Avtobus zolağına girmək olar, amma heç bir sürücü cürət etmir SƏBƏB AÇIQLANDI
Icma.az, Redaktor.az portalından verilən məlumatlara əsaslanaraq xəbər verir.
Avtobus zolaqlarında elə saatlar var ki, həmin vaxtlarda minik avtomobillərinin bu zolaqlardan istifadə etməsinə icazə verilir. Lakin bir çox sürücülər bu qaydadan ya xəbərsizdir, ya da qaydanı bilsələr belə, həmin zolaqlardan istifadə etməyə cəsarət etmirlər. Məsələn, paytaxtın Nərimanov rayonu ərazisindəki Əhməd Rəcəbli küçəsində avtobus zolağına giriş 17:00 – 20:00 arasında qadağan olmasına baxmayaraq, burada digər vaxtlarda da minik maşını görmək mümkün deyil. Çünki dəfələrlə bəzi sürücülər qayda pozmasalar belə, onlara avtobus zolaqlarına girdikləri üçün cərimə yazılıb.
Mövzu ilə bağlı Redaktor.az-a danışan nəqliyyat eksperti Adil Nəbiyev bildirdi ki, avtobusların pik vaxtlarında minik maşınlarının ora girməməsi üçün əlavə lövhəciklər var:
"Çox təəssüf ki, sürücülərin çoxu bundan məlumatsızdır, çünki qaydaları bilmirlər. Bir hissəsi isə qaydaları bilir, amma ora daxil olmağa qorxur, çünki bəzi hallarda cərimələr gəlir. Yəni belə deyək, oxşar nömrələr olanda, məsələn, biz olmasaq da, nömrəsi bizə bənzər başqa bir avtomobil olsa, bu hallarda da cərimələr gəlir. Ona görə sürücülərin çoxu qorxularından bu cür vaxtlarda, tıxac olsa belə, ora daxil olmurlar.
Amma istəyiriksə ki, oradan hamı düzgün qaydada istifadə etsin, gərək radioda, televiziyada maarifləndirmə işləri aparılsın. Sürücülər tez-tez məlumatlandırılmalıdır ki, bilməyənlər də bilsinlər: orada yazılan saatlarda daxil olmaq olmaz, digər saatlarda isə daxil olmaq olar. Əgər əlavə lövhəcikdə heç bir saat göstərilməyibsə, bu halda avtobus zolağına heç bir halda daxil olmaq olmaz".
Onun sözlərinə görə, əlavə lövhəcik yoxdursa və ya pik vaxtları deyilsə belə, avtomobillər avtobus zolağına daxil olan kimi cərimələnirlər:
"Ümumiyyətlə, avtobus zolaqlarını elə təşkil etmək lazımdır ki, ora yalnız pik saatlarda daxil olmaq qadağan edilsin. Qalan vaxtlarda tıxac olmur, yəni oranı boş saxlamağın mənası yoxdur. Belə olsa, həm daha səmərəli olar, həm də bütün sürücülər məlumatlı olar. Çünki bəzi yerlərdə ümumiyyətlə heç bir lövhəcik yoxdur, ora daxil olmaq mümkündür. Bəzilərində isə, məsələn, səhər 7-dən axşam 20:00-a qədər qadağandır. Digər yerlərdə isə yalnız səhər və axşam pik saatlarında qadağadır. Ona görə də qaydaları tam bilməyən və özünə güvənməyən sürücülər bura daxil olmağa çəkinirlər.
Bir də onu demək istəyirəm ki, əgər biz avtobus zolağına daxil olanda cərimələniriksə, bəs niyə avtobuslar bizim zolağa daxil olanda, heç bir zərurət olmadan və ya yol boş olduğu halda, yaxud dayanacaqlarda bir-birini ötməyə başlayanda, onlara tədbir görülmür? Əgər bu sürücülər əməkhaqqı ilə işləyirlərsə, bunu etməyə heç bir zərurət yoxdur. Bu, sadəcə sürücülərin eqosu və səbirsizliyidir. Onlar istədikləri kimi hərəkət edirlər və qəza şəraiti yaradırlar".

Ekspert maarifləndirmə məsələsindən də bəhs etdi:
"Bunu mütləq şəkildə kütləvi formada sosial şəbəkələrdə, radio və televiziya vasitəsilə tez-tez izah etmək lazımdır ki, bilməyən sürücülər də məlumatlı olsunlar. Amma bəzi sürücülərə bu vəziyyət sərf edir, çünki bilməyən sürücülər çox olanda avtobus zolağı tıxac olmur. Əslində, bir tərəfdən bu, bizə də sərf edir, yəni bilməyərəkdən belə sürücülər avtobus zolağını boş saxlayır və heç olmasa avtobuslar tıxacda qalmır. Yəni burada bir qədər fərqli məqamlar var. Ona görə də avtobus zolaqları elə təşkil edilməlidir ki, yalnız pik saatlarda ora daxil olmaq qadağan edilsin. Əks halda, həqiqətən də bilməyən sürücülərin sayı çoxdur. Mən özüm də tez-tez yolda olarkən şəkil paylaşıram və görürəm ki, başqaları da paylaşır, sürücülər qaydaları bilmədikləri üçün ora girməyə çəkinirlər.
Məsələn, "Azneft" dairəsini götürsək, orada tez-tez tıxac yarananda yol polisləri vəziyyəti tənzimləyirlər və icazə verirlər ki, sürücülər ora daxil olsunlar, yolun axıcılığı artsın. Çünki avtobus zolağı boş qalır, amma digər zolaqlar tıxac olur. Bu cür hallarda polislərin bu yanaşması doğrudan da kömək edir".
Nuriyyə NATİQQIZI


