Icma.az
close
up
RU
Ara məsafəsi probleminin avropasayağı həlli mümkündürmü? Qaydanı öyrənək, yoxsa vuravura?

Ara məsafəsi probleminin avropasayağı həlli mümkündürmü? Qaydanı öyrənək, yoxsa vuravura?

Avtosfer saytından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər verir.

Daxili İşlər Nazirliyinin Nəqliyyatı İntellektual İdarəetmə Mərkəzi növbəti dəfə ara məsafəsinə görə baş verən qəzaların videosunu yaydı. Əslində belə videolar ilk dəfə deyil ki yayılır. 

Videolara nəzər saldıqda bir şeyə tam əmin olmaq mümkündür: ara məsafəsi və sürət rejiminə əməl edilsə idi, qəzaların demək olar hamısının qarşısını almaq mümkün olardı. Bu tip maarifləşdirici videoların daha müntəzəm yayılması yerinə düşərdi.

İşin başqa tərəfi də var: bu qəzalar 30-40 km/saat sürətlə baş verdiyi üçün ölüm halları baş vermir, ən pis halda yerində tibbi yardımla məsələ bitir. Magistralda 90 km/saat və daha böyük sürətlə baş verən qəzada nəticə nə olacaq? Bəri başdan deyə bilərik ki, ölüm və ağır xəsarət qaçınılmaz olacaq. Hətta zərbənin təsirindən başqa zolağa düşən nəqliyyat vasitəsi digər sürücülərə də təhlükə yaradacaq. Bəs ara məsafəsi bu günün problemidirmi?

Avropada bu məsələ 50-ci illərdən aktuallaşdığı halda, keçmiş SSRİ-də, o cümlədən Azərbaycanda 1971-ci ildən ciddi xarakter aldı. Jiqulilərin yollarda artması ilə sovet sürücüləri yeni fenomenlə üzləşdilər: İtaliya tormoz sisteminə malik VAZ-2101 svetoforun qırmızı işığında qəflətən tormoz verəndə arxadan gələn barabanlı tormoz sisteminə malik Moskviç və ya Volqanın təhlükəsiz tormozlama ehtimalı sıfıra yaxın idi. Buna görə də bir müddət sonra sürücülər Jiqulilərdən uzaq durmağa çalışdılar. Eynilə bizdə sürücülərin Priusdan qorxduğu kimi. Bundan sonra Dövlət Avtomobil Müfəttişliyi (DAM, rusca QAİ) məsələyə diqqəti artırdı, hazırlıq kurslarında bu mövzu daha ətraflı izah edildi.

İndi isə vəziyyət başqadır. Avtomobilin tormozuna arxayın olan və ya başı telefona qarışmış sürücülər ara məsafəsini unudur və qəza qaçınılmaz olur. Çox zaman sürücülər bir faktı unudurlar ki, texnika nə qədər mükəmməl olsa da, fizika qanunlarının fövqündə dayana bilməz. “Vura-vura öyrənmək” prinsipi də öz sözünü deyir. Təəssüf ki, bir çox sürücü yol işarələrini tanımır, yalnız radar bildirişi gəldikdə, və ya polis saxladıqda hansı küçədə nəyin qadağan olduğunu öyrənir.

Bəs çıxış yolu nədir?  Beynəlxalq təcrübədə bunun bir neçə üsulu var. 70-80-ci illərdə polislər bu problemlə vizual müşahidə yolu ilə mübarizə aparırdılar. Yəni, polis nəfəri əlində kalibrlə (adətən 2-3 metrlik) svetoforda dayanır, sıx dayanan maşına cərimə yazırdı. 

Lakin bu üsul səmərəli deyil. Çünki seçmə üsulla kimisə cərimələmək nəticə vermir.  Digər tərəfdən, polis əməkdaşlarının həyatına təhlükə yaranır. Magistralda isə belə ölçmə ümumiyyətlə mümkün deyil. 

Hazırda əksər Avropa ölkələrində ara məsafəsinə stasionar radarlarla nəzarət edilir. Şəhər daxilində və magistralda nəzarət mexaniozmi oxşardır: radar 2 avtomobilin sürətini ölçdükdən sonra təhlükəsiz ara məsafəsini hesablayır. Avtomobil qarşıdakı nəqliyyat vasitəsinə təhlükəli həddə yaxınlaşıbsa, o zaman şəxsi kabinetə və ya ünvanına cərimə bildirişi gəlir. 

Bu sistemin tətbiqi ciddi xərc tələb etmir. Əksər ölkələrdə stasionar radarların proqram təminatı yenilənərək ara məsafəsini ölçməyə uyğunlaşdırılıb. Magistraldan fərqli olaraq şəhərlərdə yan məsafə də ölçülür.

Vüqar Yaşaroğlu

Sonrakı hadisələr barədə daha çox məlumat almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:128
embedMənbə:https://avtosfer.az
archiveBu xəbər 22 Noyabr 2024 12:36 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Zelenski, Makron, Starmer və Merz 8 dekabrda Londonda görüşəcəklər

06 Dekabr 2025 22:42see199

Ərdoğan Venesuelalı həmkarı Maduro ilə telefonla danışıb

07 Dekabr 2025 00:43see141

Azad Şabanov “Qızım” mahnısını təqdim etdi VİDEO

08 Dekabr 2025 14:39see134

Ömrün ağırlığı çökmüş vərəqlər Rafael Hüseynov yazır

08 Dekabr 2025 09:43see134

Merz: Almaniya Fələstin dövlətini tanımayacaq

07 Dekabr 2025 17:44see132

Sumqayıtda 7 aylıq körpə ölüb

08 Dekabr 2025 00:56see130

Qəzzada atəşkəsə BMT qüvvələri nəzarət etməlidir” HƏMAS lideri

07 Dekabr 2025 20:34see129

Erməni din xadimlərinin görüşü təxirə salındı Eçmiədzin səbəbi açıqladı

07 Dekabr 2025 19:03see129

Volkandan gözlənilməz qərar

07 Dekabr 2025 20:12see129

Hiperaktivlik vaxtında müalicə olunmasa, uşağın gələcək həyatı təhlükədədir

07 Dekabr 2025 16:01see129

Tehran BƏƏ nin iddialarını rədd etdi: Üç ada İranındır

07 Dekabr 2025 12:57see129

İçərişəhər Dövlət Tarix Memarlıq Qoruğunun ərazisində taktiki xüsusi təlim keçirilib

07 Dekabr 2025 11:52see128

Dyökereş “Aston Villa”ya məğlubiyyətdən sonra: “Oyunumuzu bir az yaxşılaşdırmalıyıq”

07 Dekabr 2025 05:12see128

Salah: “Klub məni pis vəziyyətə qoyur”

07 Dekabr 2025 01:38see128

“Lexus” kanala aşdı 5 nəfər öldü KONKRET

07 Dekabr 2025 09:54see127

Ad gününə lotereya aldı, 500 min dollar uddu

07 Dekabr 2025 10:04see127

Netanyahu siyasətdən getməyəcək

07 Dekabr 2025 19:36see123

“İnter”dən inamlı qələbə

07 Dekabr 2025 02:06see121

Mütəxəssislər xəbərdarlıq edir: “Tox qarına yatmaq sağlamlıq üçün risklidir”

07 Dekabr 2025 17:01see119

Son xəbərdarlıq: ABŞ Rusiyanın yanında, Avropaya qarşı

06 Dekabr 2025 21:41see118
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri