Uğur formulu trendi: bazar niyə bezdirici olur? Açıqlama
Olke.az saytından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər verir.
Hazırkı dövrdə uğur anlayışı daha çox diqqət mərkəzindədir. Seminarlar, təlimlər, motivasiya proqramları – hamısı insanlara uğur yolunu göstərmək üçün təşkil olunur. Amma paradoks ondadır ki, bütün bunlarla yanaşı istər biznesdə, istərsə də şəxsi həyatda uğursuzluqlar da azalmır, əksinə, artır.
Mövzu ilə bağlı Ölkə.az-a danışan sosioloq, pedaqoq Mail Yaqub bildirib ki, ümumiyyətlə, biznesin inkişaf etməsi son 30-40 ilin hadisəsidir.
Onun sözlərinə görə, sosial şəbəkələr yaranandan, internet ərsəyə gələndən sonra kommunikasiyalar çoxaldı, biznes də inkişaf etdi:
"Biznes inkişaf etdikcə, iş modelləri, məkanları artdıqca biznesdə uğur qazanmaq mövzusu da aktuallaşdı. Əvvəl bu qədər biznes yox idi ki, insanlar uğur qazanmaq haqqında düşünsünlər. Söhbət Azərbaycandan gedir.
Amerikada bu, təxminən 70-80 il bundan qabaq başlayıb. Hələ 1936-cı ildə Deyl Karnegi "Dostları necə qazanmalı və insanlara təsir etməli" adında kitab yazıb. Həmin dövrdə o, şirkət sahiblərinə bu mövzuda təlimlər keçirdi.
Azərbaycanda da son 10-15 ildə aktuallaşıb. Çünki bizdə biznes son 15 ildə genişlənib. Ona görə hamı istəyir ki, öz işində uğur qazansın, bunun yollarını axtarırlar. "Biznesdə, işdə uğur qazanmağın yolları nədir?" barədə də təlimlər, təlimçilər çoxalıb. Təbii ki, təlimlərin hamısı yararlı deyil. Təəssüflər olsun ki, faydalı təlimlər azdır. Yəni 18 yaşında bir yeniyetmə gənc uğurun sirləri haqqında təlim keçə bilməz, Bu, ciddi görünmür. Demək istədiyim odur ki, uğur qazanmaq üçün təlimlərə ehtiyac buradan yaranır.
İndi isə sual belədir: görəsən, bu kitabları oxuyan və bu təlimlərdə iştirak edənlərin hamısı həyatda uğur qazana bilirmi? Əlbəttə ki, yox. Təlim keçənlərin hamısı uğur qazana bilmir. Çünki bunun üçün başqa şərtlər də lazımdır. Nəzəriyyəni bilmək bir şeydir, onu praktikada tətbiq etmək isə tamam başqa bir şeydir. Görəsən, biz öyrəndiklərimizi həyatımıza tətbiq edə bilirikmi? Bax, bu artıq fərqli bir məsələdir".
Həmidə İbrahimova


