Gələcək nəsil üçün: təhsildə rəqəmsal ədalət və bərabər imkanlar
Bakivaxti saytından verilən məlumata əsasən, Icma.az məlumatı açıqlayır.
Sentyabrın 12-də keçirilən “2025-2026-cı tədris ili: yeniliklər və hədəflər” forumunda səslənən fikirlərdən biri təhsildə hələ də açıq qalan mühüm sualı gündəmə gətirdi: paytaxt və bölgələr arasında texnologiyaya çıxış imkanları niyə bərabər deyil? Bu bərabərsizlik nəinki şagirdlərin bilik qazanmasına, həm də onların gələcəkdə rəqabət qabiliyyətinə birbaşa təsir göstərir.
Bugünkü reallıq ondan ibarətdir ki, region məktəblərində təhsil mühiti rəqəmsal imkanlar baxımından hələ də arzuolunan səviyyədə deyil. İnternetə çıxışın məhdudluğu, müəllimlərin müasir texnologiyalardan istifadə bacarıqlarında boşluqlar və texniki dəstək mexanizmlərinin zəifliyi problemin daha da dərinləşməsinə gətirib çıxarır. Halbuki rəqəmsal savadlılıq artıq əlavə bacarıq yox, müasir dövrün əsas tələbi sayılır.
Məsələ burasındadır: təhsildə keyfiyyət artımından danışarkən regionlarda rəqəmsal bərabərliyi təmin etmədən hədəfə çatmaq mümkündürmü?
Məsələ ilə bağlı Bakıvaxtı.az-a açıqlama verən Milli Məclisin deputatı Fatma Yıldırım bildirib ki, forumda səslənən vacib məqam onu da ciddi düşündürüb. Deputatın sözlərinə görə, bölgələrdə müəllim və şagirdlərin texnologiyaya çıxış imkanları hələ də paytaxtla müqayisədə bərabər deyil və bu vəziyyət təhsilin keyfiyyətinə birbaşa təsir göstərir:
“Bölgələrdəki müəllim və şagirdlərin texnologiyaya çıxışı hələ də paytaxtla müqayisədə bərabər deyil. Bu isə, nəticə etibarilə, təhsilin keyfiyyətinə və gələcək nəslin imkanlarına birbaşa təsir göstərir”.
Fatma Yıldırım qeyd edib ki, təhsildə keyfiyyət artımından danışılırsa, ilk növbədə regionlarda bərabər təhsil mühitinin yaradılması əsas hədəf olmalıdır:
“Biz bu gün təhsildə keyfiyyətin artırılmasından danışırıqsa, ilk növbədə regionlarda təhsil mühitinin bərabərləşdirilməsi üzərində ciddi düşünməliyik. Xüsusilə də rəqəmsal imkanlara çıxış məsələsi artıq lüks deyil - bu, təhsildə ədalət və gələcəyə bərabər hazırlıq məsələsidir”.
Deputat çıxışında kənd məktəbləri üçün ayrıca dövlət proqramının vacibliyini də vurğulayıb:
“Mən təklif edirəm ki, 2026-cı il dövlət büdcəsində ayrıca məqsədli proqramla ‘Kənd məktəblərində minimum texnoloji təminat paketi’ formalaşdırılsın. Hər müəllim və hər 3-4 şagird üçün fərdi kompüter və ya planşet, yüksək sürətli internet, texniki dəstək komandaları və mütəmadi təlimlərlə müşayiət olunan davamlı sistem qurulsun”.

Fatma Yıldırım: Biz müəllimlərimizi də bu mühitə hazırlamalıyıq
Onun sözlərinə görə, məqsəd sadəcə texniki vasitələrin paylanması deyil, həm də rəqəmsal düşüncə tərzinin formalaşdırılmasıdır:
“Burada məqsəd təkcə kompüter vermək deyil - rəqəmsal düşüncə tərzini formalaşdırmaqdır. Biz müəllimlərimizi də bu mühitə hazırlamalıyıq. Rəqəmsal savadlılıq artıq baza bacarığıdır - yazı və oxu qədər vacibdir”.
Həmsöhbətimiz hesab edir ki, bu istiqamətdə atılacaq addımlar Azərbaycanın texnoloji inkişaf yoluna töhfə verəcək:
“Bu təklif, əslində, yaşıl enerji və texnoloji keçid yolunu seçmiş Azərbaycanın gələcəyinə sərmayədir. Yəni biz regionlarda texnologiya ilə işləməyi bacaran bir nəsil yetişdirməliyik”.
Deputat, həmçinin Prezident İlham Əliyevin də təhsilə dair mövqeyini xatırladıb:
“Dövlətimizin başçısı dəfələrlə bildirib ki, təhsilə qoyulan sərmayə - ölkənin gələcəyinə qoyulan ən mühüm sərmayədir. Gəlin bu sərmayəni bölgələrdə daha güclü həyata keçirək”.
Əli Hüseynov


