-olmaması, aktivlik dərəcəsi müxtəlif tətbiqlər və daxili analiz sistemləri vasitəsilə yoxlanılır.

Əvvəlki əməkdaşlıqlar – İnfluenserin son əməkdaşlıq etdiyi brendlər və həmin kampaniyaların effektivliyi nəzərdən keçirilir.
Sürətli geri dönüş – Agentliklər sorğulara tez cavab verən və əməkdaşlıq prosesini çevik şəkildə idarə edə bilən influenserlərlə işləməyə üstünlük verirlər.

Qiymət təklifi – İnfluenserin təqdim etdiyi qiymət və büdcəyə uyğunluğu qiymətləndirilir.

Rəqib markalarla əməkdaşlıq – Brendlər, adətən, rəqib şirkətlərlə əməkdaşlıq edən influenserlərlə müəyyən müddət ərzində (ortalama 3 - 6 ay) işləmək istəmir. Bu nüans diqqətlə analiz edilir və uyğun olmayan influenserlər siyahıdan çıxarılır.

İnfluenser seçimində mühim detallar

Brendin seçdiyi influenserlə birbaşa əlaqə yaradılır, ona layihə brifi təqdim olunur və qiymət təklifi alınır. Bundan sonra layihə üçün uyğunluğu dəyərləndirilir və təsdiqlənmiş influenserlər ilə əməkdaşlıq baş tutur.

Yazı ilə tanış olduqdan sonra, əgər hələ də layihənizə uyğun influenser tapmaqda çətinlik çəkirsinizsə, nəyə görə bütün yükü bazasında 1200-dən çox influenser məlumatını saxlayan influenser marketinq agentliyinə həvalə etməyəsiniz ki?!

Brendinizin tanınmasını artırmaq və effektiv influenser marketinq strategiyası qurmaq üçün bizimlə əlaqə saxlayın!

Ən son xəbərləri və yenilikləri almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:62
embedMənbə:https://qafqazinfo.az
archiveBu xəbər 23 Aprel 2025 18:02 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Bu həftə saatlar qış vaxtına qurulacaq

24 Oktyabr 2025 16:17see299

Türkiyə Universitetləri — Dünyada Tanınan Müasir Təhsil 2025

24 Oktyabr 2025 16:02see263

İsveç hökuməti 1990 cı illərdən bəri ən böyük vergi islahatını planlaşdırır

25 Oktyabr 2025 03:10see233

NBA çempionu həbs edildi SƏBƏB KONKRET

23 Oktyabr 2025 22:41see213

Qızıl indi də ucuzlaşır bazarda vəziyyət necədir? VİDEO

23 Oktyabr 2025 22:25see157

İnanılmaz dərəcədə zəngin olacaq 3 bürc

24 Oktyabr 2025 03:20see148

Məktəb direktorlarının təyinatında YENİ QAYDALAR

24 Oktyabr 2025 00:24see142

Makrondan Trampa DƏSTƏK:Rusiyaya sanksiya dönüş nöqtəsidir

24 Oktyabr 2025 07:18see141

Dinamo Kiyev in əfsanəvi futbolçusu, üçqat SSRİ çempionu İvan Yaremçuk Polşada həbs edilib

24 Oktyabr 2025 15:49see141

Dünyanın ən yaxşı hava limanı şəlalə və damdakı hovuzla seçilib

24 Oktyabr 2025 22:42see137

ABŞ dövlət katibi Qəzzada sülh planının müzakirəsi üçün İsrailə səfər edib

23 Oktyabr 2025 21:42see136

İdman etməyin faydaları

24 Oktyabr 2025 12:06see131

HƏMAS dan Qəzza açıqlaması: Yerinə yetirmişik

24 Oktyabr 2025 19:42see131

Hər gün mixək çubuğu çeynəyin...

24 Oktyabr 2025 05:57see130

Ərköyün övlad ailəsini bıçaqladı TƏFƏRRÜAT KONKRET

24 Oktyabr 2025 00:17see128

Ermənilər nə etdi, nə edə bilmədi?.. Əkbər QOŞALI YAZIR

25 Oktyabr 2025 16:23see127

Ailəsi şəhid olduğunu 12 gün sonra öyrəndi

25 Oktyabr 2025 13:02see126

Tramp Kolumbiya və Meksikanın narkokartellərin nəzarəti altına keçdiyinə inanır

24 Oktyabr 2025 05:19see126

“Daim təhlükə altındayıq” Sakinlərdən ŞİKAYƏT

24 Oktyabr 2025 18:31see122

Orbana ikiqat zərbə Budapeşt sammitinin ləğvi Baş nazirə nə vəd edir?

25 Oktyabr 2025 12:59see119
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri