işçinin çaya tüpüməsinə sərt REAKSİYA
Sherg.az saytından əldə olunan məlumata görə, Icma.az məlumat yayır.
Eyyub Hüseynov: Xidmət göstərənlərin intiqam məqsədilə bu cür hərəkətlər etməsi tamamilə qınanılmalıdır
Yusif Nəbiyev: “Bir nəfərin hərəkəti bütün sahibkarlıq mühitinə zərər vurur”
Şəki şəhərində fəaliyyət göstərən "Azra" şirniyyat evinin əməkdaşı Ayşən Babazadənin müştərilərə qarşı qeyri-etik hərəkət etməsi ilə bağlı görüntülər yayılıb.
Sosial şəbəkədə yayılan görüntülərdə onun müştərilər üçün hazırladığı çay stəkanına tüpürdüyü aydın olur.
Etdiyi hərəkəti özünün sosial şəbəkə hesabında paylaşan gənc qız işə nifrət etdiyini və dalaşdığını bildirib. İddia olunur ki, o, şirniyyat evinin rəhbərliyi ilə dalaşaraq bu addımı atıb.
Məsələ ilə bağlı sözügedən şirniyyat evi ilə əlaqə saxlanılıb. Obyektin rəhbəri Murad Nəsibov məsələdən xəbərdar olan kimi, həmin şəxsin töhmət verilərək işdən çıxarıldığını deyib:
"Bu barədə əvvəldən məlumatımız olmayıb. Dünən polisə də izahat vermişik. Həmin xanımın özünü də polisə çağırmışdılar. Biz bu məsələni bilən kimi, həmin işçini Əmək Məcəlləsinin 70-ci maddəsinin "Ç" bəndi ilə işdən çıxarmışıq. Bundan sonra o, heç yerdə işləyə bilməz. Onun müdiriyyətlə dalaşması halı olmayıb. Özü izahatında deyib ki, mən öz rəfiqələrimlə orada oturmuşam, zarafat məqsədilə belə etmişəm və şəxsi səhifəmdə paylaşmışam. Dediyinə görə, həmin çay da servis olunmayıb".
Daxili İşlər Nazirliyinin Mətbuat Xidmətinin regional qrupundan sorğumuza cavab olaraq bildirilib ki, sosial şəbəkələrdə yayılan videogörüntülərlə bağlı ərazi üzrə polis orqanında təhqiqat aparılır:
"Araşdırmanın nəticəsindən asılı olaraq əmələ hüquqi qiymət veriləcək".
Azad İstehlakçılar Birliyinin sədri Eyyub Hüseynov Sherg.az-a bildirib ki, AİB olaraq telelayihə çərçivəsində 8 il öncə şəhərdə yerləşən restoranların mətbəxlərində monitorinqlər aparıblar:

"Təəssüf ki, layihə bəzi şəxslərə sərf etmədiyi üçün dayandırıldı. Araşdırmalar zamanı məlum oldu ki, bir çox mətbəx qəbuledilməz dərəcədə natəmizdir. Hətta bəzi yerlərdə əvvəlcədən hazırlanmış yeməkləri sadəcə qızdırıb istehlakçılara təqdim edirdilər. Bizim məqsədimiz bu layihə ilə şəffaflıq yaratmaq idi. Yalnız Nizami küçəsindəki bir restoranda mətbəxə kameralar qoyuldu və zalda oturan müştərilər mətbəx fəaliyyəti ilə tanış olmaq imkanını əldə etdilər. Bir çox ölkədə, o cümlədən Türkiyədə belə təcrübələrdən istifadə olunur. Xidmət göstərənlərin qəsdən və ya intiqam məqsədilə bu cür hərəkətlər etməsi tamamilə qınanılmalıdır. Belə hallar aşkarlandıqda həmin restoran tam boykot edilməlidir. Dövlət orqanları və psixoloqlar da daxil olmaqla müvafiq qurumlarla ciddi söhbətlər aparılmalı, xidmətdə çalışanların kimliyi və davranışları araşdırılmalıdır. Şəxsin içərisində bu cür davranışlara meyil varsa, nəticələr çox təhlükəli ola bilər. Məsələn, yeməyə yad və zərərli maddə qatmaq mümkündür.
Bəzi insanların davranışları ən qəddar heyvandan belə aşağıdır. Restoran rəhbərliyi həmin videoları görən kimi məsuliyyəti üzərinə götürməli, adı, soyadı və əvvəlki iş yerləri ifşa edilərək belə şəxslərin işə götürülməməsinə təminat verilməlidir. Həmçinin güman etmək olar ki, belə şəxslərdə ciddi psixoloji problemlər mövcuddur. Bu cür hallara yol verilməməlidir. İnsanlar məlumatlı olmalı və belə neqativ təcrübələrlə qarşılaşan yerlərə qarşı sivil boykot tətbiq etməlidirlər".
Sosioloq Yusif Nəbiyev isə deyib ki, bölgələrimizdən birindəki şirniyyat evlərindən birinin qadın işçisinin müştərilər üçün hazırladığı çay stəkanına tüpürdüyünü göstərən görüntüləri o da hiddətlə izləyib:
"Amma bu hərəkəti onun özünün sosial şəbəkə hesabında paylaşması, işə nifrət etdiyini və rəhbərliklə mübahisə yaşadığını bildirməsi göstərir ki, burada böyük həmin şirniyyat evinin adının mənfi kontekstdə hallanmasına, nəticədə reputasiya və müştəri itirməsinə hədəflənilib. Hansı məqsədlə edilməsindən asılı olmayaraq, bu kimi hallarda heç bir vəchlə əməl sahibinə haqq qazandırılmır. Nəticədə sən rəhbərlikdən incik ola bilərsən, amma bunun cəriməsini ora gələn vətəndaş ödəməli deyil. Üstəlik, belə hallar insanlarda təkcə adı çəkilən şirniyyat evinə yox, ümumiyyətlə ictimai iaşə obyektlərinə qarşı güvənsizlik yaradır. Ölkənin qida sektoruna, biznes mühitinə, sahibkarlığa zərər vurur. Kiçik sahibkar isə ölkənin biznes mühitinin bel sümüyüdür. Ona dəyən zərər ölkənin az qala hər sferasında öz ağır nəticələrini göstərir. Bunun üçün sadəcə zaman lazımdır. Ortada zaman faktorunun olması insanlarda yanlış düşüncə yaradır ki, "onsuz da heç bir şey olmur". Amma olur"!
Sosioloqun fikrincə, bu hadisə həm də sahibkarların özünə də dərs olmalıdır:
"Onlar unutmamalıdırlar ki, narazı saxladıqları işçiləri, haqqını almadığını düşünən hər bir əməkdaş kontroldan çıxa bilər və oxşar addımlar ata bilər. İş mühitində stress, psixoloji gərginlik və narazılıqların bu cür davranışlara səbəb olması ehtimalı nə qədər xoş olmasa da, hər zaman var. Sahibkarlar bu ehtimalı nəzərə almalıdır. Kiçik "qənaətlər" üçün böyük risklərə getməməlidirlər".

