Ucuz avtomobil idxalı tıxacın yaranmasının əsas səbəblərindən biridir Deputat
Demokrat.az portalından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər yayır.
Paytaxtda yaşayan əhalinin sıxlığı, həmçinin avtomobil yollarındakı tıxac təkcə ictimai deyil, həm də iqtisad, sosial, mənəvi və əhalinin sağlamlığı üçün bir nömrəli məsələyə çevrilib. Hökumət Bakının 2040-cı il Baş Planında demoqrafik vəziyyətlə bağlı göstərir ki, əhalinin sayı 15 il sonra paytaxtda 3,17 milyon nəfər olacaq. Halbuki qeyri-rəsmi məlumatlara görə həmin sayda əhali indi Bakıda yaşayır.
Demokrat.az-a açıqlamasında Milli Məclisin deputatı Fazil Mustafa deyib ki, Bakının nəqliyyat problemi artıq təkcə tıxac deyil, həm də sosial və iqtisadi böhran göstəricisinə çevrilib:
“Sıxlıq, vaxt itkisi, stres və yanacaq sərfi nəticə etibarilə həm insan kapitalına, həm də şəhər büdcəsinə zərər vurur. Metro xətlərinin genişləndirilməsi, sürətli avtobus zolaqlarının tətbiqi və dəmir yolunun sərnişin daşımasında aktivləşdirilməsi ciddi təsir göstərə bilər. Ali təhsil müəssisələrinin və iri dövlət idarələrinin bir hissəsinin regionlara köçürülməsi, regional sənaye və biznes zonalarının yaradılması Bakıya köçün qarşısını ala bilər. Ucuz avtomobil idxalının məhdudlaşdırılması bu yükü azalda bilər. Rayonlarda səhiyyə, təhsil, mədəniyyət və istirahət infrastrukturunun gücləndirilməsi, həm də məşğulluq imkanlarının artırılması regionda yaşamağı cəlbedici edə bilər. Bu sahədə yalnız texniki yox, həm də sosial və strateji yanaşma tələb olunur. Dövlət, bələdiyyələr və ictimaiyyət birgə hərəkət etməlidir”.
Leyla Turan
Demokrat.az
Sonrakı hadisələr barədə daha çox məlumat almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
Demokrat.az-a açıqlamasında Milli Məclisin deputatı Fazil Mustafa deyib ki, Bakının nəqliyyat problemi artıq təkcə tıxac deyil, həm də sosial və iqtisadi böhran göstəricisinə çevrilib:
“Sıxlıq, vaxt itkisi, stres və yanacaq sərfi nəticə etibarilə həm insan kapitalına, həm də şəhər büdcəsinə zərər vurur. Metro xətlərinin genişləndirilməsi, sürətli avtobus zolaqlarının tətbiqi və dəmir yolunun sərnişin daşımasında aktivləşdirilməsi ciddi təsir göstərə bilər. Ali təhsil müəssisələrinin və iri dövlət idarələrinin bir hissəsinin regionlara köçürülməsi, regional sənaye və biznes zonalarının yaradılması Bakıya köçün qarşısını ala bilər. Ucuz avtomobil idxalının məhdudlaşdırılması bu yükü azalda bilər. Rayonlarda səhiyyə, təhsil, mədəniyyət və istirahət infrastrukturunun gücləndirilməsi, həm də məşğulluq imkanlarının artırılması regionda yaşamağı cəlbedici edə bilər. Bu sahədə yalnız texniki yox, həm də sosial və strateji yanaşma tələb olunur. Dövlət, bələdiyyələr və ictimaiyyət birgə hərəkət etməlidir”.
Leyla Turan
Demokrat.az
Bu mövzuda digər xəbərlər:“Lidersizlik hazırkı dünya nizamında xaosun əsas səbəblərindən biridir” Deputat
20 Avqust 2025 12:13
Bakıda tıxacların yaranmasının əsas səbəblərindən biri AÇIQLANDI
02 Dekabr 2025 19:08
Pambıq çubuqlar eşitmə problemlərinin əsas səbəblərindən biridir
03 Mart 2025 23:54
DYP: Manevretmə qaydalarının pozulması qəza riskinin əsas səbəblərindən biridir
09 Sentyabr 2025 14:10
Ötmə qaydasının pozulması ağır qəzaların əsas səbəblərindən biridir DYP
13 Noyabr 2025 10:19
Baxış sayı:104
Bu xəbər 04 İyun 2025 19:28 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















