Icma.az
close
up
RU
Noxud xolesterolu azalda bilər

Noxud xolesterolu azalda bilər

Icma.az bildirir, Medicina portalına istinadən.


Gündəlik bir stəkan, təxminən 130 qram bişmiş noxud yemək xolesterolu azaltmağa kömək edə bilər.

Medicina.az xəbər verir ki, Illinois Institute of Technology alimlərinin 72 prediabetli yetkin üzərində apardığı araşdırmada bu nəticə 12 həftəlik müşahidədən sonra qeydə alınıb.

Araşdırmada noxud yeyənlərin ümumi xolesterolu təxminən 200 mq/dL-dən 186 mq/dL-ə düşüb. Alimlər bunu noxudun tərkibindəki liflər, bitki sterolları, zülal, vitamin və minerallarla əlaqələndirirlər.

Mütəxəssislər noxudu salat, şorba və tərəvəz yeməklərinə əlavə etməyi, həmçinin sobada qovuraraq qəlyanaltı kimi istifadə etməyi məsləhət görürlər. Konservləşdirilmiş noxuddan istifadə edənlər isə əlavə duzu azaltmaq üçün onu yeməzdən əvvəl yaxalaya bilərlər.

Qeyd edək ki, noxud xolesterolu azaltmaq üçün dərmanı əvəz etmir.

Xanım,

Medicina.az


Daha ətraflı məlumat və yeniliklər üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:73
embedMənbə:https://www.medicina.az
archiveBu xəbər 13 Avqust 2026 20:30 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Elektrik enerjisi ilə də Avropa bazarına çıxmaq istəyirik Prezident

11 Avqust 2026 23:00see303

Trampa sui qəsd planı Pərdəarxasında kim var?

12 Avqust 2026 20:34see277

Ölkənin taleyini dəyişə biləcək tapıntı 6 kilometr boyunca qızıl aşkarlanıb

13 Avqust 2026 00:53see254

Livitt istefa verdi

13 Avqust 2026 00:16see228

Əmlak bazarı ilə bağlı proqnoz: Bahalaşma gözlənilir

12 Avqust 2026 12:01see220

Rusiyanın sıxılmış karbohidrogen qazı istehsal edən zavodu zədələndi

12 Avqust 2026 03:42see212

Limonlu su arıqlamağın möcüzəvi yolu deyil

12 Avqust 2026 23:23see205

“Sabah” bu dəfə də ilk oyunu səfərdə keçirəcək Macarıstanda...

12 Avqust 2026 00:13see204

KL: Kiprdə 6 qolluq şou

12 Avqust 2026 01:10see199

Fazil Mustafa Əlövsət Əliyevin iradına cavab verib: “Tamamilə uyğunsuz bir iraddır”

12 Avqust 2026 02:00see192

“Korintians” Depayla müqaviləni yeniləməmək qərarına gəlib

12 Avqust 2026 04:10see191

Tramp: ABŞ Ukraynaya hərbi dəstək verə biləcək AB ölkələrinə silah satır

12 Avqust 2026 04:53see179

Yer 7 saniyəlik cazibə qüvvəsini itirəcək Alimlər həqiqəti açıqladı

12 Avqust 2026 04:42see179

Rumıniya kömürlə işləyən İES ləri bağlamadığı üçün Avropa fondlarını itirə bilər

12 Avqust 2026 05:17see178

İtlərin insanları necə “oxuduğu” məlum oldu

12 Avqust 2026 06:28see172

Karyera, pul və sevgidə uğur qazanacaq 3 bürc

12 Avqust 2026 00:07see172

KL də 2 komanda pley offa adladı

12 Avqust 2026 01:40see171

İqtisadiyyatda kim qazandı, kim uduzdu? 7 aylıq rəqəmlər

12 Avqust 2026 10:54see167

Böyük Britaniyada 10 mindən çox ev susuz qalıb

12 Avqust 2026 00:26see162

Ulduz futbolçu ondan ötrü 1 ci arvadını boşayıb yenidən evlənib (Fotolar)

13 Avqust 2026 03:06see150
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri