Bu gün peşəkar psixoloqlar mövcud maaşla məktəbdə işləməkdə maraqlı olmurlar Ekspert
Demokrat.az saytına istinadən Icma.az xəbər verir.
2025-ci ildən məktəb psixoloqlarının əməkhaqqılarında nəzərəçarpacaq artım müşahidə olunacaq.
Bununla bağlı Azərbaycan Respublikasının Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Agentliyinin Müşahidə Şurasının üzvü, Azərbaycan Gənc Alim, Doktorant və Magistrlər Cəmiyyətinin sədri İlqar Orucov Demokrat.az-a açıqlama verib.
O qeyd edib ki, məktəb psixoloqlarının əməkhaqlarının artırılması məsələsi bu gün xüsusilə vacib və aktuallıq kəsb edən bir mövzudur:
“Mən dəfələrlə bu məsələni ictimai müzakirəyə çıxarmış, məktəb psixoloqlarının fəaliyyətinin daha effektiv təşkili üçün onların sosial təminatının, xüsusilə də əmək haqlarının artırılmasının vacibliyini vurğulamışam. Xatırlayıram ki, 2018-ci ildə BMT-nin Uşaq Fondu – UNICEF və Azərbaycan Respublikasının İnsan Hüquqları üzrə Müvəkkili Aparatı ilə birgə müxtəlif bölgələrdə tədbirlər həyata keçirdik. Həmin layihə çərçivəsində məktəblərdə psixoloji xidmətin vəziyyəti də bizim diqqətimizdə idi. Təəssüflə qeyd etməliyəm ki, həmin dövrdə əksər məktəblərdə psixoloq vəzifəsi formal xarakter daşıyırdı. Hətta bəzi hallarda psixoloq kimi fəaliyyət göstərən şəxslərin bu sahə üzrə ixtisası belə yox idi. Bugünkü vəziyyətlə bağlı dəqiq monitorinq aparmadığım üçün ümumi rəy bildirmək istəməzdim, amma müşahidələr göstərir ki, bu gün də savadlı və peşəkar psixoloqlar mövcud maaşla məktəbdə işləməkdə maraqlı olmurlar və daha çox özəl sahəyə yönəlirlər”.
Ekspert əlavə edib ki, məktəb mühiti kifayət qədər mürəkkəb və psixoloji cəhətdən yüklü bir sosial məkandır:
“Fərqli ailə, sosial və mədəni mühitlərdən gələn yüzlərlə şagirdin bir araya gəldiyi bu məkanda sağlam münasibətlərin qurulması, psixoloji tarazlığın təmin olunması, zorakılıq hallarının qarşısının alınması və ümumilikdə pozitiv mühitin yaradılması məhz məktəb psixoloqunun üzərinə düşür. Əgər məktəb psixoloqu öz peşəsinə sadiq, yüksək ixtisaslı və səmərəli işləyən bir mütəxəssisdirsə, onun fəaliyyəti təkcə şagirdlərin deyil, eyni zamanda müəllim və valideynlərin də münasibətlərinə müsbət təsir edə bilər. Psixoloq məktəbin idarəedici heyətinin bir parçasıdır və onun funksiyaları təkcə psixoloji dəstəklə məhdudlaşmır – həm də tərbiyə, təlim və məktəbdaxili mədəniyyətin formalaşmasında mühüm rolu var. Bu baxımdan hesab edirəm ki, məktəb psixoloqlarının əmək haqları mütləq artırılmalı, onların bilik və bacarıqlarına əsaslanan differensial qiymətləndirmə sisteminə keçid təmin olunmalıdır. Həmçinin onların sosial müdafiəsi gücləndirilməli, dövlət bu sahəyə xüsusi diqqət və dəstək göstərməlidir. Çünki bu gün məktəb mühitində qarşılaşdığımız bir çox xoşagəlməz halların arxasında məhz psixoloji boşluq və qeyri-peşəkar yanaşma dayanır. Peşəkar və motivasiyalı psixoloqlar isə bu problemlərin qarşısını vaxtında ala bilər və sağlam bir nəsil formalaşmasına töhfə verə bilərlər”.
Leyla Turan
Demokrat.az
Hadisənin gedişatını izləmək üçün Icma.az saytında ən son yeniliklərə baxın.
Bununla bağlı Azərbaycan Respublikasının Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Agentliyinin Müşahidə Şurasının üzvü, Azərbaycan Gənc Alim, Doktorant və Magistrlər Cəmiyyətinin sədri İlqar Orucov Demokrat.az-a açıqlama verib.
O qeyd edib ki, məktəb psixoloqlarının əməkhaqlarının artırılması məsələsi bu gün xüsusilə vacib və aktuallıq kəsb edən bir mövzudur:
“Mən dəfələrlə bu məsələni ictimai müzakirəyə çıxarmış, məktəb psixoloqlarının fəaliyyətinin daha effektiv təşkili üçün onların sosial təminatının, xüsusilə də əmək haqlarının artırılmasının vacibliyini vurğulamışam. Xatırlayıram ki, 2018-ci ildə BMT-nin Uşaq Fondu – UNICEF və Azərbaycan Respublikasının İnsan Hüquqları üzrə Müvəkkili Aparatı ilə birgə müxtəlif bölgələrdə tədbirlər həyata keçirdik. Həmin layihə çərçivəsində məktəblərdə psixoloji xidmətin vəziyyəti də bizim diqqətimizdə idi. Təəssüflə qeyd etməliyəm ki, həmin dövrdə əksər məktəblərdə psixoloq vəzifəsi formal xarakter daşıyırdı. Hətta bəzi hallarda psixoloq kimi fəaliyyət göstərən şəxslərin bu sahə üzrə ixtisası belə yox idi. Bugünkü vəziyyətlə bağlı dəqiq monitorinq aparmadığım üçün ümumi rəy bildirmək istəməzdim, amma müşahidələr göstərir ki, bu gün də savadlı və peşəkar psixoloqlar mövcud maaşla məktəbdə işləməkdə maraqlı olmurlar və daha çox özəl sahəyə yönəlirlər”.
Ekspert əlavə edib ki, məktəb mühiti kifayət qədər mürəkkəb və psixoloji cəhətdən yüklü bir sosial məkandır:
“Fərqli ailə, sosial və mədəni mühitlərdən gələn yüzlərlə şagirdin bir araya gəldiyi bu məkanda sağlam münasibətlərin qurulması, psixoloji tarazlığın təmin olunması, zorakılıq hallarının qarşısının alınması və ümumilikdə pozitiv mühitin yaradılması məhz məktəb psixoloqunun üzərinə düşür. Əgər məktəb psixoloqu öz peşəsinə sadiq, yüksək ixtisaslı və səmərəli işləyən bir mütəxəssisdirsə, onun fəaliyyəti təkcə şagirdlərin deyil, eyni zamanda müəllim və valideynlərin də münasibətlərinə müsbət təsir edə bilər. Psixoloq məktəbin idarəedici heyətinin bir parçasıdır və onun funksiyaları təkcə psixoloji dəstəklə məhdudlaşmır – həm də tərbiyə, təlim və məktəbdaxili mədəniyyətin formalaşmasında mühüm rolu var. Bu baxımdan hesab edirəm ki, məktəb psixoloqlarının əmək haqları mütləq artırılmalı, onların bilik və bacarıqlarına əsaslanan differensial qiymətləndirmə sisteminə keçid təmin olunmalıdır. Həmçinin onların sosial müdafiəsi gücləndirilməli, dövlət bu sahəyə xüsusi diqqət və dəstək göstərməlidir. Çünki bu gün məktəb mühitində qarşılaşdığımız bir çox xoşagəlməz halların arxasında məhz psixoloji boşluq və qeyri-peşəkar yanaşma dayanır. Peşəkar və motivasiyalı psixoloqlar isə bu problemlərin qarşısını vaxtında ala bilər və sağlam bir nəsil formalaşmasına töhfə verə bilərlər”.
Leyla Turan
Demokrat.az

Avropalı hərbi ekspert: NATO bu tarixdə mövcud olmayacaq
27 Mart 2025 00:56
Bu maaşla nə elmi fəaliyyət, nə də normal yaşam mümkündür Ekspert
27 Mart 2025 09:58
Moskva sülhdə maraqlı deyil ekspert
21 Mart 2025 11:11
Ekspert: Məktəbdə olan bütün məsuliyyət ditektorun üzərindədir
20 May 2025 16:51
Bu gün su neftdən bahalıdır EKSPERT FİKRİ
10 Mart 2025 17:34

