Icma.az
close
up
RU
İnfarkt riskini artıran sağlam qidalar SİYAHI

İnfarkt riskini artıran sağlam qidalar SİYAHI

Olke.az portalından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər yayır.

Aparılan yeni bir araşdırmaya görə, bizim sağlam hesab etdiyimiz bəzi qidalar infarkta səbəb ola bilər.

Ölkə.Az xarici KİV-ə istinadla xəbər verir ki, avstraliyalı alimlərin apardığı yeni araşdırma göstərib ki, infarkt riskini artıran vəzi qidalar aşağıdakılardır:
- avokado
- yağlı balıqlar (məsələn, qızılbalıq, sardina)
- qoz-fındıq (qoz, badam və s.)
- toxumlar (çia, kətan toxumu və s.)
- zeytun yağı
- günəbaxan yağı
- soya yağı
- kolza yağı (kanola yağı)

Kvinslend Universitetindən molekulyar alim deysi Krikin rəhbərlik etdiyi yeni araşdırma omeqa-3 əlavələri ilə bağlı təəccüblü nəticələr ortaya çıxarıb. Araşdırmaya görə, omeqa-3 yağ turşuları immunitet sistemini sakitləşdirmək əvəzinə bəzi fərdlərdə iltihabı artıra bilər.

Tədqiqat göstərir ki, omeqa-3 təkcə faydalı təsirlərə malik deyil, həm də xroniki iltihab, piylənmə, 2-ci tip diabet və hətta infarkt riski ilə də əlaqəli ola bilər. Mütəxəssislər omeqa-3-lərin, xüsusən də fərqli genetik və metabolik xüsusiyyətlərə malik şəxslərdə gözlənilməz təsirlərə malik ola biləcəyi barədə xəbərdarlıq ediblər.

Alimlər 2800 iştirakçının məlumatlarını təhlil edib. Yüksək miqdarda omeqa-3 və omeqa-6 yağ turşularını istehlak edən şəxslərdə iltihablı göstəricisi olan GlycA səviyyələrinin əhəmiyyətli dərəcədə yüksəldiyini aşkarlayıblar.

Araşdırmada günəbaxan, soya və kolza kimi bitki yağlarının uzun müddətdir sağlam alternativlər kimi təbliğ edildiyi və bu yağların həddindən artıq istehlakının otoimmün xəstəliklərdən infarktlara qədər bir sıra risklərə səbəb ola biləcəyi qeyd edilib.

RUSH Sağlam Yaşlanma İnstitutunun professoru Tomas Holland nəticələri "gözlənilməz" kimi qiymətləndirib. O belə yağların immunitet sisteminə mənfi təsir göstərə biləcəyini qeyd edib.

Billurə Yunus

Ən son xəbərləri və yenilikləri almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:89
embedMənbə:https://olke.az
archiveBu xəbər 15 Sentyabr 2025 10:32 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Lənkəranlı gənclər Slovakiyaya təhsil turuna yola salınıb

06 İyun 2026 13:20see231

Güzgü tarixi 06.06.2026: bu gün nə etməməlisiniz

06 İyun 2026 09:09see190

50 il sonra vəzifəsindən gedən alim kimdir

06 İyun 2026 05:30see187

Distant işin psixi sağlamlığa mənfi təsiri açıqlandı

06 İyun 2026 08:34see187

Kinomuzun öz dili yoxdur

06 İyun 2026 09:20see186

Tomas Frank bu yay işə qayıdıb qayıtmayacağını açıqlayıb

06 İyun 2026 06:06see183

NATO nun beş ölkəsi Latviyada HHM təlimləri keçirib

06 İyun 2026 21:29see181

Nişanından bir ay keçməmiş həbs olundu

06 İyun 2026 21:50see181

Kəpəz futbolçu seçimi etdi FOTOLAR

06 İyun 2026 21:00see177

Hacı Nuran: Bu il maşınını nümayiş etdirmək istəyən hər kəs festivala qoşulub

06 İyun 2026 18:12see171

Tədqiqat: Manqrov meşələri bərpa olunur

06 İyun 2026 05:30see166

Şimşək, yağış, dolu

06 İyun 2026 17:13see163

II Liqa üçün pley off oyununun vaxtı məlum oldu

06 İyun 2026 21:34see158

Ev heyvanı ilə yatanların nəzərinə

06 İyun 2026 19:55see158

“Fitch” Azərbaycanın suveren kredit reytinqini “BBB ” səviyyəsində təsdiqləyib

06 İyun 2026 04:50see157

“İcbari sığorta bürosu”nun beynəlxalq uğuru

06 İyun 2026 14:51see157

Borçalıda aşıq sənətini gənclərlə qorunur VİDEO

06 İyun 2026 04:49see156

Hər gün saç daramaq saç tökülməsinə səbəb olur?

06 İyun 2026 20:55see150

Qriqoryan Şirvanzadə məktəbində səs verdi Divarların vəziyyəti müzakirə mövzusu oldu

07 İyun 2026 20:15see149

Hansı qidalar diabetin qarşısını almağa kömək edir...

06 İyun 2026 21:35see149
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri