“Rəqəmsal məktəb”in auditoriyası genişlənir
Icma.az, Xalq qazeti-dan verilən məlumata əsaslanaraq, xəbər verir “Rəqəmsal məktəb”in auditoriyası genişlənir.
Ötən günlərdə Bakının orta təhsil müəssisələrində ilk dəfə “Rəqəmsal məktəb” platforması istifadəyə verilib. Sınaq müddətində olan layihə 324 məktəbdə 500 mindən çox şagirdi və 30 mindən çox təhsil işçisini əhatə edir. Test mərhələsi uğurla həyata keçirilsə, yeni platforma ölkənin bütün təhsil ocaqlarını əhatə edəcək.
“Rəqəmsal məktəb”in istifadəyə veriləcəyi haqqında ilk məlumatı Elm və təhsil naziri Emin Əmrullayev fevralın 6-da jurnalistlər üçün keçirdiyi brifinqdə demişdi. Bu platforma Avropa, Amerika və Uzaq Şərqin inkişaf etmiş təhsil ölkələrində çoxdan tətbiq olunur və ildən-ilə yenilənir.
Bu, Azərbaycan təhsili adına yeni bir mərhələnin başlanğıcıdır. Təhsildə elektronlaşmanı, innovativ yanaşmanı gücləndirən, köhnə ənənələrdən məktəb mühitini xilas edən bir platformadır. Təhsil platforması müasir təlim texnologiyaların tədris prosesinə tətbiqi, interaktivlik və əlçatanlıq üçün prosesləri təkmilləşdirmək, həmçinin şəffaflığı artırmaq məqsədini daşıyır. Platformada şagird, valideyn, müəllim və məktəb rəhbəri üçün fərdi kabinetlər mövcuddur. Bu da hər bir istifadəçi qrupunun ehtiyaclarına uyğun fərdi funksionallıq təqdim edir. Burada hər qrupun əldə edə biləcəyi faydalı resurslar var.
“Şagird” fərdi kabinet platforması onlara təhsil prosesində daha səmərəli iştirak etmək imkanı yaradır. Bu kabinetdə hər bir şagird hər gün üçün fənlər üzrə müəyyən olunmuş dərsləri və mövzularını, müvafiq tədris materiallarını, dərs cədvəlini, fənlərə aid dərslikləri, videodərsləri görə biləcəklər. Həmçinin hər bir mövzunun dərinləşdirilmiş izahı, ev tapşırıqları, biliklərinin yoxlanılması və daha yaxşı mənimsəməsi üçün interaktiv testlər və digər qiymətləndirmə vasitələri şagirdlərə təqdim ediləcək. “Rəqəmsal məktəb” platformasında ibtidai siniflər üzrə riyaziyyat, Azərbaycan dili və ingilis dili fənlərini əhatə edən 932 mövzu yer alır. 5-ci, 6-cı və 7-ci sinif şagirdlərinin təhsil ehtiyaclarını qarşılamaq üçün isə Azərbaycan dili və tarixi, təbiət, coğrafiya, fizika və kimya fənləri olmaqla, ümumilikdə, 367 mövzu platformaya yerləşdirilib. Digər sinif və fənlər üzrə mövzuların əlavə edilməsi növbəti mərhələlər üçün nəzərdə tutulub.
“Valideyn” kabineti vasitəsilə valideynlər övladlarının təhsil prosesini yaxından izləyə bilir və onlarla bağlı məlumatlara asan çıxış imkanı əldə edirlər. Onlar sinif rəhbərləri, fənn müəllimləri və məktəb rəhbərliyi ilə birbaşa əlaqə saxlaya bilərlər. Övladlarının tədris prosesi ilə bağlı fənn müəllimləri və sinif rəhbərləri tərəfindən verdilən rəy və təklifləri görürlər. Şagirdlərin məktəbdəki davranışlarına dair ayrıca bölmədə valideynlər övladlarının nizam-intizam qaydalarına riayət etməsi, mümkün qayda pozuntuları barədə bildirişləri izləyə bilərlər.
Məktəbəqədər və Ümumi Təhsil üzrə Dövlət Agentliyinin sektor müdiri Fidan Nəcəfova bildirib ki, valideynlər “Sima” tətbiqi üzərindən şəxsiyyət vəsiqəsinin fərdi identifikasiya nömrəsi vasitəsilə platformadan qeydiyyatdan keçib övladını da əlavə edə bilərlər: “Valideynlər övladlarının nailiyyətləri, gündəlik qiymətləri və ümumi nəticələr barədə məlumatlara real vaxt rejimində çıxış əldə edə bilərlər. Bu, şagirdin təhsil irəliləyişini effektiv şəkildə izləməyə və lazımi tədbirlər görməyə şərait yaradır”.
