Icma.az
close
up
RU
İnfluenser və brend əməkdaşlığı necə yaranır?

İnfluenser və brend əməkdaşlığı necə yaranır?

Qafqazinfo portalından alınan məlumata görə, Icma.az xəbər verir.

Rəqəmsal dünyada brendlər öz məhsul və xidmətlərini geniş auditoriyalara tanıtmaq üçün influenser marketinqindən fəal şəkildə istifadə edirlər. İnfluenserlər vasitəsilə aparılan kampaniyalar, markaların müştəri etimadını qazanmasına, tanınmasını artırmasına və satışlara birbaşa təsir edir. 

Ötən yazıda günümüzün təlabatı olan mövzunu şərh edib, “Nəyə görə influenserlik yaranır, istiqamət olaraq seçilir, hətta gələcək peşə kimi arzulanır” məsələsinə toxunduq.

Yazımızda bəhs etmişdik ki, rəqəmsal aləmdə də brendlər məhsullarını auditoriyalarına təqdim etmək üçün influenser əməkdaşlıq yardımlarını agentliklərdən alırlar.

Yaxşı, bəs, maraqlıdırmı bu proses necə baş verir, influenserlər nəyə əsasən seçilir? Brendlər influenser seçərkən hansı nüanslara diqqət edir?

Kateqoriya uyğunluğu –İnfluenserin fəaliyyəti və auditoriyası brendin təqdim etdiyi məhsul və ya xidmətlə uzlaşmalıdır. Məsələn, əmlak sektoru ilə bağlı bir kampaniya üçün oyun və ya idman kateqoriyasına aid influenserlərin seçilməsi effektiv nəticə verməyəcək.

İzləyici sayı – Brendlər adətən 20,000 və daha çox izləyicisi olan influenserlərlə əməkdaşlığa üstünlük verirlər. Nəzərinizə çatdıraq ki, burada kateqoriya mühim rol oynayır. Mikro influenserlər səhifələrinin yeni və aktiv olduğuna görə, makro influenserlər isə böyük auditoriyası olduğu səbəbindən seçilir. 

Səhifənin aktivliyi – Brend influenser seçimi etdiyi zaman influenser tərəfindən səhifədə paylaşılan məzmunların “Bəyənmə sayı”nın gizli olub-olmadığına diqqət edir. Səhifədə “Bəyənmə”lərin gizli olması brenddə şüuraltı olaraq influenser səhifəsinin aktivliyinin zəif olduğu mesajını ötürür.

Paylaşım tezliyi – Müntəzəm paylaşımlar edən və aktiv hekayələr yayımlayan influenserlər auditoriya ilə güclü əlaqə qururlar. Belə ki, 1 gün aralıqla paylaşılan postlar, səliqəli feed, aydın bio agentlik və brendlərdə sözsüz ki, ilkin olaraq xoş təəssürat yaradır. Tez-tez edilən paylaşımlar, hekayə bölümünün boş qalmaması influenserin günün müəyyən saatlarında auditoriyası ilə kommunikasiyada olub məhsul, fikir alış-verişi ilə məşğul olduğundan xəbər verir.

Agentliklərin rolu və seçim prosesi

Brendlər influenser seçimini birbaşa həyata keçirə biləcəkləri kimi, bu prosesi peşəkar influenser agentliklərinə də həvalə edə bilərlər. influencer.az  bu prosesdə aşağıdakı nüanslara əsaslanaraq seçim edir:

İzləyici sayı və səhifənin aktivliyi – İnfluenserin auditoriyasının real olub-olmaması, aktivlik dərəcəsi müxtəlif tətbiqlər və daxili analiz sistemləri vasitəsilə yoxlanılır.

Əvvəlki əməkdaşlıqlar – İnfluenserin son əməkdaşlıq etdiyi brendlər və həmin kampaniyaların effektivliyi nəzərdən keçirilir.
Sürətli geri dönüş – Agentliklər sorğulara tez cavab verən və əməkdaşlıq prosesini çevik şəkildə idarə edə bilən influenserlərlə işləməyə üstünlük verirlər.

Qiymət təklifi – İnfluenserin təqdim etdiyi qiymət və büdcəyə uyğunluğu qiymətləndirilir.

Rəqib markalarla əməkdaşlıq – Brendlər, adətən, rəqib şirkətlərlə əməkdaşlıq edən influenserlərlə müəyyən müddət ərzində (ortalama 3 - 6 ay) işləmək istəmir. Bu nüans diqqətlə analiz edilir və uyğun olmayan influenserlər siyahıdan çıxarılır.

İnfluenser seçimində mühim detallar

Brendin seçdiyi influenserlə birbaşa əlaqə yaradılır, ona layihə brifi təqdim olunur və qiymət təklifi alınır. Bundan sonra layihə üçün uyğunluğu dəyərləndirilir və təsdiqlənmiş influenserlər ilə əməkdaşlıq baş tutur.

Yazı ilə tanış olduqdan sonra, əgər hələ də layihənizə uyğun influenser tapmaqda çətinlik çəkirsinizsə, nəyə görə bütün yükü bazasında 1200-dən çox influenser məlumatını saxlayan influenser marketinq agentliyinə həvalə etməyəsiniz ki?!

Brendinizin tanınmasını artırmaq və effektiv influenser marketinq strategiyası qurmaq üçün bizimlə əlaqə saxlayın!

Ən son xəbərləri və yenilikləri almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:58
embedMənbə:https://qafqazinfo.az
archiveBu xəbər 23 Aprel 2025 18:02 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Hüseyn Məmmədlidən Avstriyada gümüş medal FOTO

07 Sentyabr 2025 16:50see179

Avropa Kuboku: Azərbaycan millisi Polşa ilə qarşılaşacaq

07 Sentyabr 2025 09:53see175

Türkiyə millisi İspaniya yığması ilə qarşılaşacaq KONKRET

07 Sentyabr 2025 10:54see148

119 yaşında da sağlamdırlar! Yaponların uzun ömür sirri bu reseptdə gizlənir ac qarına için

08 Sentyabr 2025 02:58see146

NTV: Türkiyə və Ermənistan rəsmiləri gələn həftə görüşəcək

07 Sentyabr 2025 10:46see145

Tramp Tokayevlə telefon danışığı apardı

07 Sentyabr 2025 20:42see137

Telefonunuzdaki proqramlar sizin intellektinizdən xəbər verir Bu 6 proqram varsa...

07 Sentyabr 2025 08:08see137

Onkoloji xəstələrin sağ qalma şansını artıran məhsullar

07 Sentyabr 2025 00:49see136

Bu 3 ifadəni işlətməsəniz, uğurlarınız artacaq

07 Sentyabr 2025 01:02see131

Yunanıstanda 7 minə yaxın meşə yanğını qeydə alınıb

07 Sentyabr 2025 00:56see131

Ukraynalı futbolçu: “Azərbaycanla oyunda qələbə qazanmalıyıq”

07 Sentyabr 2025 11:07see130

Ən çox ağlayan körpələr bu aylarda doğulur

06 Sentyabr 2025 23:36see129

Corcio Armaninin harada dəfn olunacağı məlum oldu

07 Sentyabr 2025 21:12see127

Melis Sezen Venesiya Film Festivalında

06 Sentyabr 2025 23:35see127

WSJ: Aİ ABŞ ticarət razılaşması iflasa uğrama riski altındadır

07 Sentyabr 2025 21:21see126

Avstriya Kipr oyununda sirli qara dəlik olayı

07 Sentyabr 2025 01:43see125

Bu muzeyə giriş bağlandı Mina TƏHLÜKƏSİ KONKRET

07 Sentyabr 2025 21:02see121

Bu içkilər saç tökülməsini sürətləndirir

08 Sentyabr 2025 01:59see118

Biləcəridəki qəzada həlak olanların Fotosu

06 Sentyabr 2025 22:52see118

Azərbaycan millisinin heyətində dəyişiklik Qarabağ ın forvardı oynamayacaq

07 Sentyabr 2025 11:23see117
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri