Icma.az
close
up
RU
Rəqəmlərlə mübarizə: Riyaziyyatı niyə sevmirik? Nəticələrin aşağı olmasının SƏBƏBLƏRİ

Rəqəmlərlə mübarizə: Riyaziyyatı niyə sevmirik? Nəticələrin aşağı olmasının SƏBƏBLƏRİ

Bakivaxti portalından verilən məlumata əsasən, Icma.az bildirir.

“Riyaziyyat fənni üzrə hələ ki, nəticələr istədiyimiz səviyyədən aşağıdır”.

Bakıvaxtı.az xəbər verir ki, bunu Dövlət İmtahan Mərkəzinin (DİM) İdarə Heyətinin sədri Məleykə Abbaszadə deyib.

Maraqlıdır, riyaziyyata marağın az, nəticələrin isə aşağı olması nə ilə bağlıdır?

Mövzu ilə bağlı Bakıvaxtı.az-a açıqlama verən təhsil məsələləri üzrə ekpert Kamran Əsədov bildirib ki, riyaziyyat fənninə marağın azalması və bu fənn üzrə nəticələrin ürəkaçan olmaması təkcə imtahan statistikası ilə izah edilə biləcək sadə bir məsələ deyil.

Kamran Əsədov qeyd edib ki, Məleykə Abbaszadənin də vurğuladığı kimi, son illərdə buraxılış və qəbul imtahanlarında riyaziyyat üzrə orta nəticələr ya stabilləşib, ya da geriləyib. Müsahibimiz hesab edir ki, bu, həm məktəb tədrisindəki struktur problemlərin, həm də cəmiyyətin elmi-düşüncə mədəniyyətindəki dəyişikliklərin kompleks nəticəsidir.

Riyaziyyat fənninin düşüncə tərzinin, məntiqi ardıcıllığın, səbəb-nəticə əlaqəsinin formalaşması üçün açar rolunu oynadığını deyən ekpert əlavə edib ki, bu fənnin tədrisi çox zaman test yönümlü, təkrarçı və əzbərləməyə əsaslanan yanaşma ilə aparılır:

“Nəticədə şagirdlər riyaziyyatı bir anlayış və ya metodologiya kimi yox, “əzbərlənəcək qaydalar yığını” kimi qəbul edirlər. Bu da onların marağını və motivasiyasını zəiflədir. Təhsil proqramlarında riyaziyyat dərsləri hələ də çox zaman həddindən artıq texniki və formal təqdim olunur, halbuki bu fənn gündəlik həyatla əlaqələndirildikdə daha mənalı və maraqlı olur”.

Ekspert vurğulayıb ki, daha dərin səbəblərdən biri riyaziyyat müəllimlərinin hazırlıq səviyyəsi və tədris metodikasıdır. Həmsöhbətimiz bildirib ki, MİQ və sertifikasiya imtahanlarının nəticələrinə əsasən, bir çox müəllimlər öz ixtisaslarını praktiki tətbiqdə zəif təmsil edirlər:

“Müəllim riyaziyyatı şagirdə sevdirə bilmirsə, onun marağını oyatmırsa, bu, bilavasitə nəticələrə təsir edir. Əlavə olaraq, bəzi məktəblərdə dərs yükünün qeyri-bərabər bölüşdürülməsi və yüksək siniflərdə repetitorlara daha çox üstünlük verilməsi sinifdə real öyrənməni zəiflədir”.

Kamran Əsədov: Müəllim riyaziyyatı şagirdə sevdirə bilmirsə, onun marağını oyatmırsa, bu, nəticələrə təsir edir

Əsədov digər vacib amilin rəqəmsal mühitin uşaqların diqqət və təfəkkür strukturuna etdiyi təsir olduğunu nəzərə çatdırıb. Dediyinə görə, riyaziyyat sabitlik, səbirlilik və ardıcıl düşüncə tələb edir:

“Halbuki hazırda sosial media, video oyunlar və tez-tez dəyişən vizual informasiya mühiti uşaqlarda səbrin və məntiqi təhlilin zəifləməsinə səbəb olur. Bu da şagirdlərin daha çox “asudə və əyləncəli” fənlərə yönəlməsinə, riyaziyyat kimi ciddi intellektual zəhmət tələb edən sahələrdən uzaqlaşmasına gətirib çıxarır”.

Həmsöhbətimiz hesab edir ki, bütün bunlarla yanaşı, riyaziyyat fənninin təbliği də zəifdir.