“Rəqəmsal məktəb” platformasında “müəllim” kabineti təhsilverənlərin gündəlik iş yükünü tənzimləməklə yanaşı, tədris prosesini nizamlı şəkildə həyata keçirməyə dəstək olur. Eyni zamanda müəllimlər üçün vacib məlumatlara çıxışı asanlaşdırılır, tədris prosesinin idarə olunması keyfiyyəti artır. Elektron jurnal platformasına birbaşa çıxış vasitəsilə qiymətlər və qeydlər onlayn rejimdə görünür. Bu platformanın funksionallığını optimallaşdırmaq məqsədilə yaxın günlərdə e-jurnal mobil tətbiqi müəllimlərin istifadəsinə veriləcək. Mobil tətbiqin istifadəyə verilməsi müəllimlərin iş yükünü azaltmaqla yanaşı, onların tədris fəaliyyətlərini çevik həyata keçirməsinə kömək edəcək. Başqa sözlə, bu yenilik müəllimləri kağız materiallarından xilas edir. Platformada müəllimlər gündəlik, həftəlik və aylıq dərs cədvəllərini görə bilirlər. Bu funksionallıq vasitəsilə onlar dərs saatlarını, sinif otaqlarını və fənlər üzrə bölgünü rahat şəkildə izləmək imkanı əldə edirlər.
“Direktor” kabineti məktəb rəhbələrinə platformanın məlumatları əsasında rəqəmsal tədrisin effektivliyini qiymətləndirmək və davamlı olaraq təkmilləşdirmək üçün təhlillər aparmaq imkanı yaradır. Bu funksiyalar direktolara məktəbin idarə edilməsini daha şəffaf, sistemli və effektiv həyata keçirmək imkanı yaradır. Təhlillər və hesabatlar vasitəsilə məktəbin ümumi inkişaf strategiyalarının hazırlanması və tətbiqi mümkün olur. “Direktor” kabineti vasitəsilə məktəb rəhbərləri öz müəssisələrinin pedaqoji heyəti və təhsilalanlar haqqında məlumatları izləyə bilərlər. Bu məlumatlar tədris planı üzrə dərs saatlarının bölgüsü, fənlər və siniflər üzrə dərs cədvəlləri, dərnək və fakültətiv məşğələlərin siniflər üzrə idarəetmənin effektivliyini artırmaq məqsədilə sistemləşdirilmiş şəkildə təqdim olunur. Platformada hər bir şagird üçün xüsusi “şəxsi iş” bölməsi də mövcuddur. Bu bölmədə şagirdlərin şəxsi məlumatları ilə yanaşı, qiymətləndirmə nəticələri və ümumi təlim nailiyyətləri əks olunur. Direktorlar bu məlumatları izləməklə, şagirdlərin inkişafını sistematik şəkildə təhlil edə bilərlər. “Direktor kabineti”ndə siniflər üzrə keçirilmiş kiçik və böyük summativ qiymətləndirmə, eləcə də digər imtahan nəticələri əks olunur. Bu məlumatlar əsasında direktorlar müəssisə səviyyəsində hesabatlar hazırlaya bilərlər.
“Rəqəmsal məktəb” platformasında inkişaf mərhələsi çərçivəsində bir sıra funksionallıqların artırılması nəzərdə tutulub. Belə ki, hər bir tədris müəssisəsi üzrə valideynlərin iştirakını artırmaq məqsədilə xüsusi “valideynlərin rəyləri” funksiyası tətbiq ediləcək. Platformada tədris müəssisəsi üzrə valideynlər üçün yaradılmış xüsusi bölmədə onlar sorğularda iştirak edəcəklər. Sorğunun keçirilməsində məqsəd təhsil prosesində müəllimlərin fəaliyyətinə dair valideynlərin rəy və təkliflərini toplamaqdır.
Elm və Təhsil Nazirliyinin rəsmi elan və xəbərləri birbaşa “müəllim” kabinetində yerləşdirilib. Bu, müəllimlərə təhsillə bağlı yeniliklər, mövcud qaydalar və müvafiq tədbirlər barədə operativ məlumat əldə etmək imkanı yaradır. Pedaqoqlar tədris prosesində baş verən dəyişikliklərdən, yeni metodik göstərişlərdən və peşəkar inkişafla bağlı təklif olunan proqramlardan vaxtında xəbərdar ola bilirlər.
Digər bir məsələ isə, texniki, internet, İT imkanlarının yaxşı olması şərtidir. Bu məsələlərlə bağlı problemlər yaşansa, platforma öz faydasını tam göstərə bilməz. Ola bilsin ki, rayonlarda, xüsusilə də ucqar kənd məktəblərində texniki imkanlar artırılmalıdır. Ümumilikdə, platforma müsbət çalarları ilə bizi qarşılayır.
Rizvan FİKRƏTOĞLU
XQ
![see](https://icma.az/template/assets/label.png)
![see](https://icma.az/template/assets/see.png)