Sosial şəbəkələrdə mənəviyyatı pozan oyun reklamları Kim cavabdehdir?
Icma.az xəbər verir, Lent az saytına əsaslanaraq.
Sosial şəbəkələrdə bəzən hansısa oyunların qeyri-etik və əxlaqsızlığa, tərbiyəsizliyə təşviq edən reklamları ilə rastlaşırıq. Bu reklamlar həm insanı oyuna cəlb edir, həm də əxlaqi baxımdan boşluqlara səbəb olur.
Bəs bu cür qeyri-etik oyun reklamlarından necə qorunmaq olar? Onların qarşısını daimi almaq mümkündür?
İnformasiya Kommunikasiya Texnologiyaları üzrə ekspert, Azərbaycan İnformasiya və kommunikasiya texnologiyaları sənayesi assosiasiyası idarə heyətinin sədri Elvin Abbasov Lent.az-a mövzu ilə bağlı açıqlama verib.
Ekspert qeyd edib ki, sosial şəbəkələr reklamvermə istiqamətində fərqlilik yaradaraq, bu tip oyunların məhdudlaşması üçün iş aparmalıdır:
“Belə reklamların tərəfləri – paylaşımın olunduğu ünvan qismində sosial şəbəkələr, hədəf qrupu isə insanlardır. Sosial şəbəkələr reklamvermə istiqamətində fərqlilik yaradaraq, bu tip oyunların məhdudlaşması üçün iş aparmalıdır. Amma təəssüf ki, bu onların marağında deyil.
Sosial şəbəkələr reklamverənlərin maraqlarını qoruyurlar. Beləcə, onlar reklamverənlərə açıq panellər verərək, istənilən seqmenti, yaş həddini, qadın, kişi kimi cins seçimlərini etmələrinə imkan yaradırlar".
İT mütəxəssisi bildirib ki, vətəndaşlar sosial şəbəkələrdə qarşılaşdıqları bu kimi mənfi xarakterli reklamları şikayət edərək, bir müddət sonra onların qarşılarına tamamən çıxmasını əngəlləyə bilərlər:
"Bu tip oyun reklamlarının sosial vasitələrlə qarşımıza çıxması, əslində sosial şəbəkələrin öz istifadəçilərinə olan məsuliyyətliliyi çərçivəsində olmalıdır. Texnoloji istiqamətdə reklamların qarşısı hər cür alına bilər. Lakin bu reklamların psixoloji və sosioloji təsirləri də hər bir cəmiyyətin mentalitet sərhədlərinə uyğun təzahür göstərə bilər.
Uşaqlar yalnız yaş kateqoriyasına uyğun oyunlar oynamaqla məhdudlaşdırılmalıdır. Valideynlər uşaqlarının oynadığı oyunların “App Store” və “Google Play” üzərindən reytinqlərini və istifadəçi rəylərini izləməlidirlər.
Belə reklamlar təkcə əxlaqi baxımdan deyil, həm də psixoloji təhlükəsizlik və rəqəmsal rifah baxımından təhlükə yaradır. Cəmiyyətin bu tip mənəvi eroziyanın qarşısını almaq üçün ailədən tutmuş dövlətə qədər bütün səviyyələrdə məsuliyyət daşıması vacibdir".


