Icma.az
close
up
RU
Ağ şərab qırmızıdan daha təhlükəlidir

Ağ şərab qırmızıdan daha təhlükəlidir

Medicina portalından verilən məlumata əsasən, Icma.az bildirir.


Alimlər ağ şərabın qırmızı şərabdan daha təhlükəli olduğunu öyrəniblər.

“Medicina” xəbər verir ki, Braun Universitetinin alimləri müəyyən ediblər ki, ağ şərab içməyin qadınlarda dəri xərçənginə tutulma riskini 22% artırdığını sübut ediblər.

Alimlərin fikrincə, bütün alkoqollu içkilər eyni şəkildə qəbul edilmir, qırmızı şərab daha sağlam hesab olunur.

Bu fikir onun tərkibində antiinflamatuar xüsusiyyətlərə malik antioksidant olan resveratrolun yüksək miqdarı ilə bağlıdır.

Qırmızı şərabın həqiqətən ağ şərabdan daha “təhlükəsiz” olub-olmadığını öyrənmək üçün tədqiqatçılar 42 elmi araşdırmanın nəticələrini təhlil ediblər.

Onlar 96 minə yaxın insanın qidalanma vərdişlərini və spirtli içkilərə olan meylini öyrəniblər.

Alimlər qırmızı şərabın xərçəngə qarşı hər hansı qorunma təmin etdiyinə dair heç bir aydın dəlil tapmadılar. Həmçinin, növündən asılı olmayaraq, şərab içərkən xərçəngə tutulma riskinin ümumi artımı müşahidə edilməmişdir. İstisna dəri xərçəngi idi.

Tədqiqatçıların hesablamalarına görə, ağ şərab içənlər arasında dəri xərçənginə tutulma riski qırmızı şəraba üstünlük verənlərlə müqayisədə 22% yüksək olub.

Aygün Musayeva


Ən son xəbərləri və yenilikləri almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:102
embedMənbə:https://www.medicina.az
archiveBu xəbər 19 Mart 2025 12:36 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Qriqoryan Şirvanzadə məktəbində səs verdi Divarların vəziyyəti müzakirə mövzusu oldu

07 İyun 2026 20:15see515

Naxçıvanda kanalda boğulan Elmir tanınmış dirijorun oğlu imiş FOTO

07 İyun 2026 14:39see435

Kanalda boğulan Elmir generalın qardaşı oğlu imiş

08 İyun 2026 12:45see288

Ermənistan seçicisi Paşinyanın sülh xəttinə və Avropaya inteqrasiya kursuna mandat verdi

08 İyun 2026 11:44see232

Bu şəxslərin beyni daha gec YAŞLANIR

08 İyun 2026 02:03see188

Parkinqdə sürücülər əsassız yerə cərimələnirlər? Həll yolu nədir? FOTO

07 İyun 2026 18:28see182

Azərbaycan və Skandinaviya arasında enerji əməkdaşlığı üçün unikal imkanlar

09 İyun 2026 06:32see181

2026 cı ildə Avropa aviaşirkətlərinin mənfəəti azalacaq Uilli Uolş

07 İyun 2026 19:47see178

İmmunitetdən kənar faydalar: hanımeli bədən üçün nə edir?..

07 İyun 2026 20:44see175

Ərdoğan: Sıfır Tullantı Hərəkatı sayəsində Türkiyə iqtisadiyyatına 365 milyard lirə töhfə verilib

07 İyun 2026 19:45see173

Media sənayesində əhəmiyyətli dəyişikliklər gözlənilir...

07 İyun 2026 20:55see173

Avropa çempionları bu gün Bakı turuna çıxır

07 İyun 2026 12:23see170

Qonşulara pul verdilər, üç gün toy etdilər… Detallar

08 İyun 2026 03:07see169

Yeni “iPhone”lar belə GÖRÜNƏCƏK FOTO

07 İyun 2026 12:55see168

İranın hücumları zamanı vurulan sərnişin təyyarəsi deyil AÇIQLAMA

08 İyun 2026 01:29see166

Ermənistan sülh gündəliyini fəal şəkildə davam etdirəcək Armen Qriqoryan

07 İyun 2026 19:19see165

Tehranın İmam Xomeyni Beynəlxalq Hava Limanı fəaliyyətini DAYANDIRDI

08 İyun 2026 01:48see164

“Mediada oxudum” Emin Ağalarov atasının ikinci evliliyi haqqında

08 İyun 2026 02:48see164

Türkiyədə tanınmış aktrisa ərə gedir

07 İyun 2026 15:18see162

Soçi aeroportunda izdiham: Təyyarələr uça bilmir Video

07 İyun 2026 16:52see162
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri