“Özünüzü göstərmək istəyirsinizsə, iş elanı yox, reklam çarxı paylaşın” EKSPERT
Gununsesi portalından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər yayır.
Son günlər bir çox insan özəl şirkətlərin işə qəbul prosesi ilə bağlı narazılıqlarını bildirir. İddialara görə, elanlarda göstərilən vakansiyalar və maaş vədləri reallıqdan uzaqdır. Əslində isə, bu elanlar vasitəsilə namizədlər müxtəlif təqdimatlara çağırılır və vaxtları boşa sərf olunur. Belə vəziyyət iş axtaranların haqlı narazılıqlarına səbəb olur.
Mövzu ilə bağlı Gununsesi.info-ya danışan Fly Media şirkətinin rəhbəri Abbasəli Hüseynov bu kimi elanlar yanlışlıq olduğunu vurğulayıb:
“Bəzən baxırsan, bəzi ‘məşhur’ dövlət qurumları və yarı-özəl məmur müəssisələri LinkedIn və digər platformalarda iş elanı adı ilə əslində şou göstərirlər.
Məsələn:
AZAL – Biz elə bilirik hava yolları işləyir, amma əslində PR hava ilə doludur.
Dəmir Yolları – Relslərdən çox reklam xəttindədir.
AYNA – Nə qədər ‘ayna’ varsa, hamısında özlərini göstərirlər.
Digər qurumlar – İş elanı adı ilə şəkilli status, bəzəkli cümlə, amma nə əlaqə var, nə maaş, nə də gerçək iş axtarışı.
“Yola vermək” üçün də standart cavabları var: “Təəssüf ki, bu dəfə digər namizədlər bizim tələblərə daha uyğun olduğu üçün sizi işə qəbul edə bilmədik” və ya “Siz bizim tələblərə uyğun deyilsiniz”. Amma sən nə vaxt görüşə çağırdın, yoxladın, qiymətləndirdin?
Əgər həqiqətən işçi axtarırsınızsa, vakansiyanın adı, əmək haqqı, tələblər, əlaqə nömrəsi açıq olmalıdır. Sizdə isə əsas məsələ görünməkdir – rəhbərlik görsün ki, “biz guya işləyirik”.
Bu postlar kim üçündür? İş axtaranlar üçün? Qətiyyən! Bu postlar yuxarıya raport, aşağıya nümayiş üçündür. Sadə dillə desək, görünüb, heç nə etməmək sənətidir.
Əgər doğrudan da işçi axtarırsınızsa, real olun. Yox, sadəcə özünüzü göstərmək istəyirsinizsə, o zaman iş elanı yox, reklam çarxı paylaşın”.
Şəbnəm Rəhimova

