Icma.az
close
up
RU
Tünd şokoladın faydası

Tünd şokoladın faydası

Milli.az portalından əldə olunan məlumata əsasən, Icma.az xəbər verir.

Tünd şokoladın tərkibində olan flavonoidlərin ürək-damar sağlamlığını yaxşılaşdırdığı və insult riskini azaltdığı sübut edilib.

Milli.Az qafqazinfo-ya istinadən xəbər verir ki, bu barədə məlumat Birmingem Universitetinin alimləri tərəfindən aparılan araşdırmada öz əksini tapıb.

Mütəxəssislər tünd şokoladın tərkibində olan bəzi güclü maddələrin yüksək yağlı qidalar qəbul etdikdən sonra belə ürək-damar sağlamlığını qoruya biləcəyini aşkar ediblər.

Məlumata görə, stress nəticəsində ürəyin zədələnməsinin qarşısını alan tünd şokolad ürək-damar sağlamlığını yaxşılaşdırır. Tünd şokolad yağ yandırıcı xüsusiyyətlərə malik olduğundan arıqlamağa da müsbət təsir edir.

Tünd şokoladın tərkibində olan antioksidantlar bədəndəki sərbəst radikalları neytrallaşdırır və oksidləşdirici stressin qarşısını alır.  Parkinson və Alzheimer xəstəliyinin yaranmasının qarşısını alır. 

Həmçinin mütəxəssislər bildirirlər ki, şokolad qan dövranını normallaşdırır. Flavonoidlər sayəsində diqqəti artırır, yaddaşı gücləndirir.

Xroniki iltihab hüceyrələrə zərər verərək müxtəlif sağlamlıq problemlərinə səbəb ola bilər. Tünd şokoladın müntəzəm istehlakı orqanizmdə iltihabı azaldır.

Bundan başqa tünd şokoladın tərkibində olan flavanollar dərini günəş şüalarından qoruyur. Tünd şokolad güclü antioksidantlara malikdir.

Araşdırmalar müntəzəm olaraq tünd şokolad istehlak edənlər arasında ürək xəstəliyi riskinin kəskin azaldığını göstərir.

Milli.Az

Sonrakı hadisələr barədə daha çox məlumat almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:192
embedMənbə:https://news.milli.az
archiveBu xəbər 02 Dekabr 2024 03:03 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Vüsal Aslanovun müşaviri AZCON un layihə rəhbəri təyin edilib

12 İyun 2026 15:07see359

Karapetyanın bloku Ermənistanda seçkilərin nəticələrinin ləğv edilməsini tələb edir

12 İyun 2026 12:13see238

Messi yenidən DÇ nin qalibi olmaq şanslarını dəyərləndirdi

12 İyun 2026 12:17see220

Fransa 2027 ci il prezident seçkiləri öncəsi xarici müdaxilələrə qarşı tədbirləri açıqlayıb

12 İyun 2026 12:17see213

DURSUN HƏSƏNOV QƏFİL VƏFAT EDİB: Tanınmış şəxsin qardaşıdır FOTO

12 İyun 2026 15:55see199

“Qeyri neft ixracı 8,1% artaraq 3,6 milyard dollara çatıb”

12 İyun 2026 12:16see193

Azərbaycanlı mollalar kütləvi qətlə yetirilir ŞOK

13 İyun 2026 02:47see193

Elvin Cəfərquliyev üçün Qarabağ klubuna rəsmi təklif gəlməyib

12 İyun 2026 12:15see187

Aygün Kazımova məzunlarla bir arada Geyimi gündəm oldu

13 İyun 2026 11:00see184

İbrahimoviç DÇ 2026 da azarkeşlik etdiyi komandanın adını dedi Mənim köküm o ölkədəndir

13 İyun 2026 14:02see183

Emiliano Martines dünya çempionatında Argentinaya kömək edə biləcək

12 İyun 2026 12:17see181

Qarabağ Bakıda hazırlığını davam etdirir

13 İyun 2026 02:46see176

Brayton Tottenhem in müdafiəçisi üçün 30 milyon təklif etdi

12 İyun 2026 19:11see175

Kanada məşhur futbolçunu ölkəyə buraxmadı Zorlama ilə ittiham olunur

12 İyun 2026 22:33see170

Bakı Dövlət Universiteti ilə vidalaşacaq məzunların sayı AÇIQLANDI

12 İyun 2026 20:54see169

Pensiya alanlara şad xəbər NAZİRLİK AÇIQLADI

12 İyun 2026 12:14see167

Dövlət büdcəsi xərclərinin 40% i sosialyönlüdür

12 İyun 2026 12:15see164

Paşinyanın qələbəsindən sonra: Siyasi eyforiya və təzyiqlər

12 İyun 2026 12:16see162

Ən yaxşı babalar hansı tarixdə doğulanlardır?

12 İyun 2026 21:12see160

Putin: “Məqsəd rusiya cəmiyyətini parçalamaqdır”

12 İyun 2026 23:31see158
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri