Kurikulum sisteminə keçsək də, məzmunu həmin sistemə uyğunlaşdıra bilməmişik
Icma.az xəbər verir, Redaktor.az saytına əsaslanaraq.
Təhsil ekspertləri bildirirlər ki, əgər biz təhsildə real nəticə istəyiriksə, fənlərin sayı ilə yox, məzmun və keyfiyyətlə ölçülən sistem qurmalıyıq.
Mövzu ilə bağlı Redaktor.az-a danışan təhsil eksperti Məzahir Məmmədli bildirdi ki, son zamanlar bu məsələ ilə bağlı fikirlər səsləndirilir. Onun sözlərinə görə, Azərbaycan təhsilində məzmun məsələsində problemlər var:
"Biz kurikulum sisteminə keçsək də, məzmunu həmin sistemə uyğunlaşdıra bilməmişik. Bu, xüsusilə ümumtəhsil məktəblərinə aiddir. Ali təhsil ilə bağlı da bu problem yaşanır. Eyni zamanda ali təhsil müəssisələrində Boloniya sisteminə keçmişik, amma Boloniya standartlarına da uyğunlaşa bilməmişik. Bir çox məsələlər natamamdır. Məsələlərin tamamlanması üçün müəyyən işlər görülməlidir. Təəssüflər olsun ki, hələ təşəbbüs yoxdur. Fənnlərlə bağlı Elm və Təhsil Nazirliyinin də bir açıqlaması olub".
Ekspert bildirdi ki, fənnlərin azalması, bəzi fənnlərin ümumiyyətlə onlayn tədrisi ilə bağlı fikirlər var.
"Amma hələ reallaşmır. Bu məsələ ilə bağlı ekspertlərə müəyyən qədər haqq vermək olar. 2008-ci ildən bu sistem qurulub, amma biz hələ məzmun dərsliklərimizi bu standartlara uyğunlaşdıra bilməmişik" - deyə M.Məmmədli vurğuladı.
Aytəkin TOFİQQIZI
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:137
Bu xəbər 29 Mart 2025 23:56 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















