İsti hava elektrikli avtomobilin işinə necə təsir edir? Mütəxəssisdən AÇIQLAMA
Icma.az xəbər verir, Avtosfer saytına əsaslanaraq.
25 dərəcə Selsidən yuxarı isti hava elektrikli avtomobilin ehtiyat yürüş məsafəsini demək olar ki, 3%-i, 30 dərəcədən yuxarı - 5%-i və 38 dərəcədən yuxarı temperatur isə göstərilən diapazonun üçdəbiri qədər azaldır.
Avtosfer.az xəbər verir ki, bu barədə "RIA Novosti"yə rusiyalı ekspert İqor Mişin məlumat verib.
"Hava şəraiti elektrikli nəqliyyat vasitələrinin işinə təsir göstərir. İsti hava yayda elektrikli avtomobildən istifadə üçün təhlükə yaratmır, lakin yüksək temperatur diapazonu və enerji səmərəliliyini azaldır, litium-ion batareyalarının aşınmasını sürətləndirir. Səmərəli işləmək üçün optimal hava 20-25 dərəcə diapazonu hesab olunur. Bu temperatur batareyanın maksimum işləməsini təmin edir, ehtiyat yürüş məsafəsini artırır və enerji toplama vaxtını azaldır", - deyə Mişin izah edib.
Mütəxəssis qeyd edib ki, gün ərzində isti havada avtomobilin enerji toplaması üçün sürücülər onu kölgəli yerlərdə saxlamalıdırlar, 35 dərəcədən yuxarı temperaturda isə elektriklə işləyən avtomobillərin axşam saatlarında və ya gecə saatlarında, istilərin azaldığı vaxtlarda enerji toplaması daha yaxşıdır. Akkumulyator həddindən artıq qızdıqda, enerji toplama müddəti 20-30% artır. Bu, batareyanın gücünü, batareyanın işləmə müddətini azaldır və elektrikli avtomobil üçün sərf edilən xərcləri artırır. Bundan əlavə, hava şəraitindən asılı olmayaraq 100%-ə qədər enerji elektrikli avtomobillərin enerji toplamasından çəkinilməlidir, çünki bu, həm də xidmət müddətini azaldacaq. Batareyanı 30%-dən 90%-ə qədər doldurmaq daha yaxşıdır.
Mişin, həmçinin salonun əvvəlcədən soyudulmasını, maşın sürərkən "eko" rejimindən istifadə etməyi və ən azı ayda bir dəfə təkərlərdəki təzyiqi yoxlamağı tövsiyə edir. 90 km/saata qədər optimal sürətdə tədricən sürətlənmə, kəskin dönmə və qəfil tormozlamadan çəkinmək də, həmçinin ehtiyat yürüş məsafəsini artırmağa kömək edir.


