Sanki 1 ci siniflər üzərində bir eksperiment aparılır Mütəxəssis
Icma.az, Redaktor.az portalına istinadən məlumat verir.
Təhsil sahəsində səsləndirilən problemlərdən biri də birinci sinif şagirdlərinin əlifbanı bitirmədən samitlərin kar-cingiltili, saitlərin incə-qalın, dodaqlanan-dodaqlanmayan və s. olmasını öyrənmələridir.
Bu, nə dərəcədə düzgündür?
Elm və təhsil məsələləri üzrə mütəxəssis Elçin Əfəndi Redaktor.az-a açıqlamasında bildirdi ki, 1-ci sinif şagirdləri müvafiq olaraq ilk növbədə əlifbanı öyrənməlidirlər:
"Əlifbanı öyrəndikdən sonra onlar hərflərin səs tərkibini, qalın-incə olmasını, dodaqlanan, dodaqlanmayan olmasını, sait və samit olmasını öyrənməlidirlər. Amma birbaşa əlifbanı öyrənmədən, təbii ki, hərflərin tərkibini, hərflərin cinsini müəyyənləşdirmək doğru yanaşma deyil. Hətta xarici dillərdə, xüsusilə də rus dilində şagirdlər rus əlifbasını öyrənmədən birbaşa sözlərin əzbərlənməsinə təşviq edilirlər ki, birbaşa sözləri öyrənsinlər, sözləri oxusunlar. Sanki, 1-ci siniflər üzərində bir eksperiment, təcrübə aparılır".

Ekspertin fikrincə, bu, doğru yanaşma deyil.
"Bəziləri məktəbə hazırlıq qruplarında “müvafiq hərfləri və yaxud da müvafiq sözləri öyrənirlər” prinsipi ilə yanaşırlar. Amma fikrimizcə, bu, doğru yanaşma deyil. Bu, əlavə olaraq şagirdləri erkən yaşda, erkən təhsil pilləsində dərs yükünə yükləmək deməkdir. Bu da təbii ki, həm valideynlərin, həm də şagirdlərin narazılığına səbəb olur. Tədricən, pillə-pillə, hər birini zəncirvari formada - başlanğıc nələr tələb edirsə, onları öyrədə-öyrədə - şagirdlərdə bilik və bacarıqlar formalaşdırmaq lazımdır. Yoxsa kortəbii formada “birinci sözləri öyrənim, sonra hərfləri öyrənim” yanaşması doğru deyil", - deyə Elçin Əfəndi vurğuladı.
Aytəkin TOFİQQIZI


