Kontakt Home müştərisindən şikayət: Kredit müqaviləsindəki şərtlər sual altına düşüb
Azpost saytından alınan məlumatlara görə, Icma.az xəbər verir.
Vətəndaş Yasin Zamanov Kontakt Home mağazasından kreditlə aldığı mobil telefonla bağlı əlavə cərimə faizlərinin tətbiq edilməsindən narazıdır.
AzPost xəbər verir ki, müştərinin sözlərinə görə, o, 19 may 2025-ci ildə Sumqayıtda yerləşən Kontakt Home mağazasından “İphone 16 (128 GB)” model telefonu kreditlə alıb. Müqavilə şərtlərinə əsasən, müştərinin 6 ay müddətində rəsmi iş yeri olmadığı təqdirdə cərimə faizləri hesablanmamalı idi.
Zamanov bildirir ki, telefonu alarkən onun rəsmi iş yeri olub. Lakin 4 avqust 2025-ci ildə işdən ayrıldığını və işsiz qaldığını rəsmi sənədlərlə mağazaya təqdim edib. Bu zaman cərimə faizləri silinib. Daha sonra, 23 sentyabrda yenidən sənədləri təqdim edən müştəri mağaza əməkdaşlarından eyni sözləri eşidib – “sənədlər göndərildi”.
Lakin şikayətçinin iddiasına görə, 25 sentyabrda yenidən rəsmi işə başlasa da, cərimələr silinməyib və əksinə artmaqda davam edib. Onun sözlərinə görə, mağazaya yaxınlaşanda isə ona belə cavab verilib: “Artıq rəsmi işiniz var, buna görə cərimələr silinməyəcək”.
“Bu, məntiqə sığmır. Mən cəmi 5 gündür rəsmi işə başlamışam, amma üzərimə 200 manata yaxın cərimə yazılıb. Növbəti ayın ödənişini də necə edəcəyim sual altındadır”, – deyə Zamanov bildirib.
Şikayətçi əlavə edib ki, məsələ ilə bağlı “qaynar xətt”ə müraciət etsə də, heç bir köməklik göstərilməyib. Müqavilənin nömrəsi isə 764011 olaraq qeyd edilib.
Kontakt Home-dan isə məsələ ilə bağlı hələlik rəsmi açıqlama verilməyib.Q
Qeyd edək ki, müştəri şikayəti “Facebook” sosial şəbəkəsində paylaşaraq, problemi ictimailəşdirib.
Paylaş


