Niyə təyyarələr düz xətt üzrə uçmur və Antarktidadan yan keçir?
Qaynarinfo portalından alınan məlumata görə, Icma.az xəbər verir.
Bir nöqtədən digərinə ən qısa yol düz xəttdir, lakin aviasiyada bu qayda hər zaman işləmir.
Qaynarinfo xəbər verir ki, təyyarələrin marşrutları həm Yer kürəsinin formasına, həm də uçuş təhlükəsizliyi qaydalarına uyğun olaraq müəyyən edilir.
Niyə təyyarələr düz xətt üzrə uçmur?
Diplomlu uçuş planlaşdırma dispetçeri Anastasya Troya bildirir ki, adi xəritədə marşrut düz xətt kimi görünə bilər, lakin Yer kürəsi kürə deyil, ellipsoid formadadır. Buna görə də reallıqda təyyarələr böyük dairələrin qövsü üzrə uçurlar. Bundan başqa, havada çoxlu sayda təyyarə olduğundan onların toqquşmaması üçün fərqli və optimal marşrutlar müəyyən edilir.
Niyə təyyarələr Sakit okean üzərindən uçur, amma Antarktida üzərindən yox?
Ekspertin sözlərinə görə, Sakit okean üzərindən uçuşlar əslində mövcuddur - məsələn, Yaponiya və ya Avstraliyadan ABŞ-a və Kanadaya reyslər həyata keçirilir. Bu istiqamətdə uçmaq şərq marşrutu ilə daha sürətli olur və belə uçuşlar 10–15 saat davam edə bilər.
Amma Antarktida üzərindən kommersiya uçuşları baş tutmur. Buna səbəb təhlükəsizlik amilləridir. Qitədə təcili eniş üçün uyğun hava limanı yoxdur, havanın temperaturu isə -60 dərəcəyə qədər enə bilər. Belə şəraitdə eniş mümkün olsa belə, sərnişinlərin xilasedicilər gələnədək sağ qalması böyük risk altındadır.
Bundan əlavə, Antarktida üzərində güclü maqnit anomaliyaları müşahidə olunur ki, bu da GPS sistemlərinin və radiodalğaların işinə ciddi mane olur. Belə vəziyyətdə təyyarənin dəqiq mövqeyi təyin edilə bilməz və xilasetmə xidmətləri ilə əlaqə qurmaq çətinləşir.
Şimal qütbü isə fərqli vəziyyətdədir. Troyanın sözlərinə görə, orada rabitə daha sabitdir və GPS sistemi yaxşı işləyir. Bundan başqa, qəza halında təyyarələr Kanadada, Norveçdə və ya Qrenlandiyada təcili eniş edə bilirlər.
Beləliklə, təyyarələrin marşrutları Yer kürəsinin forması, hava şəraiti, naviqasiya imkanları və təhlükəsizlik qaydaları nəzərə alınaraq hazırlanır.
Aydın


