Musiqi dərsləri beynin “böyüməsinə” səbəb olur və oxumağı asanlaşdırır
Icma.az, Bizimyol saytına istinadən bildirir.
Bizimyol.info xəbər verir ki, daha əvvəl də musiqi ilə məşğul olan uşaqların oxumaqda daha uğurlu olduqları müşahidə olunmuşdu. Lakin indi alimlər bu əlaqənin səbəbini də açıqlaya biliblər. Onların sözlərinə görə, musiqi alətində ifa etmək mürəkkəb koqnitiv (idrak) məşq tələb edir. Bu məşq isə səs qavrayışını, yaddaşı və diqqət cəmləmə qabiliyyətini inkişaf etdirir – bunların hamısı isə birbaşa oxuma bacarığı ilə bağlıdır.
Tədqiqatda 5-9 yaş arası 57 uşaq iştirak edib. Onların yarısı tədqiqat başlamazdan ən azı bir ay əvvəl musiqi alətində ifa etməyi öyrənməyə başlayıb və mütəmadi olaraq məşq edib.
Nəticələr göstərib ki, musiqi ilə məşğul olan uşaqlar oxumağı daha tez mənimsəyir, səsləri və hecaları daha dəqiq ayırd edə bilirlər. Bu üstünlüklər sosial-iqtisadi vəziyyət və ümumi intellekt səviyyəsi nəzərə alınmaqla da öz təsdiqini tapıb. Bu isə onu göstərir ki, əldə olunan nəticələr xarici amillərlə deyil, məhz musiqi təcrübəsi ilə bağlıdır.
Eksperiment zamanı alimlər uşaqlara audio nağıllar dinlədib və beyin fəaliyyətini ölçüblər. Oxuma bacarığı daha yüksək olan uşaqlarda səs və nitq qavrayışına cavabdeh beyin sahələrinin daha fəal olduğu müşahidə olunub. Maraqlıdır ki, musiqi ilə məşğul olan uşaqlarda bu beyin fəaliyyəti iki yarımkürə arasında bərabər paylanıb. Digər uşaqlarda isə fəaliyyət əsasən sol yarımkürədə cəmlənib.
Tədqiqatçılar bildirirlər ki, bu cür paylanma böyüklərə daha çox xasdır. Bu səbəbdən, musiqi alətində ifa etməyin beynin “yetkinləşməsinə” və dil bacarıqlarının sürətli inkişafına töhfə verdiyi nəticəsinə gəlinib.
Qadir, Bizimyol.info


