Icma.az
close
up
RU
Ürəyi qoruyan MEYVƏ

Ürəyi qoruyan MEYVƏ

Redaktor.az saytına istinadən Icma.az xəbər verir.

Narın tərkibində olan punikalagin adlı maddə ürək-damar və maddələr mübadiləsi xəstəliklərinin riskini azalda bilər. Bu qənaətə Böyük Britaniyanın Kvadram Qidalanma və Sağlamlıq Tədqiqat İnstitutunun alimləri gəliblər.

Redaktor.az xəbər verir ki, araşdırmanın nəticələri "Food & Function" jurnalında dərc olunub.

Punikalagin polifenollar qrupuna aid maddədir və nar şirəsində, qabığında, həmçinin bəzi digər bitkilərdə, o cümlədən qızılgüllərdə mövcuddur. Güclü antioksidant təsirə malik olan bu maddə hüceyrələri zərərli təsirlərdən və toksinlərdən qoruyur.

Tədqiqat çərçivəsində alimlər insan bağırsağının laboratoriya modelində müəyyən ediblər ki, punikalagin L-karnitindən trimetilaminin (TMA) yaranmasını demək olar ki, tam bloklayır. Bu proses mühüm hesab olunur, çünki TMA qaraciyərdə ateroskleroz, diabet və erkən ölüm riski ilə əlaqələndirilən bir molekula çevrilir.

Araşdırma zamanı nar ekstraktının müxtəlif komponentləri digər polifenollar, onların metabolitləri və köməkçi maddələr müqayisə edilib. Məlum olub ki, L-karnitinin TMA-ya çevrilməsini ciddi şəkildə dayandıran yeganə maddə məhz punikalagindir. Nar ekstraktı isə bu prosesi tam bloklayıb ki, bu da ehtimal ki, bağırsaq mühitinin turşulaşması və TMA yaradan bakteriyalar üçün əlverişsiz şəraitlə bağlıdır.

Alimlər vurğulayırlar ki, tədqiqat eksperimental model üzərində aparılıb və hələlik insanlarda birbaşa təsirin sübutu deyil. Bununla belə, əldə olunan nəticələr punikalagini gələcəkdə ürək-damar və metabolik xəstəliklərin riskini azaltmağa yönəlmiş pəhriz və profilaktik strategiyalarda perspektivli təbii maddə kimi önə çıxarır.

Nuriyyə NATİQQIZI

Ən son xəbərləri və yenilikləri almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:152
embedMənbə:https://redaktor.az
archiveBu xəbər 04 Fevral 2026 14:32 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

“Torqovı”da göbək rəqsi: “Çılğın dondurmaçı” gündəm yaradır VİDEO

15 Avqust 2026 11:32see396

BİZİM TƏQVİM: 15 avqustda baş vermiş tarixi hadisələr

15 Avqust 2026 08:01see232

Gökhan Özen ikinci dəfə evləndi (Foto)

15 Avqust 2026 00:27see227

Maşında ürəkbulanma niyə yaranır?

15 Avqust 2026 01:56see205

“Komo” “Çelsi”nin hücumçusunu hədəfə alıb

15 Avqust 2026 03:06see193

Tarqovı da rəqs edən qızın GÖRÜNTÜLƏRİ qalmaqal yaratdı FOTO VİDEO

14 Avqust 2026 19:40see190

İndoneziya sahillərində 7,5 bal gücündə zəlzələ olub, sunami gözlənilir

15 Avqust 2026 03:36see188

Masazırda bayquş ulayırdı!

16 Avqust 2026 00:07see182

Cəlal Hüseynov oynadı, komandası qalib gəldi

15 Avqust 2026 01:46see179

Hörmüzdən 13 gəmi keçib

15 Avqust 2026 01:14see178

Bu ölkə ilə əlaqələri gücləndirəcəyik Pezeşkian

16 Avqust 2026 00:20see172

Bu səfirin ölkəmizdəki diplomatik fəaliyyəti başa çatdı

15 Avqust 2026 09:38see172

Qalatasaray 10 nömrə mövqeyinə onu gətirir

16 Avqust 2026 01:18see171

Avropada Məhşər: Dəhşətli meşə yanğınları VİDEO

15 Avqust 2026 03:41see171

Bakı Qazax yolunda iki yük maşını toqquşdu, ölənlər var

15 Avqust 2026 22:40see171

Gecələr güclü ürək döyüntüsünün səbəbi nədir? Kardioloqlardan açıqlama

15 Avqust 2026 08:07see170

Almaniyanın Baltik dənizi sahillərində zəhərli yosunlar yayılıb

16 Avqust 2026 02:25see164

La Liqa 2026/27 mövsümü: 15 16 avqust matçlarının təqvimi və rəqabət in TƏHLİLİ

15 Avqust 2026 16:26see164

Bu qidalar prostat xərçəngi riskini artırır

15 Avqust 2026 02:03see161

Bədəninizdə su çatışmazlığını göstərən 5 gizli əlamət

16 Avqust 2026 04:05see152
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri