Məktəblərdə psixoloji xidmət gücləndirilməlidir Psixopedaqoq
Icma.az, Redaktor.az portalına istinadən məlumat yayır.
"Artıq dərs ili başlayıb və heç bir həftə keçməsinə baxmayaraq, məktəblərimizdə xoşagəlməz hallar baş verir. Şagirdlər arasında aqressiya halları artıb, məsuliyyətsiz davranışlar və hətta zorakılıq hallarına rast gəlirik. Bu, cəmiyyətimizin diqqət etməli olduğu ciddi bir həyəcan siqnalıdır. Təəssüf ki, məsələnin həlli təkcə məktəbin intizam tədbirləri ilə yekunlaşmır. Burada psixoloji xidmətin gücləndirilməsi çox vacibdir, çünki psixoloq məktəbdə şagirdin daxili dünyasını anlamaq, emosional çətinliklərini üzə çıxarmaq və vaxtında tədbir görmək üçün əsas fiqurdur".
Bu fikirləri Redaktor.az-a açıqlamasında "Green Start Academy" Təlim və İnkişaf Mərkəzinin rəhbəri, psixopedaqoq, "Valideyn Məktəbi"nin təsisçisi Aysel Rəsulzadə təhsildə psixoloqların vacibliyindən danışarkən bildirdi.
Onun sözlərinə görə, əgər uşaqlar həftədə ən azı bir dəfə psixoloji xidmətdən yararlansalar, bu onların hisslərini ifadə etməsinə, emosiyalarını idarə etməsinə və konfliktləri sülh yolu ilə həll etməyi öyrənməsinə kömək edə bilər:
"Lakin burada təkcə psixoloqun rolu kifayət etmir. Sinifdə müəllim, evdə isə valideyn də bu prosesdə aktiv iştirak etməlidir. Psixoloq, müəllim və valideyn birliyinin nəticəsində problem daha səmərəli həll oluna bilər. Psixoloji xidmət sadəcə kiçik dəstək kimi deyil, həm də profilaktik tədbir rolunu oynamalıdır, çünki uşaqların davranış pozuntularının və zorakılıq hallarının azalması sistemli təşkilatçılıq tələb edir".
Psixopedaqoq qeyd etdi ki, müəllimlər yalnız şagirdin tədrisi, qiymətləndirilməsi ilə məşğul olmamalıdır, onlar şagirdin davranışındakı dəyişiklikləri diqqətlə izləməli, vaxtında valideyn və psixoloqa məlumat verməlidir:
"Sinifdə mehriban, amma sərhədli mühit yaradılmalı, qaydalara əməl olunmalı və şagirdlərlə ünsiyyət balansı qorunmalıdır. Aqressiv və ya nalayiq davranışlar zamanı isə dərhal cəza tətbiq etmək deyil, səbəbləri araşdırmaq və valideyn, psixoloq ilə birgə işləmək vacibdir. Valideynlər isə uşaqları ilə açıq ünsiyyət qurmalı, onların hisslərini başa düşməyə çalışmalıdır. Evdə sevgi və hörmət mühiti təmin edilməlidir, çünki məktəbdəki davranış çox vaxt evdəki atmosferin əksidir. Valideyn övladının məktəbdə və ya sosial həyatda çətinlik yaşadığını bilməli, psixoloqla əməkdaşlıq etməlidir".
Müsahibimizin fikrincə, məktəblərdə, psixoloji xidmət gücləndirilməlidir, lakin məsuliyyət yalnız psixoloqa yüklənməməlidir:
"Müəllim, valideyn və psixoloq birlikdə işlədikdə problem daha sürətli həll olunur. Valideynlərin rolu xüsusilə vacibdir, çünki uşaq evdə gördüyünü məktəbdə tətbiq edir. Əgər evdə valideyn, məktəbdə isə müəllim böyük hissəsini telefonda keçirirsə, uşaq üçün bu normal davranış modelinə çevrilir. Hədsiz telefondan istifadə həm vaxt itkisinə, həm də aqressiyaya səbəb olur və insani münasibətlərə mənfi təsir göstərir. Uşaqlar bunu həm müşahidə edir, həm yaşayır və gündəlik vərdişlərinə çevirirlər. Bu hallar evdə başlayır, məktəbdə özünü göstərir və zamanla cəmiyyət üçün təhlükə yaradır. Məsələni yalnız fərdi davranış kimi yox, sosial təhlükə kimi qiymətləndirməliyik. Vərdişlər bir uşağın deyil, bütöv bir nəslin və cəmiyyətin formalaşmasına təsir edir. Əgər uşaqlara sağlam mühit təqdim etməsək və texnologiyanı hədsiz və səmərəsiz istifadə etsək, bu boşluğu texnologiya dolduracaq. Bu isə yalnız ailələr üçün deyil, bütün cəmiyyət üçün təhlükədir. Məktəb, valideyn və psixoloq birlikdə işləməli, gələcək nəsillərin sağlam böyüməsini təmin etməlidir", - deyə Aysel Rəsulzadə vurğuladı.
Xədicə BAXIŞLI


