Uzun reklamlara görə kinoteatrı məhkəməyə verdi
Sfera.az-ə istinadən Icma.az xəbər verir Uzun reklamlara görə kinoteatrı məhkəməyə verdi.
Hindistanda istehlak məhkəməsi böyük kinoteatrlar şəbəkəsi ”PVR INOX” və “BookMyShow” bilet bron platformasına qarşı iddia qaldıran 30 yaşlı Abhişek adlı kişinin xeyrinə qərar çıxarıb.
Sfera.az bildirir ki, məhkəmə şirkətləri şou başlamazdan əvvəl uzun treylerlər işlətməklə 25 dəqiqə vaxt itkisində günahlandırıb.
Abhişek adlı şəxs sessiyanın başlanmasının gecikməsi səbəbindən planlaşdırılan tədbirləri buraxıb, nəticədə onun fikrincə, həm maddi, həm də mənəvi itkilər alıb.
Belə ki, Abhişek saat 16:05-də başlaması planlaşdırılan Bollivud filminə üç bilet alıb. Lakin filmin nümayişinə faktiki start yalnız saat 16:30-da baş tutub ki, bu da iddiaçının fikrincə, onun planlarını pozub və psixi iztirablara səbəb olub. O, filmin saat 18:30-da bitməli olduğunu, bundan sonra işinə qayıtmalı olduğunu iddia edib. Sessiyanın gecikməsi səbəbindən o, planlaşdırılan tədbirlərdə iştirak edə bilməyib və onun fikrincə, tək pulla ifadə edilə bilməyən itkilərə məruz qalıb.
Məhkəmə “PVR INOX” kinoteatrını 100.000 rupi (təxminən 1.150 ABŞ dolları) cərimə, iddiaçıya əlavə 50.000 rupi (575 dollar) və məhkəmə xərcləri üçün 10.000 rupi (115 ABŞ dolları) ödəməyə məcbur edib.

“Yeni dövrdə vaxt pul kimi görünür və heç kimin başqasının vaxtından və pulundan qazanc götürmək hüququ yoxdur” - deyə məhkəmə qərarında bildirilir.
Məhkəmə onu da qeyd edib ki, seçim etmədən 25-30 dəqiqə gözləmək iş qrafiki sıx olan tamaşaçılar üçün xeyli narahatlıq yaradır.
Bununla belə, bilet bazarı “BookMyShow” məsuliyyətdən azad edilib, çünki məhkəmə ona qarşı iddia qaldırmaq üçün kifayət qədər əsas tapmayıb. Özlərini müdafiə edərək, kinoteatrlar hökumətin mandat etdiyi ictimai xidmət elanlarını göstərməyə və nümayişə gec gələn tamaşaçılar üçün potensial gecikmələrə şərait yaratmağa borclu olduqlarını bildiriblər.
Bununla belə, məhkəmə müəyyən edib ki, kommersiya reklamlarının ayrılmış vaxtdan artıq nümayişi istehlakçıların hüquqlarını pozan ədalətsiz təcrübədir.
Aynil

