8 saatdan artıq işləməyə yol verilmir: Yorğun sürücülər nəzarət altına alındı
Icma.az bildirir, Sherg.az saytına əsaslanaraq.
Gün ərzində fasiləsiz yük və sərnişin daşıyan nəqliyyat vasitələrinin sürücülərinin yollarda hərəkəti təhlükəlidir. Uzun müddət sükan arxasında olmaq yorğunluq yaradır, diqqəti zəiflədir və reaksiya vaxtını azaldır. Bu isə qəza ehtimalını kəskin şəkildə artırır.
Bu barədə DİN məlumat yayıb. Bildirilib ki, belə halda nəqliyyat vasitəsinin idarə edilməsi həm sürücünün, həm daşıdığı sərnişinlərin, həm də digər yol hərəkəti iştirakçılarının həyat və sağlamlığı üçün birbaşa təhlükəyə çevrilir. Baş DYP İdarəsi sürücülərin diqqətinə çatdırır ki, yorğun və yuxusuz halda sükan arxasına əyləşmək, sürət həddini aşmaq, zolaq dəyişərkən ehtiyatsız davranmaq və sükan arxasında diqqəti yayındıran hərəkətlərə yol vermək ağır nəticələrə gətirib çıxarır. Unutmaq olmaz ki, sükan arxasında verilən hər səhv qərarın arxasında insan həyatı dayanır. Hər bir sürücü istirahətini vaxtında etməli, diqqətini yalnız yola yönəltməli və nəqliyyat axınında təhlükə yarada biləcək davranışlardan çəkinməlidir. BDYPİ bütün sürücüləri yollarda məsuliyyətli olmağa və qaydalara əməl etməyə çağırır.
Yol hərəkəti qaydalarının pozulması, qəza halları öz yerində, yorğun, yuxusuz sürücülərin sükan arxasında olması lap dəhşətdir. Zatən qayda pozuntuları, ağır fəciələrlə nəticələnən yol qəzaları çox vaxt elə bu səbəbdən baş verir. Bölgələrə sərnişin daşıyan kiçik və ortatutumlu avtobusların iştirakı ilə qəzaların baş verməsi hallarında səbəb məhz sürücünün yorğunluğu və ya yuxulaması olur. Şəhər daxilində müntəzəm avtobus marşrutlarında da belə hallara rast gəlinir. Sükan arxasında siqaret tüstülədən sürücüyə sərnişinlər etiraz etdikdə, cavabları adətən belə olur: “Neyləyim, nə vaxt çəkim siqaret? Səhər açılandan “rul” arxasındayam. Bir tikə çörək də yeməmişəm”. Sürücülər əsəbi, stresli, yorğun. Çayı da sükan arxasında içirlər, fincandakı qalığı da pəncərədən yola “fırladırlar”. Bu sürücülər məişət problemlərini də sükan arxasındaca, mobil telefonla “həll edirlər”. Yola diqqət etmək əvəzinə, mobil telefonda mübahisəyə girişir, dayanacaqlarda saxlamağı da bəzən unudurlar. Bəzən onlara haqq vermək də olur. 24 saat fasiləsiz çalışmaq nə deməkdir? Əlbəttə, sükan arxasında yatar sürücü. Nəqliyyat ekspertləri bu fikirdədir ki, istər daxili, istərsə də şəhərətrafı və bölgələrə səfər edən sərnişin avtobuslarının sürücüləri növbəlilik əsasında işləməlidir. Bu, sürücünün gümrah olmasını, sükan arxasında diqqətinin yayınmamasını təmin edər. Sürücünün nahar fasiləsi olmalıdır ki, qidalana, digər zəruri ehtiyaclarını ödəyə bilsin. Sükan arxasında mobil telefondan istifadə, diqqəti yayındıracaq digər hallar qadağandır. 
BakuBus MMC-nin ictimaiyyətlə əlaqələr şöbəsinin müdiri Əsmər Əliyeva Sherg.az-a açıqlamasında təmsil etdiyi qurumun bu kimi məsələlərə qanun çərçivəsində əməl etdiyini bildirdi:
- BakuBus MMC-də fəaliyyət göstərən sürücülərin hər biri əmək qanunvericiliyinə uyğun olaraq gündəlik 8 saatlıq iş rejimi əsasında çalışır. Sürücülərin iş qrafiki müvafiq qaydalara uyğun planlaşdırılır və müəyyən edilmiş iş vaxtı tamamlandıqdan sonra növbə dəyişdirilməsi təmin edilir. Heç bir sürücünün 8 saatdan artıq sükan arxasında fəaliyyət göstərməsinə yol verilmir.
Baxış sayı:74
Bu xəbər 19 Noyabr 2025 18:38 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
Əlaqə
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