O qeyd edib ki, uğurlu riyaziyyatçılar, mühəndislər və texnoloji innovatorlar media mühitində çox az tanıdılır, fənnin real həyatda nələri dəyişdirdiyi, hansı imkanlar yaratdığı barədə maarifləndirmə proqramları azdır. Elmə və texnologiyaya yönəlmiş layihələr, müsabiqələr və klublar region məktəblərində ya mövcud deyil, ya da zəif təşkil olunub:

“Dünya təcrübəsində bu problemin qarşısını almaq üçün riyaziyyat dərsləri daha praktik və layihə əsaslı formada qurulur. Finlandiya, Estoniya və Sinqapur kimi ölkələrdə riyaziyyat sadəcə cavab tapmaq üçün yox, problemi anlamaq və modelləşdirmək üçün öyrədilir. Onlar riyaziyyatı həyatla əlaqələndirir, oyunlaşdırır, araşdırma aparmaq fürsəti yaradırlar. Bu ölkələrdə şagirdlər daha çox sual verməyə, axtarış aparmağa təşviq olunur”.

K.Əsədovun fikrincə, Azərbaycanda bu istiqamətdə dəyişiklik üçün ilk növbədə tədris məzmuna yenidən baxılmalı, müəllimlərin metodiki hazırlığı artırılmalı, riyaziyyat dərsləri mücərrəd formulalardan konkret həyati tapşırıqlara keçid etməlidir. Eyni zamanda bildirib ki, şagirdlər üçün riyazi düşüncəni inkişaf etdirən təhsil texnologiyaları, mobil tətbiqlər, açıq dərslər və müsabiqələr daha əlçatan olmalıdır.

“Riyaziyyatın zəif tədrisi və zəif nəticəsi təkcə bir fənn problemi deyil. Bu, cəmiyyətin gələcək texnologiyalar, süni intellekt, mühəndislik və elmi-analitik bacarıqlar tələb edən peşələrə nə dərəcədə hazır olmasının göstəricisidir. Bu problemin həlli uzunmüddətli və sistemli yanaşma tələb edir. Əgər bu istiqamətdə ciddi dəyişikliklər aparılmasa, yaxın gələcəkdə riyaziyyat sahəsində savadlı kadrların çatışmazlığı daha da kəskinləşəcək və ölkənin intellektual potensialına ciddi təsir edəcək”,- deyə müsahibimiz fikrini tamamlayıb.

Mina Mikayılova

Ən son xəbərləri və yenilikləri almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:90
embedMənbə:https://bakivaxti.az
archiveBu xəbər 09 İyul 2025 11:57 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Qarabağ la matçda adi vəziyyətdən qol buraxdıq Robbi Kin

26 Avqust 2025 21:16see236

“Düşündüm ki, başqa yolum yoxdur” 55 yaşında tələbə oldu

26 Avqust 2025 16:18see219

Smartfonlar təhlükəli mikrobların mənbəyidir Ehtiyatlı olun

27 Avqust 2025 09:01see152

Azərbaycan Macarıstanla süni intellekt sahəsində əməkdaşlığı müzakirə edib

26 Avqust 2025 17:40see140

Dünyanın ən böyük narkokartelinin həmtəsisçisi günahını etiraf etdi

26 Avqust 2025 16:02see140

Bikinili fotoları ilə gündəm oldu FOTO

26 Avqust 2025 14:58see138

Çin avtomobilləri hansı yanacaqla sürülməlidir? Yaranan problemlərin səbəbləri

27 Avqust 2025 00:13see137

“Atamı ilk dəfə idi ki, ağlayan görürdüm...”

26 Avqust 2025 16:01see131

“Bütün təzyiq variantları uğursuzluğa məhkumdur”

26 Avqust 2025 17:43see130

Dünya Bankı yenidənqurma üçün Livana 250 milyon dollar kredit ayırır

27 Avqust 2025 00:25see130

Xocalı sakinlərinə əkin üçün torpaq icarəyə verilib

27 Avqust 2025 12:17see126

Kolumbiyada insan nəslinin əvvəllər məlum olmayan qolu aşkar edilib

27 Avqust 2025 03:04see119

Paşinyanın dostundan müharibə etirafı: “Müharibə 100 illik təxirə salınıb”

26 Avqust 2025 14:53see118

Ceymi Vardi İtaliyaya gedə bilər

26 Avqust 2025 16:16see117

Komitə sədrindən Zatulinə SƏRT CAVAB

27 Avqust 2025 19:29see117

Xaricdə təhsil elanları ilə bağlı rəsmi XƏBƏRDARLIQ

27 Avqust 2025 19:24see116

Şərqin nəcibliyi və Qərbin müasirliyini birləşdirən BİRİNCİ XANIM

26 Avqust 2025 09:09see116

Xəstəlikdən əziyyət çəkən məşhur aktyor Bryus Uillis ailəsindən ayrıca evə yerləşdirildi

28 Avqust 2025 05:47see115

Nazir, komitə sədri və... Onların qəbul günləri açıqlandı + CƏDVƏL

26 Avqust 2025 13:08see115

Ruben Vardanyanın məhkəməsinin növbəti iclasının vaxtı açıqlanıb

26 Avqust 2025 20:31see114
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri