“Tıxacların əsas səbəbləri şəhərsalmada olan nöqsanlar və tikinti özbaşnalığıdır” Eldəniz Cəfərov
Gununsesi saytından əldə olunan məlumata görə, Icma.az məlumat yayır.
“Ümumi, obyektiv təhlil aparsaq, görərik ki, ümumilikdə Bakı və ətraf ərazilərdə yaranan sıxlığın, daha sonra bu sıxlığın tıxaca çevrilməsinin əsas səbəbləri şəhərsalmada olan nöqsanlar və tikinti özbaşnalığıdır”.
Bu fikirləri Gununsesi.info-ya açıqlamasında nəqliyyat eksperti Eldəniz Cəfərov deyib:
“Tıxac olan yolları araşdıranda görürük ki, orada müəyyən darboğazlar mövcuddur. Buna ‘bottleneck effekti’ deyilir. Avtomobillər müəyyən sürətlə hərəkət edir, sonra sürət azalır, yol daralır və keçid daraldığına görə sıxlıq yaranır. Sıxlıq isə tıxaca çevrilir. Bakı–Sumqayıt yolunda da bu cür darboğazlar kifayət qədərdir.
Hamımızın bildiyi kimi, Ekoloji Post istiqamətində, Xırdalan dairəsi adlandırılan ərazilərdə də bu sıxlıqlar mövcuddur. Daha sonra Masazır–Xırdalan ərazisində də analoji sıxlıqlar yaranır. Yəni bu sıxlıqlar, bu tıxaclar əslində avtobus zolaqlarının təşkil olunmasına görə yaranmayıb. Qeyd etdiyim kimi, bu problemlərin kökündə tamamilə başqa məsələlər dayanır. Əsasən bunlar vaxtilə yol infrastrukturunda, şəhərsalmada buraxılmış nöqsanlarla bağlıdır”
Ekspert vurğulayıb ki, Bakıda avtobus zolaqları, velosiped zolaqları çəkilməli və şəhər mühitində hər kəsin sərbəst hərəkəti təmin olunmalıdır:
“Bu məqsədlə də şəhər mobilliyi və mobilliyin transformasiyası layihələri həyata keçirilməyə başlanılıb. Hal-hazırda Bakıda mobilliyin transformasiyası layihəsi icra olunur.
Ona görə də düşünürəm ki, eksperimentlərdən çəkinmək lazım deyil. Amma istənilən halda həm ictimai nəqliyyatın – avtobuslardan istifadə edən vətəndaşlar üçün, həm piyada vətəndaşlarımız üçün, həm də sürücülər üçün müəyyən şərait yaradılmalıdır. Elə olmalıdır ki, hər kəs sərbəst hərəkət edə bilsin. Bunun üçün yol infrastrukturuna yenidən baxılmalıdır və bu məsələlərin həlli üçün əslində yol xəritəsi mövcuddur.
Bakı və ətraf ərazilərdə nəqliyyat infrastrukturunun təkmilləşdirilməsinə dair Dövlət Proqramı artıq qəbul edilib və bu işlər həmin proqram əsasında həyata keçirilir. Bakının çıxışlarında – istər Xırdalan istiqamətində, istər Sumqayıt istiqamətində – əlavə dairəvi yolların, yolötürücülərinin, körpülərin tikilməsi nəzərdə tutulub və bu proses artıq davam edir. Layihələndirmə işləri də başa çatdırılıb. Bakı şəhərinin özündə də bir neçə yerdə işlər aparılır ki, 2025–2030-cu illər ərzində Bakı və ətraf ərazilərdə sıxlıq və tıxac problemi aradan qaldırılsın”.
Gülxanım Əliyeva
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:14
Bu xəbər 19 Noyabr 2025 16:27 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















