Valideyn uşaqla dərdləşməməlidir Vəfa Rəşidova
Redaktor.az portalından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər yayır.
Hazırda ümumi təhsil müəssisələrində payız tətili davam edir. Tətil dövrü uşaqlar üçün istirahət və əyləncə vaxtı olsa da, tətil bitdikdən sonra xüsusilə ibtidai sinif şagirdlərinin məktəbə adaptasiyası bəzən çətinliklərlə müşayiət olunur. Uşaqlar uzun müddət evdə olurlar, gündəlik təhsil ritmindən uzaq qalırlar və yenidən dərs cədvəlinə uyğunlaşmaq onlar üçün bəzən stresli olur.
Valideynlər uşaqların məktəbə qayıdış prosesini asanlaşdırmaq və dərsə həvəsli başlamağa kömək etmək üçün hansı üsullardan istifadə etməlidirlər?
Mövzu ilə bağlı Redaktor.az-a açıqlama verən psixoloq Vəfa Rəşidova bildirdi ki, valideynlər tətil vaxtında, ara-sıra söhbətlərdə, müzakirələrdə məktəbin hazırlanmasına və ya hazırlıq əsnasında uşaqlar üçün bir qələm, bir dəftər alınması onların tətildən sonra məktəbə adaptasiyasını asanlaşdırar:
"Məsələn, bu, bir motivasiyaedici üsuldur, texnikadır. Valideynlər bunu edərsə, təbii ki, uşaqlar dərsə həvəsli başlayacaqlar. Valideynlər özləri də söhbətlərində uşaqlarla diqqətli olmalıdırlar. "Ay Allah, yenə də dərs başlayır, yenə də get-gəl, yollar..." bu kimi mövzular uşaqların adaptasiyasında ciddi narahatçılıqlar və maneələr yarada bilər. Bəzən valideynlər özləri də bilmədən uşaqlarla dərdləşirlər. Ümumiyyətlə, uşaqla dərdləşmək doğru hal deyil. Valideynin uşağı ilə dərdləşməsi müəyyən problemlər və ya dərslərin, tətilin bitməsi ilə bağlı ola bilər. Təbii ki, hər bir insan tətilin bitməsini istəməz, çox uzunmüddətli tətil arzu edər. Amma bəzən qısa müddətli tətillər olduqda valideynlər də narahatlığını bildirir və uşaq bunu eşidir. Belə halda uşaq proqramlaşır və adaptasiyası çətinləşir. Buna görə valideynlər danışdığı hər cümlədə uşaqlarla diqqətli olmalı, onlarla gileylənməməli, küsməməli, dərdləşməməlidir. Narazı olduqları mövzularla bağlı müzakirəni başqa adamlarla aparmalıdırlar, uşaqlarla deyil. Çünki bu, uşaqların həyatında, təhsildə, məktəbə getməkdə, adaptasiyada ciddi zərbələr vura bilər və valideyn bunun səbəbini anlamaya bilər".
Onun sözlərinə görə, bəzən valideyn bunun qaynağını başa düşməyib axtarışa başlayır ki, niyə uşaq tətildən sonra dərsə adaptasiya ola bilmir, oxuya bilmir və ya diqqət yayındırması olur:
"Baxın, bu, valideyn üçün ciddi görünməyən, amma sadə detallardan qaynaqlanan məqamdır. Ona görə valideynlər uşaqları tətildən sonra adaptasiyası üçün motivasiyaedici sadə vasitələrlə həvəsləndirə bilər və onları dərsə daha həvəsli yola sala bilərlər".
Nuriyyə NATİQQIZI
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:27
Bu xəbər 18 Noyabr 2025 21:18 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















