Icma.az
close
up
RU
Direktor müavinləri üzrə işə qəbulda yüksək NƏTİCƏ MÜSAHİBƏ

Direktor müavinləri üzrə işə qəbulda yüksək NƏTİCƏ MÜSAHİBƏ

Modern.az saytından əldə olunan məlumata görə, Icma.az məlumat yayır.

"İlin gənc müəllimi “Gəncə şəhər İsmət Qayıbov adına 1 nömrəli tam orta məktəbin direktor müavini, ingilis dili müəllimi" Leyla Camalzadə direktor və direktor müavinliyi üzrə işə qəbulu imtahanında yüksək bal toplayıb.

Belə ki, o, imtahanda 74 bal toplayaraq uğur qazanıb.

Modern.az xəbər verir ki, AzEdu.az bu münasibətlə Leyla Camalzadə ilə əlaqə saxlayıb.

-Leyla müəllim, ilk növbədə sizi təbrik edir, gələcək fəaliyyətinizdə uğurlar arzulayıram. Direktor müavinləri üçün keçirilən imtahanda yüksək nəticə əldə etmisiniz. Bu uğura aparan əsas amillər nələr oldu?

- Edison deyib ki, "uğurun düsturu 1% savad, 99 % isə tərdir". Düşünürəm ki, əldə olunan bütün uğurların altında yuxusuz gecələr, yorğun günlər,çox çalışan gec saatlar və xüsusilə də ailəsinə və özünə ayrıla bilməyən saatlar durur. Mən də digər həmkarlarım kimi və uğurlu insanlar kimi hər zaman özüm öz üzərimdə çalışmışam. Olduğum yerlə, olmaq istədiyim yer arasında bir körpü salmışam.

Yeganə rəqibim dünənki mənəm, olmaq istədiyim və bənzəmək istədiyim insan isə sabahkı mənəm. Həyatım boyunca heç kəslə özümü müqayisə etməmişəm. Kimdənsə daha yaxşı olmağa çalışmamışam. Yalnız bir insanla yarışmışam - o da güzgüdəki mən. Hesab edirəm ki, qazandığım bütün uğurların əsasında disiplinli, çalışqan və məsuliyyətli olmaq dayanır.

Əslində, bundan bir il yarım əvvəl direktor müavini imtahanında uğur qazanmışam və Gəncə şəhəri İsmət Qayıbov adına 1 nömrəli məktəbə tədris işləri üzrə direktor müavini kimi təyin olunmuşam. Yəni, mütəmadi olaraq imtahanlara girdiyim üçün artıq imtahan mənim üçün bir həyat prinsipinə çevrilib.

Bu, sanki bir rutindir. Bu imtahanın digər imtahanlardan fərqi ondan ibarət idi ki, bu, diaqnostik xarakter daşıyırdı. Əslində, idarəetmədəki boşluqları və müavinlərin ehtiyaclarını müəyyən etmək üçün bu cür imtahanın keçirilməsi labüd idi. 

Bu yaxınlarda direktorlarla bağlı diaqnostik qiymətləndirmə həyata keçirildi. Hər bir direktorun hansı sahə üzrə ehtiyacı varsa, onlar qruplaşdırılaraq müvafiq təlimlərə cəlb olundu. Bu prosesin nəticələri özünü çox yaxşı şəkildə göstərdi. Növbəti mərhələ isə direktor müavinləri idi.

Qısa müddət ərzində bizə bildirildi ki, sabah imtahandır. Təbii ki, bir anlıq düşünürsən: "Bir dəfə imtahan verib gəlmişəm, indi yenidən imtahan olunuram". Lakin bu, məni qorxutmadı. İstər sertifikasiya, istərsə də diaqnostik qiymətləndirmə olsun, bu cür qiymətləndirmə proseslərini yüksək qiymətləndirirəm.

Hər şeydən əvvəl bu, insanın özü üçün vacibdir. İnsan bu cür qiymətləndirmələr vasitəsilə nələri yaxşı bildiyini, hansı boşluqlarının və zəif cəhətlərinin olduğunu, eləcə də üstünlüklərini aydın şəkildə görə bilir. 

Bu imtahanın ən müsbət cəhətlərindən biri də ondan ibarət idi ki, imtahanda nəzarətçilər adi təhsil müəssisələrində çalışan pedaqoji işçilər və ya sıravi əməkdaşlar deyil, məhz idarənin əməkdaşları idi. Bu isə imtahanın nə qədər obyektiv və şəffaf keçirildiyini göstərirdi.

