Məktəb qız və oğlanlar arasında riyaziyyat üzrə gender fərqini formalaşdırır
Icma.az, Bizimyol portalına istinadən məlumatı açıqlayır.
Bizimyol.info xəbər verir ki, bu barədə tədqiqat "Nature" jurnalında dərc olunub və 2018–2021-ci illərdə Fransada birinci və ikinci sinifdə təhsil alan 2,65 milyon şagirdin məlumatlarının təhlilinə əsaslanır. Tədqiqat müəllifləri — təhsildə gender fərqləri üzrə ixtisaslaşmış beynəlxalq alimlər qrupudur.
Alimlər Fransa Təhsil Nazirliyi tərəfindən 2018-ci ildə tətbiq olunan "EvalAide" adlı dövlət sistemindən istifadə ediblər. Bu sistem, ənənəvi məktəb qiymətlərindən asılı olmadan şagirdlərin riyazi və dil bacarıqlarını real vaxt rejimində izləməyə imkan verir.
Təhsilin əvvəlində — birinci sinfin başlanğıcında — qızlarla oğlanlar arasında riyaziyyat üzrə heç bir fərq müşahidə olunmayıb. Əksinə, qızlar dil bacarıqlarında az da olsa yaşıdlarından üstün olublar — bu, məktəbəqədər dövr üçün xarakterikdir.
Lakin artıq təhsilin beşinci ayında qızlar riyazi bacarıqlarda oğlanlardan geri qalmağa başlayır və bir ildən sonra bu fərq orta hesabla 20%-ə çatır.
Ən maraqlısı isə budur ki, bu fərq: uşağın yaşından (Fransada uşaqlar 5–7 yaş arasında birinci sinfə gedirlər), ailənin sosial vəziyyətindən, və ya da məktəbin keyfiyyətindən asılı olmadığı müəyyən edilib.
Bu isə onu göstərir ki, gender fərqi birbaşa məktəb təhsil sistemi tərəfindən formalaşdırılır — özü də çox sürətli şəkildə.
Araşdırma bu halın səbəblərini izah etməsə də, təhsil sisteminə mühüm bir sual ünvanlayır: Məktəbin erkən mərhələsində nələr bu cür gender fərqinin yaranmasına səbəb olur?
Qadir, Bizimyol.info


