Gənclər arasında tütün və enerji içkilərinə maraq artır RƏY
Icma.az, Sherg.az portalına istinadən məlumat verir.
Maarifləndirmə tədbirləri zəifdir, bu məhsulların əlçatanlığı isə yüksək olaraq qalır
Cari ilin yanvar-aprel aylarında Azərbaycanda istehlakçılara 902,9 milyon manat məbləğində içkilər və tütün məmulatları satılıb. Dövlət Statistika Komitəsinin məlumatına görə, ötən ilin müvafiq ayları ilə müqayisədə istehlakçılara içkilər və tütün məmulatları satışından əldə edilən gəlir 21,3 milyon manat və ya 2,4 faiz artıb.
Belə ki, 2024-cü ilin eyni dövründə Azərbaycanda əhali içkilər və tütün məmulatlarına 881,6 milyon manat xərcləyib.
Hesabat dövründə Azərbaycanda pərakəndə ticarət dövriyyəsinin ümumi həcmində içkilər və tütün məmulatlarına sərf olunan vəsait ümumi pərakəndə ticarət dövriyyəsinin 4,9 faizini təşkil edib.
Qeyd edək ki, bu ilin yanvar-aprel aylarında pərakəndə ticarət şəbəkəsində istehlakçılara 18,4 milyard manatlıq, o cümlədən 10,3 milyard manatlıq ərzaq məhsulları, içkilər və tütün məmulatları, 8,1 milyard manatlıq qeyri-ərzaq malları satılıb. 2024-cü ilin yanvar-aprel ayları ilə müqayisədə pərakəndə ticarət dövriyyəsi real ifadədə 3,7 faiz, o cümlədən ərzaq məhsulları, içkilər və tütün məmulatları üzrə 1,6 faiz, qeyri-ərzaq malları üzrə 6,4 faiz artıb.
Azad İstehlakçılar Birliyinin sədri Eyyub Hüseynovun sözlərinə görə, bu artım bir tərəfdən əhalinin tələbatında prioritetlərin dəyişməsi, digər tərəfdən isə inflyasiya və ya qiymət artımları nəticəsində real alıcılıq qabiliyyətinin məhdudlaşması ilə izah edilə bilər. O, Sherg.az-a açıqlamasında bildirib ki, statistika artım göstərsə də, bu, real istehlak artımı yox, qiymət artımı ilə bağlı ola bilər:

"Əslində, bu artım heç də sevindirici hal deyil. Əhali içkilər və tütün məmulatlarına daha çox pul xərcləyirsə, bu, sağlamlıq və sosial rifah baxımından narahatedici bir tendensiyadır. Xüsusilə də tütünə yönələn xərclərin artması, gənclər və azgəlirli təbəqələr üçün təhlükəlidir. Bir tərəfdən dövlət tütün və spirtli içkilərin istehlakının azaldılması üçün qanunvericilik qəbul edir, digər tərəfdən isə bu məhsulların satışının artması ciddi ziddiyyət yaradır. Deməli, mövcud nəzarət mexanizmləri yetərincə effektiv deyil. Reklam, satış və ictimai yerlərdə istehlakla bağlı məhdudiyyətlər kağız üzərində qalır. Gənclər arasında tütün və enerji içkilərinə maraq artır. Maarifləndirmə tədbirləri zəifdir, bu məhsulların əlçatanlığı isə yüksək olaraq qalır".


