“Pozitiv psixologiya uşaqlara özlərini dəyərləndirməyi öyrədir” Sevinc Həbibova
Gununsesi saytından alınan məlumata görə, Icma.az bildirir.
Uşaqlar və yeniyetmələr arasında özünəinamın formalaşması, emosional balansın qorunması və motivasiyanın yüksəldilməsi məsələsi daha çox diqqət çəkir.
Təhsil sistemi, ailə və sosial mühit uşaqların psixoloji inkişafında həlledici rol oynayır.
Pozitiv psixologiya prinsipləri bu baxımdan xüsusi əhəmiyyət daşıyır, çünki uşaqlara həm daxili gücünü tanımaq, həm də uğur və motivasiyaya doğru addımlamaq imkanı verir.
Gununsesi.info–ya danışan psixoloq Sevinc Həbibova vurğulayıb ki, pozitiv psixologiya uşaqlara və yeniyetmələrə özlərini dəyərləndirməyi öyrədir:
“Bu yanaşma onların özünəinamını gücləndirir və həyat qarşısında daha möhkəm durmalarına kömək edir. Uşaqlar kiçik uğurları da qiymətləndirməyi öyrəndikdə, daxili motivasiyaları artır və yeni bacarıqlar əldə etməyə təşviq olunur. Özünəinamı yüksək olan uşaqlar problemləri daha asan həll edir və sosial münasibətlərdə də uğurlu olurlar.
Ailə və məktəb mühiti burada böyük rol oynayır. Valideynlərin dəstəyi, uğurları tərifləməsi və uğursuzluqlarda onları təhqir etməməsi uşağın özünəinamını formalaşdırır. Məktəbdə isə müəllimlərin konstruktiv yanaşması və uşaqların bacarıqlarını görməsi vacibdir. Uşaqlar yalnız tənqid olunaraq deyil, uğurları qiymətləndirilərək inkişaf edir”.
Sevinc Həbibova qeyd edib ki, pozitiv psixologiya həmçinin emosional bacarıqları da gücləndirir:
“Uşaqlar öz emosiyalarını tanıdıqda, onları düzgün idarə etməyi öyrənir və streslə daha yaxşı mübarizə aparır. Bu da öz növbəsində sosial münasibətlərdə və akademik uğurlarda özünü göstərir. Özünəinamın inkişafı həm də uşaqların qərarvermə bacarığını artırır, onlar daha məsuliyyətli və müstəqil olurlar.
Bu yanaşma uşaqlara yalnız uğur qazanmağı deyil, eyni zamanda səhvlərdən dərs çıxarmağı da öyrədir. Uşaqların daxili gücü artır və onlar öz potensialını reallaşdırmaq üçün cəsarət qazanır. Pozitiv psixologiya metodları həm fərdi, həm də qrup fəaliyyətlərində tətbiq oluna bilər. Əsas məqsəd uşaqların özlərini dəyərli hiss etməsi və həyat qarşısında inamla irəliləməsidir.
Özünəinam uşaqlar üçün qoruyucu bir qaladır. Bu qalaya sahib olan uşaq həyatda daha az qorxur, daha çox cəhd edir və gələcəyə daha ümidlə baxır”.
Şəbnəm Rəhimova