Düşünürəm ki, bu cür qiymətləndirmələr yalnız direktorlar və direktor müavinləri üçün deyil, digər bütün sahələr üzrə də həyata keçirilməlidir. Çünki ilkin və yekun qiymətləndirmələrin müqayisəsi nəticəsində hər bir şəxs öz inkişaf səviyyəsini və hansı nöqtədən haraya gəldiyini aydın şəkildə görə bilər. Aparılan islahatlar yalnız daha yaxşı və keyfiyyətli təhsil üçün atılan vacib addımlardır.

- Sualların asanlıq və ya çətinlik səviyyəsi ilə bağlı nələri qeyd etmək istərdiniz?

- İmtahan suallarının istər dünyagörüşü, ədəbiyyat, istərsə də coğrafiya və tarix kimi müxtəlif sahələri əhatə etməsi onu göstərir ki, bir direktor müavini yalnız öz sahəsi üzrə idarəetmə biliklərinə malik olmamalıdır. Eyni zamanda məntiq, kurikulum, qanunvericilik, idarəetmə və əmək məcəlləsinə dair suallar da müavinin gündəlik iş prinsipləri və vəzifələri ilə bilavasitə əlaqəli idi. Bu isə onu göstərir ki, bir müavin hərtərəfli biliyə sahib olmalıdır.

Suallar olduqca düşündürücü idi. Diqqətimi çəkən əsas məqamlardan biri suallara eyni balın verilməməsi oldu. Belə ki, onların çətinlik dərəcəsinə uyğun olaraq suallar 1, 2, 3, 4 və 5 balla qiymətləndirilmişdi. Ən çətin suallar isə xüsusilə müavinin işi ilə birbaşa bağlı olan qanunvericiliklə əlaqəli suallar idi. Bu suallar 5 ballıq şkala üzrə dəyərləndirilirdi. Bu yanaşma hər bir səviyyənin və bilik sahəsinin nəzərə alındığını göstərir.

- Gələcəkdə direktor olmaq hədəfiniz varmı?

- Bəli, gələcəkdə direktor vəzifəsində çalışmaq istəyirəm. Bundan əlavə dekabrda keçirilən direktorların işə qəbulu imtahanının test mərhələsində uğur qazanmışam və digər mərhələlərin nəticələrini də gözləyirəm.

- Bu vəzifədə əsas prioritetləriniz nələr olacaq?

-  Mənim üçün hər zaman ən ali zirvə insan olmaqdır. Həyatda “Bu mənə yaraşmaz” prinsipi ilə hərəkət etmək lazımdır. Düşünürəm ki, keyfiyyət heç vaxt təsadüfi olmur. İnsan yalnız özünə yaraşan davranışları seçməlidir. Bu yolda mənim üçün əsas prioritetlər vicdanlılıq, ədalət və mərhəmətdir.

Ədalət prinsipi mənim üçün xüsusi önəm daşıyır. Bir rəhbər heç vaxt kiməsə və ya işçilərə qarşı qərəzli münasibət göstərməməli, vicdan və obyektivlik prinsiplərinə sadiq qalmalıdır.

- Müasir dərs modelində hansı yenilikləri tətbiq edirsiniz?

-  Rəhbər vəzifə ilə yanaşı, mən həm də ingilis dili müəllimiyəm. Bizim əsas prioritetlərimizdən biri dərsləri ən müasir tədris standartlarına uyğun şəkildə keçirməkdir. Artıq ənənəvi sistemdən uzaqlaşmışıq və dərslərimizi STEAM metodologiyası ilə əlaqələndiririk.

Məsələn, bu yaxınlarda “Geyimlər” mövzusu üzrə dərsimiz var idi və biz şagirdlərlə birlikdə bir moda nümayişi hazırladıq. Uşaqlar geyindikləri paltarların adını çəkərək, onlar haqqında danışacaqlar. Bu yanaşma həm onların danışıq bacarıqlarını inkişaf etdirir, həm də dərsi maraqlı və interaktiv edir. Şagirdlər bu prosesdə həm əylənir, həm də öyrənirlər.

Eyni zamanda fənn aylıqları çərçivəsində divar qəzetləri hazırlanır. Biz həmin dərsləri mövzuya uyğunlaşdıraraq dərsdənkənar fəaliyyətlərə inteqrasiya edirik. Şagirdlərə 10–15 dəqiqəlik əyləncə xarakterli STEAM tapşırıqları veririk və onlar öz divar qəzetlərini bu istiqamətdə hazırlayırlar.

Dərslərimdə şagirdlərə hər zaman deyirəm: “Qətiyyən susmayın, nə bilirsinizsə danışın". Çünki dərsdə işgüzar səs-küy vacibdir - bu, öyrənmənin canlı göstəricisidir. Bəzən dərsləri “tərs sinif” modeli ilə keçiririk. Mən daha çox esse xarakterli dərslərə üstünlük verirəm. Ən vacib məsələ isə şagirdlərin maraq və meyllərinin diqqətlə nəzərə alınmasıdır.

- 5 il sonra təhsillə bağlı özünüz və rolunuzu necə görürsünüz?

- Ümumiyyətlə, insan daim yüksələn xətlə öz fəaliyyətini inkişaf etdirməlidir. Hər hansı bir mühitə alışdıqdan sonra komfort zonasından çıxmağı bacarmalıdır. Mən özüm də hər zaman bir yerə öyrəşdikdən sonra artıq orada yetərincə faydalı olmadığımı düşünürəm. Bu səbəbdən də daim yenilik axtarışındayam.

Təkcə öz sahəmlə kifayətlənmirəm. Araşdırma aparmağı, yeniliklərdən xəbərdar olub bunları kollektivimizlə bölüşməyi və dərslərimdə tətbiq etməyi çox sevirəm. Mənim çatmaq istədiyim zirvə, bütün müəllimlərin özlərini bir pillə də olsa irəli aparmalarıdır. Həmçinin, arzum hər bir müəllimin əlindən tutub onları da bu yolda özümlə irəli aparmaqdır. Çünki inanıram ki, onlar gələcəkdə daha yüksək mövqelərdə olacaqlar. Müəllimlərin daxilində bir günəşin parladığına inanıram.

Özümü beş il sonra daha böyük layihələrin icraçısı və bir neçə kitabın müəllifi kimi görürəm. Yəni, bu gün olduğum pillədən bir pillə də yuxarıda olmaq istəyirəm. Bu isə təkcə vəzifə üçün deyil, insanlara daha faydalı olmaq üçün irəliləmək arzusundan irəli gəlir. Hər zaman bir addım öndə olmaq istəyirəm ki, daha çox insana yol göstərə bilim.

Daha ətraflı məlumat və yeniliklər üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:88
embedMənbə:https://modern.az
archiveBu xəbər 21 May 2025 17:17 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

UEFA Çempionlar Liqasının formatı dəyişir

03 Oktyabr 2025 23:56see156

Xalq artisti Tünzalə Ağayeva “Best of Aygun” layihəsində VİDEO

03 Oktyabr 2025 19:21see148

Xalq artisti Hacıbaba Bağırovun vəfatından 19 il ötür

04 Oktyabr 2025 09:36see137

Fransa klubunun qapıçısını 20 ilədək həbs gözləyir

04 Oktyabr 2025 04:23see135

ABB və “Azər Türk Bank”la bağlı FƏRMAN

04 Oktyabr 2025 11:57see133

Türkiyənin energetika naziri: “Rusiya nefti ilə bağlı qərarı şirkətlər özləri verir”

03 Oktyabr 2025 20:50see131

Polis sinaqoqa hücumda ölənlərdən birini səhvən güllələyib

03 Oktyabr 2025 15:35see131

Bu kimi nailiyyətlər gələcək qələbələr üçün möhkəm zəmin yaradır Rövşən Nəcəf

04 Oktyabr 2025 20:35see129

Alzheimerin müalicəsində yeni üsul kəşf olundu

04 Oktyabr 2025 07:07see129

AXINA QARŞI BİR ÖMÜR SEYİD ƏZİM OLMAQ

04 Oktyabr 2025 10:31see129

Cabir İmanovun dəfnində bu foto rezonans yaratdı Sirlər açıldı

03 Oktyabr 2025 21:18see129

Yeni dövrün manifesti: İlham Əliyevin BMT tribunasından sülh, qələbə və ədalət çağırışı

04 Oktyabr 2025 10:56see128

Yaponiya hakim partiyanın yeni sədrini seçəcək

04 Oktyabr 2025 05:22see127

Premyer Liqa: “Sumqayıt” “Turan Tovuz”a qarşı

04 Oktyabr 2025 09:45see126

Tiflisdə 3 nəfərlik ailə 22 ci mərtəbədən yıxılaraq ölüb

04 Oktyabr 2025 15:34see124

Qan şəkərini tarazlayan təbii qidalar Şəkərə qarşı təsirli üsul

04 Oktyabr 2025 05:06see124

Atam ağlayırdı, anam keyimişdi, mən isə qəh qəhə atıram

04 Oktyabr 2025 14:52see123

Saatlıda piyadanın vurulması ilə nəticələnən qəza olub

04 Oktyabr 2025 01:33see122

Gürcüstanın ABŞ dakı səfiri Dövlət Departamentinə çağırılıb

04 Oktyabr 2025 21:13see120

Mohave səhrasında naməlum təyyarə görənləri heyrətləndirdi

05 Oktyabr 2025 02:32see119
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri