Uşaqların gələcəyi ciddi təhlükədədir PROBLEM
Redaktor.az portalından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər yayır.
Texnologiyanın inkişafı ilə mobil telefonlar uşaqların gündəlik həyatının ayrılmaz hissəsinə çevrilib. Lakin nəzarətsiz və həddindən artıq istifadə nəticəsində telefona aludəçilik formalaşır ki, bu da onların psixoloji, sosial və intellektual inkişafına mənfi təsir göstərir.
Telefondan asılılıq uşaqların gələcəyini, düşüncə tərzini necə dəyişir?
Mövzu ilə bağlı Redaktor.az-a açıqlamasında psixoloq Nabat Mirzəyeva bildirdi ki, uşaqlarda telefona bağlılıq onların həyatına və inkişafına böyük təsir göstərir:
"Şübhəsiz ki, bu təsirlər sosial, psixoloji və intellektual sahələrdə özünü göstərir. Telefonla həddindən artıq vaxt keçirmək uşaqlarda diqqət yayınıqlığına səbəb olur. Belə uşaqlar telefonda istədiklərini tez və asan şəkildə əldə etdikləri üçün, həm hövsələsizlik, həm də fikirlərini bir yerə cəmləyə bilməmə halları ilə qarşılaşırlar. Ümumilikdə desək, ani məlumatlara asan çıxış imkanları fokuslanma bacarığını zəiflədir.
Digər mənfi təsirlərdən biri də təxəyyül gücünün azalmasıdır. Təxəyyül nədir sualına cavab olaraq qeyd edə bilərik ki, əvvəlki dövrlərdə uşaqlar özləri ilə vaxt keçirir, oyuncaqlarla oynayırdılar. Müasir uşaqlar isə təəssüf ki, özləri ilə kifayət qədər vaxt keçirmir, bu da onların özlərini kəşf etməsinə mane olur və intellektual bacarıqlarının inkişafını əngəlləyir. Bundan əlavə, telefon istifadəsi uşaqların ünsiyyət bacarıqlarını da zəiflədir.
Telefonların uşaqlara təsirindən danışarkən ilk olaraq ünsiyyət qabiliyyətinin azalmasını qeyd etmək olar. Uşaqlar ətrafdakı insanlarla ünsiyyət quraraq özlərini tanıyır, ünsiyyət və sosial bacarıqlarını inkişaf etdirirdilər. Lakin uşaqlar restoranlarda, oyun zallarında və ya nəqliyyat vasitələrində daim telefona baxırlarsa, bu zaman ətraf mühiti kəşf etmələri çətinləşir və nəticədə onların sosial inkişafı geriləyir.
Bundan başqa, telefonlar uşaqlarda təklik hissi yaradaraq onları daha tənha hiss etməyə vadar edir və bu da depressiya riskini artırır. Telefonun düzgün istifadə edilməməsi təhsilə də təsir edir. Belə ki, dərslərin nizamlı və məqsədli şəkildə öyrənilməsinə mane olur və bu da ümumilikdə təhsildə geriləməyə səbəb olur".

Psixoloq qeyd etdi ki, əgər telefondan düzgün istifadə edilməzsə, bu, uşaqların gələcəyi üçün ciddi təhlükə yarada bilər.
"Telefon və yeniyetmələr arasında yaranan emosional asılılıq nəticəsində onlarda emosional boşluq yaranır. Uşaqlar və yeniyetmələr telefonu bu boşluğu doldurmaq üçün bir vasitə kimi görürlər. Bu isə onların real həyatda qarşılaşdıqları problemlərlə mübarizə aparmaq bacarıqlarını zəiflədir və nəticədə problemlərə həll yolu tapa bilməmə hallarına səbəb olur.
Nəticə olaraq, telefon düzgün şəkildə istifadə olunarsa, çox faydalı bir vasitəyə çevrilə bilər. Lakin nəzarətsiz və həddindən artıq istifadə olunduqda, çox ciddi mənfi nəticələr doğura bilər", - deyə Nabat Mirzəyeva bildirdi.
Xədicə BAXIŞLI


