Icma.az
close
up
RU
Menu

SOCAR-da işləmək istəyənlər üçün əla fürsət

Müəllimlərin maaşı artırılacaq

Zəfər ruhlu Novruz bayramı FOTOLAR

Bayram gününün havası yağış, şimşək, güclü külək

Qəbizlik problemi olanlar nə etməlidirlər?

Tələbələri təngə gətirən direktor döyüldü Nələr edib?

ABŞ və İsrail nəşrləri Azərbaycandan yazır İbrahim sazişləri nə inteqrasiya gözlənilir?

Tarixdə ilk dəfə Ay üzərində gün batımının şəkilləri çəkildi

Anardan Məleykə Abbaszadənin yazıçıları imtahana çağırışına REAKSİYA

“Ermənistanın məqsədi iddialarına “əsaslar” yaratmaqdır”

Qarın ağrısı şikayəti ilə xəstəxanaya getdi, orqanlarının tərs yerləşdiyini öyrəndi FOTO

Azərbaycanla Ermənistan arasında təhlükəsizlik zolağı olmalıdır MÜNASİBƏT BİLDİRİLDİ

Tanınmış ilahiyyatçı stereotipləri DARMADAĞIN ETDİ: “Məgər Allah ərəbdir, yaxud ərəbcədən qeyri dili bilmir? KONKRET

İnstitutun keçmiş əməkdaşı ölüm cəzasına məhkum edilib

Azərbaycandakı texnologiya parklarında süni intellekt texnologiyaları istehsal olunacaq

Araz Musayevin Adil Əliyevlə bağlı səsləndiyi fikirlər boş söz yığınağıdır Federasiya prezidenti

ABŞ Dövlət Departamenti İmamoğlunun həbsinə münasibət bildirib

Pozulan atəşkəs və yalan sülh bəyanatı: Paşinyan kimin diqtəsi ilə hərəkət edir?

UEFA Millətlər Liqası: Niderland İspaniya ilə bacarmadı, İtaliya evdə, Fransa səfərdə məğlub oldu

“Zibili sürə bilmirsənsə, sürmə” Qazi ondan yol istəyən sürücünü döydü, bu cəzanı aldı

“Maersk” Orta Dəhlizdə multimodal həllərin genişləndirilməsini nəzərdən keçirir

“Maersk” Orta Dəhlizdə multimodal həllərin genişləndirilməsini nəzərdən keçirir

Avtosfer portalından əldə olunan məlumata əsasən, Icma.az xəbər verir.

Danimarkanın dəniz nəqliyyatı ilə yükdaşımalar və liman terminallarına xidmət üzrə ixtisaslaşmış “Maersk” şirkəti Orta Dəhlizdə (Transxəzər Beynəlxalq Nəqliyyat Marşrutu, TBNM) təchizat zəncirlərinin çevikliyini artırmaq üçün multimodal həllərin genişləndirilməsi imkanlarını araşdırır.

Avtosfer.az xəbər verir ki, bunu “Report”a “Maersk”in Mərkəzi Asiya və Qafqazda Biznesin inkişafı şöbəsinin rəhbəri İrakli Daneliya bildirib.

Onun sözlərinə görə, şirkət bu marşrutu nəqliyyat axınlarının şaxələndirilməsi və qlobal təchizat zəncirlərinin dayanıqlığının artırılmasında strateji əhəmiyyətli element kimi nəzərdən keçirir.

"Ticarətin dəyişən dinamikası və geosiyasi qeyri-müəyyənlik şəraitində Orta Dəhliz Mərkəzi Asiya, Qafqaz və Avropanı birləşdirərək ənənəvi marşrutlara alternativ olur. O, yüklərin sürətli çatdırılması və əsas bazarlarda logistika əlaqəsinin yaxşılaşdırılması üçün potensiala malikdir", - İ.Daneliya qeyd edib.

O vurğulayıb ki, “Maersk” Orta Dəhlizi yolda sərf edilən vaxt və tranzitin proqnozlaşdırılması mümkünlüyü, marşrutun etibarlılığı və tariflərin sabitliyi, infrastrukturun - dəmir yolu bağlantıları, limanlar, terminalların inkişafı, gömrük və sərhəd prosedurları, rəqəmsallaşma və real vaxt rejimində izləmə sistemlərinin əlçatanlığı kimi əsas parametrləri nəzərə alaraq qiymətləndirir.

"Yükgöndərənləri cəlb etmək üçün marşrut proqnozlaşdırıla bilən və səmərəli çatdırılma qrafiklərini, rəqabətqabiliyyətli tarifləri və sərhədlərdə gecikmələrin minimum səviyyədə olmasını təmin etməlidir. Bununla əlaqədar əsas nöqtələrdə infrastrukturun inkişafı, həmçinin dəhlizə qoşulan ölkələr arasında gücləndirilmiş koordinasiya (real vaxt rejimində izləmə sistemləri və məlumat mübadiləsi mexanizmləri vasitəsilə) zəruridir", - şöbə rəhbəri vurğulayıb.

O, əsas çağırışlar arasında qeyri-sabit tranzit vaxtını, infrastrukturla bağlı darboğazları və operatorlar arasında daha nizamlı koordinasiyanın vacibliyini qeyd edib.

İ.Daneliya Azərbaycanın marşrutda tranzit qovşağı kimi mühüm rolunu vurğulayıb. “Maersk” logistikanın şəffaflığını və səmərəliliyini artırmaq üçün yerli nəqliyyat və logistika operatorları ilə əməkdaşlıq edərək, Poti dəniz limanı vasitəsilə Azərbaycandan/Azərbaycana dünyanın digər regionlarına transsərhəd daşımaları fəal şəkildə inkişaf etdirir.

"Hazırda şirkət sərhəd prosedurlarının optimallaşdırılması, dəmir yolu daşımaları üçün hərəkət tərkibinin artırılması, yüklərin izlənilməsi üçün rəqəmsal həllərin tətbiqi, dəmir yolu, avtomobil və dəniz nəqliyyatının kombinasiyasından ibarət multimodal daşımaların inkişafı ilə bağlı regional tərəfdaşlarla əməkdaşlıq edərək dəhlizin səmərəliliyini artırmağa çalışır", - İ.Daneliya bildirib.

Onun fikrincə, multimodal həllərin genişləndirilməsi təchizat zəncirlərinin çevikliyini artıracaq ki, bu da operativ çatdırılmanın tələb olunduğu bazarlar üçün xüsusilə vacibdir.

“Maersk” marşrutun şəffaflığını və səmərəliliyini artırmaq üçün rəqəmsal alətləri fəal şəkildə tətbiq edir. O, əsas təşəbbüslər arasında marşrutların optimallaşdırılması üçün real vaxt rejimində izləmə sistemlərini, sənədləşmənin rəqəmsallaşdırılmasını, proqnozlaşdırıcı analitikanın istifadəsini qeyd edib.

"Rəqəmsal texnologiyalar bütün dəhliz boyunca əməliyyat səmərəliliyinin artırılmasında və müştəri təcrübəsinin yaxşılaşdırılmasında mühüm rol oynayır", - İ.Daneliya sonda qeyd edib.

Xatırladaq ki, Orta Dəhliz Çin, Qazaxıstan, Xəzər dənizi, Azərbaycan, Gürcüstan, Türkiyə və Avropanı birləşdirir. 2023-cü ildə Azərbaycan, Gürcüstan və Qazaxıstan tranzit daşımalarının səmərəliliyini artırmaq üçün “Middle Corridor Multimodal Ltd.” birgə dəmir yolu şirkətinin yaradılması haqqında saziş imzalayıb.

2024-cü ildə TBNM ilə yük daşımalarının həcmi 62 % artaraq 4,5 milyon tona çatıb. 2027-ci ilə qədər marşrutun ötürmə qabiliyyəti 10 milyon tona qədər artırıla bilər.

2025-ci ildə 5,2 milyon ton yükün daşınması proqnozlaşdırılır ki, bunun da 4,2 milyon tonu TBNM-ə üzv ölkələrdən keçəcək. Bu həcmin 2,5 milyon tonunu quru yüklər (96 min TEU), 1,7 milyon tonunu isə neft təşkil edəcək.

Daha ətraflı məlumat və yeniliklər üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:36
embedMənbə:https://avtosfer.az
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

SOCAR-da işləmək istəyənlər üçün əla fürsət

20 Mart 2025 02:20see493

Müəllimlərin maaşı artırılacaq

19 Mart 2025 15:52see243

Zəfər ruhlu Novruz bayramı FOTOLAR

19 Mart 2025 11:35see139

Bayram gününün havası yağış, şimşək, güclü külək

19 Mart 2025 12:28see132

Qəbizlik problemi olanlar nə etməlidirlər?

19 Mart 2025 11:36see127

Tələbələri təngə gətirən direktor döyüldü Nələr edib?

19 Mart 2025 11:30see125

ABŞ və İsrail nəşrləri Azərbaycandan yazır İbrahim sazişləri nə inteqrasiya gözlənilir?

19 Mart 2025 11:17see122

Tarixdə ilk dəfə Ay üzərində gün batımının şəkilləri çəkildi

20 Mart 2025 06:02see120

Anardan Məleykə Abbaszadənin yazıçıları imtahana çağırışına REAKSİYA

19 Mart 2025 13:40see119

“Ermənistanın məqsədi iddialarına “əsaslar” yaratmaqdır”

20 Mart 2025 10:06see119

Qarın ağrısı şikayəti ilə xəstəxanaya getdi, orqanlarının tərs yerləşdiyini öyrəndi FOTO

19 Mart 2025 12:23see119

Azərbaycanla Ermənistan arasında təhlükəsizlik zolağı olmalıdır MÜNASİBƏT BİLDİRİLDİ

19 Mart 2025 16:13see118

Tanınmış ilahiyyatçı stereotipləri DARMADAĞIN ETDİ: “Məgər Allah ərəbdir, yaxud ərəbcədən qeyri dili bilmir? KONKRET

19 Mart 2025 13:23see118

İnstitutun keçmiş əməkdaşı ölüm cəzasına məhkum edilib

20 Mart 2025 23:26see115

Azərbaycandakı texnologiya parklarında süni intellekt texnologiyaları istehsal olunacaq

19 Mart 2025 14:37see114

Araz Musayevin Adil Əliyevlə bağlı səsləndiyi fikirlər boş söz yığınağıdır Federasiya prezidenti

19 Mart 2025 17:43see113

ABŞ Dövlət Departamenti İmamoğlunun həbsinə münasibət bildirib

20 Mart 2025 01:59see112

Pozulan atəşkəs və yalan sülh bəyanatı: Paşinyan kimin diqtəsi ilə hərəkət edir?

19 Mart 2025 15:23see112

UEFA Millətlər Liqası: Niderland İspaniya ilə bacarmadı, İtaliya evdə, Fransa səfərdə məğlub oldu

21 Mart 2025 01:54see108

“Zibili sürə bilmirsənsə, sürmə” Qazi ondan yol istəyən sürücünü döydü, bu cəzanı aldı

19 Mart 2025 11:26see107
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri