“Bank Respublika” kredit ödəmək istəyən müştəriləri çıxılmaz vəziyyətə salır Foto
Tribuna saytından alınan məlumatlara görə, Icma.az xəbər verir.
“Bank Respublika” müştəriləri kredit borcunu ödəyərkən problemlə üzləşirlər. Bankın qaynar xətti isə cavab vermir.
Tribunainfo.az xəbər verir ki, bu barədə sözügedən bankın müştərisi İlkin Cəbiyev sosial şəbəkədə məlumat paylaşıb. O bildirib ki, “Bank Respublika”ya kredit borcunu ödəmək müşkülə çevrilib:
“Sözüm “Bank Respublika”yadır, mən sizinlə əlaqə qura bilmirəm. Haqlı olduğum halda haqsız duruma düşmüşəm!
Götürdüyüm kreditin ilk ödəniş günündə əlimdə vəsait ola-ola sizə ödəniş edə bilmədim.
Əvvəlcə sizin özünüzə məxsus DC kartla ödəməyə çalışdım, lakin bu kartın həmin xidməti dəstəkləmədiyini öyrəndim.
Daha sonra bankın qarşısındakı terminaldan ödəmək istədim, amma məndən müştəri kodu tələb olundu. Onu öyrənmək üçün dəfələrlə qaynar xəttinizə zəng etdim, lakin heç bir cavab ala bilmədim.
Mobil tətbiqinizdə isə nə götürdüyüm kreditə dair məlumat var, nə də ödəniş etmək üçün tələb olunan bank hesabı nömrəsi.
İndi sizə sual verirəm: mən niyə bu qədər əziyyət çəkməliyəm sizə olan krediti ödəmək üçün? Niyə adıma gecikmə yazılmalıdır? Bu qədər ‘əlçatan’ xidmət göstərəndə nəticə beləmi olmalıdır?”
Qarşı tərəfin də mövqeyini işıqlandırmağa hazırıq.
Gülşən Rəsul
Baxış sayı:89
Bu xəbər 17 İyul 2025 13:57 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
Əlaqə
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















